Kokia yra telefono žymos reikšmė?
Galima drąsiai teigti, kad visi esame patyrę tam tikrų nesklandumų ar net susierzinimo, kai bandome susisiekti su žmogumi telefonu. Kurį laiką bandote su kuo nors susisiekti ir tiesiog negalite su juo susisiekti. O kai jie pagaliau gauna jūsų žinutes ir aptinka nesėkmingus skambučius, jie, savo ruožtu, negali jums perskambinti.
Ši situacija, tiksliau, reiškinys, vadinamas telefono žyma. Tai dažnas reiškinys, kai du žmonės negali susisiekti telefonu.
Šis terminas buvo sukurtas dar devintajame dešimtmetyje, kai buvo populiarūs telefono atsakikliai. Žmonės bandydavo skambinti vieni kitiems į fiksuotojo ryšio telefonus, kad iš aparato gautų iš anksto įrašytą žinutę.
Šiandien šia šiek tiek pasenusia technologija naudojasi nedaug žmonių, tačiau žaidimas telefonu vis dar labai populiarus.
Kodėl žaidžiamas telefono žymos žaidimas?
Dalyvavimas telefono žymėjime gali būti ir netyčinis, ir tyčinis. Pirmuoju atveju tai gali būti paprasčiausias nesusipratimas, planavimo problema, laiko skirtumas arba tiesiog du užsiėmę žmonės, negalintys susisiekti vienas su kitu.
Tačiau ir jūs galite sąmoningai dalyvauti telefono žyma. Kartais žmonės vengia skambučių su tam tikrais asmenimis. Juk lengviau palikti žinutę į atsakiklį ar balso paštą nei kalbėtis realiuoju laiku.
Nesvarbu, dėl kokių priežasčių, jei ilgesnį laiką žaidžiate telefonu, tai laikoma blogu telefono etiketu.
Kaip išvengti telefono žymos?
Paprastai, jei telefono žyma kyla dėl kokio nors konflikto, kai viena šalis atsisako kalbėtis su kita, mažai ką galite padaryti.
Tačiau kai dėl išorinių veiksnių negalite susisiekti su asmeniu, yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad sustabdytumėte telefono žymėjimą:
- Laikykitės telefono etiketo – jei abi šalys gavo du balso pranešimus, asmuo, gavęs paskutinį pranešimą, gali sustabdyti telefoną tiesiog neskambinus
- suplanuokite skambučius – laikykite telefono skambučius kaip susitikimų laiką, kuriame turite dalyvauti
- palikite išsamų pranešimą – informuokite kitą šalį, kada tiksliai būsite pasiekiami, jei ji vis tiek nori su jumis pasikalbėti
- naudoti kitas ryšio priemones – kai kuriuos trumpus pokalbius galima palaikyti el. paštu arba tiesioginiais pranešimais, o ne tiesioginiu telefonu skambučių
Reach out to your customers effectively
Call center software solution allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Discover features of LiveAgent's call center today.
Jei norite geriau suprasti, kaip veikia telefono žyma ir kodėl ji gali būti svarbi jūsų verslui, būtinai perskaitykite straipsnį apie telefono žyma. Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie telefono žymos reikšmę ir būdus, kaip išvengti telefono žymos žaidimo.
Taip pat verta pasidomėti, kaip efektyviai valdyti klientų skambučius su klientų aptarnavimo skambučių centras. Čia sužinosite apie esmines savybes, kurios reikalingos klientų aptarnavimo atstovams, bei kaip pasirinkti tinkamą skambučių centrą savo verslui.
Norint dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, rekomenduojame apsilankyti straipsnyje apie vietos žyma. Šiame straipsnyje paaiškinama, kas yra vietos žyma ir kaip ji gali padėti jūsų verslui bei atsakomi dažnai užduodami klausimai.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.