Kas yra sprendimo laikas?
Sprendimo laikas yra toks laikas, per kurį išsprendžiamas bilietas. Jis prasideda tą pačią sekundę, kai jūsų pagalbos tarnyboje yra gaunamas bilietas ir baigiasi tuomet, kai klientas paspaudžia Išspręsta mygtuką. Kartais bilietas yra išsprenžiamas automatiškai, kai fone veikia aktyvuota Taisyklė.
Dažniausiai pasitaikanti situacija, kai bilietas yra išsprendžiamas automatiškai yra tada, kai klientas užduoda klausimą, aptarnavimo agentas atsako į bilietą, o klientas daugiau niekada nebeatsako. Įprastai taisyklė aktyvuojama po poros neaktyvumo dienų, todėl pagal tokį scenarijų bilietas yra išsprendžiamas.
Frequently Asked Questions
Kas yra Sprendimo Laikas?
Sprendimo laikas yra laikas, nuo kliento užklausos iki pilno sprendimo, kai agentas paspaudžia Išspręsti mygtuką (kartais, sprendimą gali automatiškai įvykdyti fone aktyvi esanti taisyklė).
Kaip apskaičiuoti Sprendimo Laiką?
Norėdami apskaičiuoti savo sprendimo laiką, viską skambučių laiką padalinkite iš apdorotų užklausų skaičiaus.
Kaip pagerinti Sprendimo Laiką?
Siekdami pagerinti sprendimo laiką, pirmiausiai užtikrinkite kokybišką klientų aptarnavimą. Visi agentai turi būti tinkamai pasiruošę savo darbui ir turėti tinkamus įrankius, kurie padėtų jiems atlikti pavestas užduotis. LiveAgent programinės įrangos dėka, darbas gali būti automatizuotas. Agentas gali vienoje vietoje valdyti visus bendravimo kanalus ir turėti prieigą prie visų ataskaitų..
Norėdami geriau suprasti, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą, apsilankykite puslapyje apie „WordPress“ pagalbos tarnybą. Čia sužinosite, kaip integruoti pokalbių gyvai įskiepį ir padidinti klientų pasitenkinimą. Taip pat, jei norite sužinoti, kaip mygtukas „Išspręsti“ gali padidinti jūsų komandos efektyvumą, šis straipsnis išsamiai paaiškins jo naudą ir diegimo procesą. Galiausiai, jei jus domina, kas yra išspręstas bilietas, perskaitykite, kaip greičiau išspręsti bilietus ir koks skirtumas tarp uždaryto ir išspręsto bilieto.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.