Kas yra skundai
Skundas – tai žinutė ar pranešimas, kuriuo klientai išreiškia savo nepasitenkinimą. Taip atsitinka, kai klientų lūkesčiai nepatenkinami arba jie turi kokių nors problemų dėl produkto ar paslaugos.
Problemos sprendimas gali būti kompensacija ar dovana. Skundai įmonei nėra į naudą, tačiau, kita vertus, tai padeda klientų atstovams bei vadovams teikti geresnę paslaugą.
Kai klientas paskelbia skundą jūsų „Facebook“ puslapio sienoje, „LiveAgent“ tai pastebi ir jūs galite akimirksniu į jį atsakyti.
Frequently Asked Questions
Kas yra skundai?
Klientų skundai yra neatitikimas tarp to, ko klientai tikisi ir kokį produktą ar paslaugą jie gauna. Galima laikyti, kad tai yra prekės ženklo klientui duoto pažado nevykdymas. Skundai pirmiausia gali būti susiję su produkto kokybe.
Kaip klientai gali pranešti apie skundus?
Norėdami pateikti skundą, klientai turėtų susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. Atsižvelgiant į tai, kurį kanalą ar kanalus pasirenka prekės ženklas, jis turėtų būti pasirinktas kaip skundo pateikimo būdas. Paprastai turėsite įvesti savo užsakymo numerį.
Ar klientų skundai yra geras dalykas?
Iš pirmo žvilgsnio klientų skundai nėra geras dalykas, tačiau vis dėlto iš jų galima gauti pridėtinės vertės. Skundų dėka išsiaiškiname, kas yra ne taip, ko tikisi klientai, kokių pažadų prekės ženklas neįvykdė. Be to, tinkamai išnagrinėjus skundus, klientai mato, kad į juos žiūrima rimtai. Jų nuomonė svarbi.
Po skaitinio apie skundus, verta susipažinti su klientų skundų valdymo strategijomis. Šiame straipsnyje sužinosite, kaip atsakyti į klientų skundus, išlaikyti ramybę ir efektyviai spręsti problemas. Taip pat rekomenduojame perskaityti apie agento vertinimo apžvalgą, kur sužinosite, kaip šis įrankis gali padėti pagerinti jūsų klientų aptarnavimą. Jei naudojatės Apple produktais, skaitykite apie „iOS“ pagalbos tarnybos programėlę, kuri siūlo funkcijas, leidžiančias efektyviai valdyti klientų užklausas tiesiai iš jūsų įrenginio.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.