Kas yra sustabdytas bilietas?
LiveAgent gali aptikti į šlamštą panašius elektroninius laiškus. Kai kuriose pagalbos tarnybų sistemose, tokie bilietai yra vadinami sustabdytais bilietais. LiveAgent jie yra paprasčiausiai vadinami ŠLAMŠTU. Kai bilietas yra pažymėtas ŠLAMŠTU, jis nėra įtraukiamas į “išspręsti” eilę, tačiau atidedamas į šalį. Jei nuspręsite, kad konkretus bilietas nėra ŠLAMŠTAS, jūs galite panaikinti jo žymėjimą ir pridėti į įprastą eilę.
LiveAgent ŠLAMŠTO filtrus galima nustatyti automatiškai arba rankiniu būdu, remiantis jūsų pasirinktomis sąlygomis, tokiomis kaip raktažodžiai temoje ar el. laiško tekste.
Frequently Asked Questions
Koks yra sustabdyto bilieto apibrėžimas?
Sustabdytas bilietas reiškia, kad jis yra sulaikomas tolimesnei analizei. Dažniausiai tai liečia žinutes, kurios panašios į ŠLAMŠTĄ. Tokios žinutės nebus talpinamos į "bus išspręsta", tačiau iš karto perkeliamos prie ŠLAMŠTO.
Kaip galima sustabdyti bilietą?
Bilietai gali būti vertinami kaip ŠLAMŠTAS ir sustabdomi automatiniu ar rankiniu būdu, priklausomai nuo jūsų pasirinktų sąlygų, tokių kaip raktažodžiai temoje ar el. laiško tekste.
Ar įmanoma LiveAgent sistemoje sustabdyti bilietą?
LiveAgent sustabdyti bilietai yra paprasčiausias ŠLAMŠTAS. Jei jūs nuspręsite, kad konkretus bilietas nėra ŠLAMŠTAS, jūs galite pašalinti žymėjimą ir pridėti prie įprastos eilės. Šlamšto filtrai gali būti nustatomi automatiniu arba rankiniu būdu, pagal pasirinktas sąlygas (tokias kaip raktažodžiai temos eilutėje arba el. laiško tekste).
Jei norite sužinoti daugiau apie bilietų tvarkymą, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie uždarytus bilietus. Čia sužinosite, kas yra uždarytas bilietas ir kaip tai gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą. Taip pat verta patikrinti informaciją apie bilieto ID, kuris yra svarbus bilietų tvarkymo procese. Šiame straipsnyje rasite paaiškinimus apie bilieto ID naudojimą ir jo funkcijas. Norint geriau suprasti bilietų būsenas, apsilankykite puslapyje apie bilieto būseną. Čia sužinosite, kas yra bilieto būsena ir kaip ji gali padėti jums efektyviau valdyti klientų užklausas. Taip pat siūlome perskaityti apie atidarytus bilietus, kad suprastumėte jų vaidmenį klientų aptarnavime. Čia rasite patarimus, kaip valdyti atidarytus bilietus ir juos efektyviai uždaryti.