Kas yra tiesioginiai internetiniai pokalbiai?
Tiesioginiai internetiniai pokalbiai yra bendravimo internetu rūšis. Tai yra bendravimas tarp klientų ir klientų atstovų realiuoju laiku, naudojant įdiegtus internetinius pokalbius.
Kai klientai paspaudžia ant bendrovės svetainėje patalpinto pokalbių mygtuko, jie gali pradėti bendravimą. Naudodami tiesioginius internetinius pokalbius, klientų aptarnavimo atstovai gali greičiau ir lengviau pateikti atsakymus. Greitas bendravimas ir momentinė prieiga gali padėti padidinti klientų pasitenkinimą.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia tiesioginis internetinis pokalbis?
Internetinių pokalbių technologija leidžia vartotojams realiuoju laiku sąveikauti su įmonėmis, naudojant svetainėje įdiegtą valdiklį ar aplikaciją. Tai leidžia momentiškai reaguoti į kliento užklausas, jiems suteikti pagalbą ir informaciją apie įmonės siūlomas paslaugas ir produktus.
Kokios yra būtinosios tiesioginio internetinio pokalbio funkcijos?
Būtinosios internetinių pokalbių funkcijos apima prieinamumą ir greitą klientų aptarnavimo atstovų atsakymą. Pokalbių langas turėtų būti prieinamas kiekviename jūsų įmonės ar produkto puslapyje. Ypač naudingos internetinio pokalbio funkcijos apima galimybę siųsti nuotraukas ir failus, kurie klientams padeda tiksliau apibūdinti problemą. Papildomai, agento žinios ir bendravimo įgūdžiai taip pat yra labai svarbus apsketas.
Ar LiveAgent teikia tiesioginius internetinius pokalbius?
LiveAgent siūlo nemokamą internetinių pokalbių programinę įrangą. Ji turi vieną iš greičiausių valdiklių rinkoje, kuris suteikia galimybę labai greitai atsakyti. Pokalbius galite pritaikyti prie savo poreikių - tinkamai sukonfigūravę ir nustatę kalbą. Papildomai, ji siūlo nemokamą bilietų pardavimo sistemą su universalia gavėjo pašto dėžute, skambučių centru ir kliento portalu.
Po to, kai sužinosite daugiau apie tiesioginius pokalbius, rekomenduojame perskaityti apie tiesioginių pokalbių agentus. Sužinosite, kokių įgūdžių jiems reikia ir kaip jie gali padėti pagerinti klientų aptarnavimą.
Taip pat galite pasidomėti tiesioginių pokalbių funkcijomis, kurios palengvina klientų aptarnavimą. Atraskite, kaip šios funkcijos gali sumažinti bilietų kiekį ir padidinti klientų įsitraukimą.
Jei norite pritaikyti savo pokalbius, verta peržiūrėti tiesioginių pokalbių šablonus. Sužinosite, kaip tinkamai pradėti ir užbaigti pokalbius, taip pat kaip elgtis įvairiose situacijose.
Galiausiai, jei valdote mažą verslą ar startuolį, apsvarstykite galimybę įdiegti tiesioginius pokalbius startuoliams ir mažoms įmonėms. Sužinosite apie šio sprendimo naudą ir kaip jis gali padėti jūsų verslui augti.
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Omnikanalė klientų aptarnavimo platforma su pažangiomis funkcijomis ir integracijomis. Išbandykite nemokamai jau šiandien!"