Kas yra SLA?
SLA yra Paslaugų Lygio Sutarties (ang. Service Level Agreement) sutrumpinimas
Įmonė gali apibrėžti Paslaugų Lygio Sutarties politikas, kad jos klientai galėtų geriau stebėti jos paslaugų lygio našumą ir atitiktų įmonės paslaugų lygio tikslus. Paslaugų Lygio Sutartys ar SLA standartiškai sudaromos tarp įmonių ir jų verslo klientų.
SLA dažniausiai apibūdina laiką, per kurį turi būti atsakyta į bilietą arba jis turi būti pilnai išspręstas. Jei įmonė nesilaiko savo SAL politikos, įvyksta SLA pažeidimas. Dažnai joms yra taikomos su SLA Pažeidimais susijusios baudos, nes dauguma įmonių, ypatingai didelės įmonės ir korporacijos, turi raštu surašytas Paslaugų Lygio Sutartis.
SLA LiveAgent veikia kaip SLA Lygių ir SLA Taisyklių derinys.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia SLA?
SLA, arba paslaugų lygio sutartis (ang. service level agreement) apibūdina paslaugų lygį, kurio tikimasi iš tiekėjo. Joje apibrėžiami rodikliai, pagal kuriuos yra matuojama paslauga. Tai taip pat apima tvarkymo priemones ar baudas, jei nepavyksta pasiekti sutarto paslaugų lygmens. Tai yra vienas iš pagrindinių dalykų sutartyje.
Koks yra SLA vaidmui?
SLA viename dokumente renka visą informaciją apie visas paslaugas ir numatomą patikimumą. Jame apibrėžiami rodikliai, atsakomybės ir lūkesčiai. SLA sukurta siekiant apsaugoti abi sutarties šalis. Ji turi būti pritaikyta prie įmonės tikslų ir veiklos.
Ar LiveAgent galima nustatyti SLA?
LiveAgent jūs galite nustatyti SLA. Jūs turite eiti į Konfigūracija, tuomet pasirinkti Automatizavimo skyrių, paspausti SLA ir Sukurti Lygį. Tuomet, atlikus reikiamus nustatytmus, išsaugoti ir uždaryti.
Po to, kai susipažinote su SLA pagrindais, rekomenduojame perskaityti apie paslaugų lygio susitarimus. Sužinosite, kodėl SLA yra svarbūs ir kaip jie veikia „LiveAgent“ sistemoje. Taip pat verta pasidomėti apie SLA žurnalo ataskaitą, kuri padės jums suprasti, kaip sekti SLA veiksmingumą ir efektyvumą. Nepamirškite patikrinti SLA atitikties ataskaitos, jei norite sužinoti daugiau apie SLA laikymąsi ir kaip tai gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo kokybę.