Kas yra smėlio dėžė?
Smėlio dėžė yra tik vidiniam naudojimui skirta LiveAgent paskyra, dažniausiai įdiegiama 14-os dienų bandomajam laikotarpiui. Kai kurie klientai gali pageidauti laikotarpio pratęsimo, jei jiems reikalinga atlikti papildomus bandymus. Tačiau daugeliu atvejų, 14-os dienų bandymas yra pakankamas.
Frequently Asked Questions
Koks yra smėlio dėžės apibrėžimas?
Smėlio dėžė yra vidiniam naudojimui skirta paskyra. Ji jums leidžia atlikti veiklos bandymus ir prieš pradedant viešą taikymą, patikrinti naujas funkcijas. Šis sprendimas padeda nustatyti potencialias problemas bei parodyti veikimą kitiems komandoje esantiems žmonėms.
Ar LiveAgent siūlo smėlio dėžę?
LiveAgent siūlo smėlio dėžę. Dažniausiai, ji įdiegiama kaip 14-os dienų bandomoji versija. Ji jums leidžia patikrinti, ar viskas veikia taip, kaip ir turėtų veikti.
Ar galite pratęsti LiveAgent smėlio dėžę?
Jei 14-os dienų bandomosios versijos jums nepakanka, jūs galite paprašyti pratęsimo ir pratęsti reikiamus bandymus. Tačiau, daugeliu atveju, 14-os dienų laikotarpis būna pakankamas.
Po to, kai susipažinote su smėlio dėžės sąvoka, verta išsiaiškinti, kas yra tinkinimas. Šis straipsnis padės jums suprasti, kaip pritaikyti paslaugas pagal individualius klientų poreikius. Taip pat rekomenduojame perskaityti apie žinių bazę, kuri yra esminė priemonė efektyviam informacijos valdymui ir klientų klausimų sprendimui. Nepamirškite peržiūrėti ir straipsnio apie klientų informaciją, kuris padės geriau suprasti, kaip tvarkyti ir išsaugoti svarbius klientų duomenis. Galiausiai, aptarkime aptarnavimo adresą, kad galėtumėte suprasti, kaip svarbu turėti tikslų kontaktinį tašką klientams.
Sužinokite apie „LiveAgent“ agento skydelį – efektyvų įrankį, padedantį valdyti klientų aptarnavimą ir organizuoti darbą. Lengvai valdykite pokalbius, bilietus ir įskiepius vienoje vietoje. Pradėkite nemokamai ir patirkite, kaip paprasta naudotis intuityviu skydeliu, kuris padidina jūsų komandos efektyvumą.
Sužinokite apie SLA pažeidimus ir kaip jų išvengti su LiveAgent! SLA pažeidimas vyksta, kai įmonė nesilaiko Paslaugų Lygio Susitarimo terminų, o tai gali paveikti klientų aptarnavimą. LiveAgent siūlo sprendimus, padedančius stebėti ir valdyti SLA pažeidimus, užtikrinant laiku ir efektyvų klientų aptarnavimą. Išbandykite nemokamai ir pagerinkite savo aptarnavimo kokybę!
Padėkos klientams el. laiškų šablonai
Atraskite efektyvius padėkos klientams el. laiškų šablonus su patarimais, kaip padidinti klientų pasitenkinimą, lojalumą ir prekės ženklo vertę. LiveAgent siūlo išbandytus šablonus, kurie pagerins klientų patirtį ir paskatins geresnius pirkimo sprendimus.