Kas yra bilieto prioritetas?
Kiekvienam bilietui priskiriamas prioritetas pagal jo SLA lygį. Jei nenustatėte SLA lygių, „LiveAgent“ automatiškai priskiria prioritetą pagal pirmumą eilėje. Prioritetai naudojami rodiniams ir ataskaitoms kurti, taip pat kaip sąlygos ir veiksmai automatikoje ir trigeriuose bei kaip veiksmai taisyklėse.
Frequently Asked Questions
Kas yra bilieto prioritetas?
Bilieto prioritetas nurodo, kokia tvarka turėtume atsakyti į bilietus ir ar tam tikras bilietas turi pirmumą, ar jis gali palaukti. Dažniausi prioritetai yra skubus, aukštos svarbos, vidutinės svarbos arba žemos svarbos, atsižvelgiant į turinį, užklausos pobūdį ar bet kokią ypatybę, priklausomai nuo įmonės.
Kam naudojamas bilieto prioritetas?
Darbo tvarkai nustatyti. Jis naudojamas rodiniams ir ataskaitoms kurti, taip pat kaip sąlygos ir veiksmai automatikoje ir trigeriuose bei kaip veiksmai taisyklėse.
Kokie yra bilieto prioritetas naudojimo pranašumai?
Tai neabejotinai palengvina darbą, o atsakymo į bilietus tvarka tampa aiški.
Jei norite sužinoti daugiau apie bilietų prioritetus, apsilankykite bilietų tvarkymo sistemos paaiškinime. Čia rasite informaciją apie tai, kaip efektyviai valdyti klientų užklausas.
Taip pat galite pasidomėti, kaip pasiekti sėkmingą bilietų sprendimą, perskaitę apie išspręstus bilietus. Sužinosite, kaip greičiau išspręsti bilietus ir iš naujo atidaryti išspręstą bilietą, jei prireiktų.
Norėdami geriau suprasti bilietų tvarkymo procesą, perskaitykite bilietų tvarkymo paaiškinimą. Tai padės jums patobulinti klientų aptarnavimą savo įmonėje.
Galiausiai, jei domina kaip personalizuoti klientų užklausas, peržiūrėkite informaciją apie bilietų laukelius. Čia sužinosite, kokią informaciją galite saugoti ir kaip efektyviau tvarkyti bilietus.