Kas yra telefono bilietavimas?
Kiekvienas kliento skambutis į pagalbos tarnybą yra archyvuojamas bilieto forma. Biliete yra informacija apie skambintoją, agentą ir jų pokalbį. Kai tai pačia tema įvyksta dar vienas pokalbis, informacija apie tai yra prideda į praėjusį bilietą.
Bilietavimas yra svarbus dėl visų veiksmų stebėjimo. Ne tik telefono skambučiai, tačiau taip pat ir el. pašto ir kitokios formos bendravimas yra paverčiami į bilietus. Visuose kanaluose, jie padeda išlaikyti vienybę ir tvarką.
Frequently Asked Questions
Kas yra telefono bilietavimas?
Klientų atlikti telefono skambučiai į pagalbos tarnybą yra archyvuojami bilietų forma. Jame yra informacija apie skambinantį vartotoją, atvejį tvarkantį agentą ir pokalbį tarp jų.
Kaip jūs galite naudotis telefono bilietavimu?
Telefono bilietai jums leidžia rinkti informaciją apie klientus ir kaupti istoriją apie bendravimą tarp kliento ir bendrovės. Dėl to, bendravimas visuose kanaluose yra vieningas ir tvarkingas.
Ar jūs galite naudotis telefono bilietavimu per LiveAgent?
LiveAgent siūlo telefono bilietavimo parinktį. Dėl programinės įrangos, jūs galite aukštesniu lygiu naudoti telefonus ir pakelti klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį.
Po to, kai susipažinote su telefonu bilietavimo sistema, rekomenduojame išnagrinėti, kas yra internetinė bilieto istorija. Tai padės geriau suprasti, kaip galite sekti visą bilieto gyvavimo istoriją. Taip pat verta pažvelgti į IT bilietų sistemą, kad sužinotumėte, kaip IT sektorius naudoja bilietų sistemas efektyviam klientų aptarnavimui. Nepamirškite ir bilieto ciklo, kuris paaiškins, kaip bilietai keliauja nuo sukūrimo iki užbaigimo. Galiausiai, bilieto ID yra svarbus įrankis, leidžiantis sekti ir valdyti kiekvieną bilietą individualiai.