Kas yra SIP skambinimas?
SIP skambinimas taip pat žinomas kaip seanso inicijavimo protokolo skambutis. Seanso inicijavimo protokolas yra naudojamas ryšio seansams inicijuoti, palaikyti ir nutraukti per VoIP ir kitas interneto ir debesies ryšio platformas. SIP skambučiai dar dažnai vadinami VoIP skambučiais, tačiau tai nėra visiškai teisinga. VoIP (angl. Voice over Internet Protocol) yra platesnis terminas, reiškiantis technologijų grupę, naudojamą skambinant ir priimant skambučius internetu, o ne tradicinėmis telefono linijomis, o SIP yra atskira technologija, palaikanti VoIP. Be balso skambučių, SIP protokolas naudojamas įvairiems duomenims perduoti, įskaitant vaizdo pokalbius ir vaizdo skambučius, vaizdo konferencijas, momentinius pranešimus ir kitus daugialypės terpės ryšius.
Be telefono skambučių inicijavimo, SIP telefono sistema gali atlikti ir kitas VoIP funkcijas, tokias kaip vartotojo buvimo vietos nustatymas, galimybės atsakyti į skambutį nustatymas ir ar gavėjo įrenginys suderinamas su inicijuoto skambučio tipu, skambučių peradresavimas, užbaigimas ir pan.
Kaip veikia SIP skambinimas?
Tradicinė telefono sistema susideda iš trijų pagrindinių dalių:
- „Private Branch Exchange“ (PBX) – vietinė telefono sistema, valdanti skambučius.
- „Primary Rate Interface“ (PRI) linijos, jungiančios skambučius prie PSTN.
- Viešasis perjungiamas telefono tinklas (PSTN), nukreipiantis skambučius į vietą.
SIP skambinimas iš esmės leidžia praleisti PRI linijas, nes naudojamas SIP magistralinis ryšys (tai yra virtualus ryšys), kuris tiesiogiai sujungia PBX su PSTN per internetą. SIP skambučiai taip pat pašalina kelių telefono linijų poreikį, o tai yra lengviau ir pigiau, palyginti su tradicinėmis verslo telefono linijomis.
Kadangi kiekvienoje SIP magistralėje gali būti neribotas kanalų skaičius (kanalas prilygsta vienam įeinančiam arba išeinančiam skambučiui), verslui reikės vienos SIP magistralės, neatsižvelgiant į vienu metu turimų skambučių skaičių. Užuot pirkę papildomas telefono linijas, kurios paprastai būna suskirstytos į grupes po 23 (tai paprastai yra daugiau nei iš tikrųjų naudojama), naudodamiesi SIP skambučiais galite nusipirkti kanalą tik tada, kai to reikia. Be to, SIP skambučiai leidžia žymiai sutaupyti verslo komunikacijai, nes vietiniai, tarpmiestiniai ir tarptautiniai skambučiai gali būti atliekami tiesiog naudojant interneto ryšį.
Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently Asked Questions
Kokie yra SIP skambučių pranašumai?
SIP skambučiai įmonėms suteikia daugybę privalumų. SIP telefono sistemą lengva nustatyti, valdyti ir prireikus patoblinti. Nereikia pridėti daugiau telefono linijų. Galima padidinti sąnaudų efektyvumą pašalinant kelis tinklus, perteklinę aparatinę įrangą, diegimo ir priežiūros išlaidas. Kadangi SIP skambučius galima priimti iš visų tipų nešiojamų ir mobiliųjų įrenginių ir lengvai nukreipti, tai padeda jūsų verslui geriau atitikti klientų ir darbuotojų poreikius.
Kas turėtų naudoti SIP skambučius?
SIP skambučius plačiai naudoja mažos įmonės ir startuoliai įvairiuose sektoriuose dėl lengvo diegimo, lankstumo, lengvo naudojimo įvairiuose įrenginiuose, patikimumo ir ekonomiškumo. Daugelis organizacijų juos naudoja tiek išorinei, tiek vidinei komunikacijai. Nors didesnėms įmonėms gali kilti iššūkių pereinant prie SIP magistralinių tinklų ir perkeliant savo PBX sistemą į debesį, per ilgesnį laiką jos taip pat gali sutaupyti išlaidų komunikacijai.
Ar „LiveAgent“ galima atlikti SIP skambučius?
„LiveAgent“ skambučių centro programinė įranga gali būti integruotas su įvairiomis trečiųjų šalių programomis, įskaitant daugybę SIP magistralinių paslaugų teikėjų, pvz., „Twilio“. Galite lengvai prijungti programinius telefonus, pridėti savo SIP teikėją ir atlikti SIP skambučius per „LiveAgent“, o šie skambučiai bus priimami, įrašomi ir stebimi pačios patikimos „LiveAgent“ tinklo infrastruktūros. Norėdami pridėti savo SIP teikėją prie „LiveAgent“, žr. šį vadovą: SIP teikėjo integravimas.
Jei norite sužinoti daugiau apie SIP skambinimą, rekomenduojame perskaityti straipsnį Kas yra SIP skambinimas. Šis straipsnis paaiškina, kaip veikia SIP skambinimas ir kokią naudą jis gali suteikti jūsų verslui.
Taip pat galite sužinoti daugiau apie Kas yra “Sipcall” ir kaip galite pasinaudoti šiuo sprendimu kartu su „LiveAgent“. Ši integracija gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo kokybę.
Galiausiai, jei domitės skambučių centro sprendimais, skaitykite apie Kas yra skambučių centro programinė įranga. Ši programinė įranga gali padėti efektyviai valdyti skambučių srautus ir gerinti klientų aptarnavimo patirtį.
Atraskite „Sipcall“ integraciją su „LiveAgent“ – patikimą VoIP sprendimą jūsų verslui! Mėgaukitės aukštos kokybės virtualiomis telefonų sistemomis ir sklandžiu ryšiu su „SIP trunk“ ar „Microsoft Teams“. Pagerinkite klientų aptarnavimą su „LiveAgent“ skambučių centro programine įranga ir optimizuokite savo verslo komunikaciją. Sužinokite daugiau apie mūsų sprendimus ir pradėkite nemokamai!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.