Kas yra techninė pagalba?
Techninė pagalba – tai pagalba ir aptarnavimas žmonėms, turintiems techninių problemų ir problemų dėl elektroninių gaminių, kompiuterių, mobiliųjų telefonų ar programinės įrangos. Pagalba gali būti teikiama el. paštu, telefonu arba pagalbos programine įranga, tokia kaip „LiveAgent“. Techninės pagalbos komanda turi būti kvalifikuota ir turėti daug žinių, kad galėtų atsakyti į konkrečius klausimus ir užklausas.
Įmonės paprastai teikia savo klientams nemokamą techninę pagalbą. Gera ir vertinga techninė pagalba gali būti didelis privalumas įmonei.
Frequently Asked Questions
Kas yra techninė pagalba?
Techninė pagalba reiškia paslaugas, kurias subjektai teikia konkrečių technologinių produktų ar paslaugų vartotojams. Dauguma įmonių siūlo techninę pagalbą savo parduodamoms paslaugoms ar produktams.
Ar kiekviena įmonė turi pasiūlyti techninę pagalbą?
Jei esate įmonė, siūlanti technologinius produktus ar paslaugas, tuomet turėtumėte pasiūlyti techninę pagalbą. Tai turi įtakos klientų pasitenkinimui ir prekės ženklo įvaizdžiui.
Ar galima pasiūlyti techninę pagalbą per „LiveAgent“?
Techninį aptarnavimą galima pasiūlyti per „LiveAgent“. Ši programinė įranga puikiai tinka techninei pagalbai.
Jei jau perskaitėte dabartinį puslapį apie techninę pagalbą, siūlome toliau sužinoti, kaip galite pasiūlyti geriausią techninį aptarnavimą internetu. Šiame straipsnyje rasite naudingų patarimų apie techninio aptarnavimo internetu teikimą ir svarbiausias įgūdžių, kurių reikia jūsų komandos nariams, kad jie galėtų efektyviai dirbti.
Jei domina platesnė IT aptarnavimo tarnybos tema, apsilankykite mūsų straipsnyje apie IT aptarnavimo tarnybą. Čia sužinosite, kas yra IT aptarnavimo tarnyba ir kaip ji gali padėti jūsų verslui augti.
Norėdami daugiau sužinoti apie klientų aptarnavimą telefonu ir kompiuteriu, kviečiame perskaityti straipsnį apie klientų aptarnavimą kompiuteriu ir telefonu. Sužinosite apie įvairius šių aptarnavimo būdų pranašumus ir kaip jie gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo efektyvumą.
Jei jūsų verslui reikalingas klientų aptarnavimo skambučių centras, rekomenduojame straipsnį apie klientų aptarnavimo skambučių centrą. Čia rasite informaciją apie skambučių centrų sistemas ir patarimus, kaip pasirinkti tinkamą variantą jūsų verslui.
Galiausiai, jei norite suprasti klientų aptarnavimo procesų svarbą, peržiūrėkite mūsų straipsnį apie klientų aptarnavimo procesus. Šiame straipsnyje sužinosite, kodėl standartinės veiklos procedūros yra būtinos ir kaip jos gali įgalinti jūsų komandą.
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!
“Telus” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
Susisiekite su Telus per pokalbius, skambučių centrą ar socialinę žiniasklaidą. Žinių bazė taip pat prieinama.
Atraskite daugiakanalės pagalbos privalumus su LiveAgent! Užtikrinkite aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą per įvairius kanalus, tokius kaip socialinė žiniasklaida, mobilieji telefonai ir el. paštas. Plėskite savo verslą ir pritraukite naujų klientų, pasirinkę jums tinkamiausias komunikacijos priemones. Pabandykite nemokamai ir be įsipareigojimų!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.