Kas yra SLA pažeidimai?
Kai kurios įmonės renkasi arba yra įsipareigoję taikyti konkrečius Paslaugų Lygio Susitarimus. SLA nustato konkretų laikotarpį, per kurį reikia atsakyti į bilietus ar atsiliepti į pokalbius ir skambučius. Jei į juos nėra atsakoma per konkretų laikotarpį, atsiranda SLA pažeidimas.
Įprastai, jei atsiranda per daug SLA Pažeidimų, įmonė turi iš naujo apsvarstyti savo SLA nustatymus arba pastiprinti savo darbo eigą pasamdydami daugiau agentų ar naudodami geresnius pagalbos tarnybos įrankius.
Frequently Asked Questions
Kas yra SLA pažeidimas?
SLA nurodo laikotarpį, per kurį turi būti gauti bilietai, pokalbiai ir skambučiai. Jei klientai negauna atsakymo ar per tam tikrą laikotarpį neatsako į skambučius, atsiranda SLA pažeidimas.
Kaip išvengti SLA pažeidimų?
Siekiant išvengti SLA pažeidimų, įmonė pirmiausiai turėtų būti nuoširdi ir nuo klientų neslėpti blogų naujienų. Be to, reikia patikrinti vidinę sistemos konfigūraciją, ar nėra priminimų ir eskalacijos procedūrų. Taip pat verta peržiūrėti, kaip veikia procesai.
Ar LiveAgent galite stebėti SLA pažeidimus?
LiveAgent jūs galite stebėti SLA pažeidimus. Administratoriai turi šią prieigą, todėl jie gali užtikrinti, kad agentai laiku išspręstų klausimus.
Po to, kai perskaitėte apie SLA pažeidimus, galbūt norėsite sužinoti, kas yra SLA atitikties ataskaita. Ši ataskaita padeda stebėti ir užtikrinti, kad jūsų klientų aptarnavimas atitiktų nustatytus SLA standartus. Taip pat rekomenduojame susipažinti su klientų aptarnavimo įmonėmis, kurios specializuojasi teikti aukštos kokybės paslaugas. Suprasdami, kaip šios įmonės veikia, galėsite geriau patobulinti savo klientų aptarnavimą.
Sužinokite, kaip efektyviai valdyti klientų sąveiką su LiveAgent. Mūsų sprendimas apima skambučių, susirašinėjimų bei socialinių tinklų integraciją, padedant jums patenkinti klientų poreikius ir kurti ilgalaikius santykius. Pradėkite nemokamą bandomąjį laikotarpį be įsipareigojimų ir atraskite visus funkcionalumus, kurie padės jūsų verslui pasiekti sėkmę.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.