Kas yra telefono numerių rinkiklis?
Telefono numerių rinkiklis – tai programinės įrangos sistema, kuri supaprastina atliekamų skambučių procesą. Skambučių centrų pramonėje telefonų rinkimo aparatai gali būti skirstomi į dvi kategorijas – rankinius telefonų rinkimo aparatus ir automatinius telefonų rinkimo aparatus. Rankiniai rinkikliai – paprasčiausias skambučių centro rinkiklių tipas – reikalauja, kad agentai rankiniu būdu rinktų klientų ar potencialių klientų telefono numerius. Jie dažniausiai naudojami klientų aptarnavimui arba paprastoms išeinančių skambučių kampanijoms.
Automatiniai telefono rinkikliai plačiai naudojami skambučių centruose, kuriuose pardavimų komandos vykdo skambinimo telerinkodarą, rinkos tyrimus ir klientų aptarnavimo paslaugas. Automatinio rinkimo programinės įrangos sistemos leidžia agentams skambinti dideliu skaičiumi išeinančių telefono skambučių, nerenkant kiekvieno numerio rankiniu būdu. Skirtingai nei rankiniai telefono rinkimo įrenginiai, jie automatiškai skambina potencialiems klientams iš iš anksto įkelto telefono numerių sąrašo ir sujungia skambutį su agentu tik tada, kai atsiliepia tikras asmuo.
Naudodami balso aptikimo technologijas, automatiniai rinkikliai gali aptikti balso pašto pranešimus, autoatsakiklius, atjungtus skambučius, užimtumo tonus ir neatsakytus skambučius. Automatinio rinkimo programa taip pat gali būti sukonfigūruota taip, kad kitame gale esantį asmenį būtų galima prijungti prie IVR (Interactive Voice Response) ir žaisti iš anksto įrašytus pranešimus. Įvairių tipų automatiniai rinkikliai – peržiūros rinkikliai, progresiniai rinkikliai, galios rinkikliai ir nuspėjamojo rinkimo sistemos – gali dar labiau supaprastinti siunčiamų skambučių kampanijas siūlydami skirtingos funkcijos ir galimybės.
Automatinio rinkiklio balsu sistemos padeda agentams užtikrinti bendrą skambučių centro produktyvumą. Jie padeda sumažinti prastovos laiką, padidinti efektyvumą ir suteikti skambučių centro agentams galimybę susisiekti su daugiau potencialių klientų ir klientų. Tyrimai parodė, kad automatinis skambučių rinkiklis gali padidinti agento produktyvumą iki 300 proc. sumažinti agento neveikimo laiką ir proporcingai padidinti agento pokalbių laiką per valandą.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Kas yra telefono numerių rinkikliai?
Telefono numerių rinkikliai – tai programinės įrangos sistemos, kurios supaprastina atliekamų skambučių procesą skambučių centruose. Rankiniai numerių rinkikliai reikalauja, kad agentai išeinančius skambučius vykdytų rankiniu būdu, o automatinių rinkiklių sistemos leidžia agentams lengvai ir efektyviai automatiškai vykdyti atliekamus skambučius. Jos gali gerokai padidinti agentų produktyvumą ir našumą, nes sumažina agentų neveikimo laiką ir padidina pokalbiui praleistą laiką.
Kaip veikia telefono numerių rinkikliai?
Naudodami rankinius telefono numerių rinkiklius, agentai inicijuoja išeinančius skambučius rankiniu būdu rinkdami numerius iš kontaktų sąrašo. Naudojant automatinius rinkiklius, sistema nurodo kompiuteriui, kuriuos numerius iš kontaktų sąrašo reikia surinkti ir kaip reaguoti, kai kas nors atsiliepia kitame laido gale arba kai aptinkamas užimtas signalas, balso paštas ar atsakiklis. Priklausomai nuo naudojamo numerio rinkiklio tipo, sistemą galima nustatyti taip, kad ji sujungtų skambutį su gyvu agentu, kai atsiliepia tikras asmuo, paleistų iš anksto įrašytus garso pranešimus, kai tuo metu nėra laisvų agentų, arba nutrauktų skambutį, jei niekas neatsiliepia per 25 sekundes arba aptinkamas užimtas signalas.
Ar telefono numerių rinkiklis yra „LiveAgent“ dalis?
Nors „LiveAgent“ kontaktų centro sprendimas apima tiek įeinančių, tiek išeinančių skambučių funkcijas, šiuo metu išeinančių skambučių centro funkcijos yra susijusios su „click-to-call“ numerių rinkimu. Jį naudodami skambučių centro agentai, naršydami svetaines, gali keliais paspaudimais inicijuoti išeinančius skambučius klientams ar potencialiems klientams tiesiai iš „LiveAgent“ valdymo skydelio.
Išsiaiškinę, kas yra telefono numerių rinkiklis, galite toliau gilinti savo žinias apie skambučių kiekį. Šiame straipsnyje sužinosite, kaip atpažinti didelį skambučių kiekį ir kokių priemonių galite imtis, kad efektyviai jį valdytumėte. Taip pat rekomenduojame perskaityti apie skambučių centro veikimą. Čia rasite informaciją apie pagrindines skambučių centro programinės įrangos funkcijas ir svarbiausius skambučių centro agento įgūdžius.
Sužinokite, kaip VoIP rinkiklis gali padidinti jūsų agentų našumą, sumažinti laukimo laiką ir automatizuoti skambučių procesą. Nors LiveAgent šiuo metu nepalaiko VoIP rinkimo, integracija su VoIP paslaugų teikėjais yra nemokama. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą naudodami šią galingą programinę įrangą!
Rinkto numerio identifikavimo paslauga
Nustatykite, kuriuo telefono numeriu skambinantysis ketino skambinti, naudodami telekomunikacijų rinkto numerio identifikavimo paslaugą.