Koks yra tinkinimo apibrėžimas?
Kažką tinkinti reiškia, kad tai pakeičiate pagal konkrečius poreikius. Mes keičiame, koreguojame produktus ar paslaugas, kad atitiktų mūsų asmeninius ir verslo poreikius. Norime pritaikyti produktus, kad jie taptų geresni ir unikalūs.
Klientų aptarnavimo srityje kasdien atsižvelgiate į atskirus reikalavimus. Klientų aptarnavimo atstovai turi sužinoti apie klientą daugiau, kad gautų pilną vaizdą. Tik tada jie gali eiti pasiūlyti individualizuotą aptarnavimą. Praktiniai ir dėmesingi atsakymo sąlygos ne tik duomenys, bet ir daugiakanalės informavimas, kad galėtumėte palaikyti ryšį per pasirinkimo platformą.
Norite leisti klientui pasirinkti bendravimo sąsają. Būti pasiekiamam klientų pasirinktu kanalu taip pat gali būti laikoma pritaikymo forma. Be to, jei turite klientų iš įvairių šalių ir regionų, jie būtų dėkingi už galimybę pasirinkti kalbą. Nereikia nė sakyti, bet tema, susirašinėjimas ir skambučio mygtukas taip pat gali būti pritaikyti.
Kadangi kiekvienas verslas yra kitoks, galite naudoti adaptyvų tinkinimą, kad atitiktų jūsų verslo poreikius. Su adaptyviu tinkinimu galite filtruoti ir naudoti tuos atributus, kurie atitinka jūsų klientų poreikius. Turėtumėte pasiūlyti klientams pritaikytą paslaugą ir aptarnavimą įvairiose platformose. Nesvarbu, ar tai yra pagalbos centras, skambučių centras ar tiesioginis pokalbis internetu, siekiama suteikti išskirtinį klientų aptarnavimą ir ne standartinį, bet individualų dėmesį. Geras CRM ir efektyvus informacijos nukreipimas padės jums tai padaryti.
Customize your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Kodėl įmonės tinkina produktus?
Įmonės pritaiko produktus, nes jos nori pasiūlyti individualų aptarnavimą ir dėmesį klientams. Jos pripažįsta, kad aukštos kokybės klientų aptarnavimui reikalingas individualus ir asmeniškas požiūris.
Kaip galiu tinkinti savo verslą?
Galite tinkinti savo verslą, pritaikydami savo produktą ar paslaugą pagal tikslinę auditoriją, geografinę vietą, demografinius ar kitus pasirinktus kriterijus. Be to, įmonės gali pasiūlyti klientams konkrečius pasirinkimus.
Po to, kai susipažinote su tinkinimo reikšme, siūlome perskaityti straipsnį apie skirtumą tarp personalizavimo ir tinkinimo. Tai padės geriau suprasti, kaip šios dvi sąvokos gali būti integruotos, kad pagerintų jūsų klientų aptarnavimą.
Taip pat verta sužinoti, kas yra klientų aptarnavimo įmonės, kad suprastumėte jų svarbą ir vaidmenį verslo pasaulyje. Šis straipsnis suteikia aiškų vaizdą apie tai, kaip šios įmonės gali padėti jūsų verslui augti.
Galiausiai, rekomenduojame straipsnį apie skirtumą tarp klientų aptarnavimo ir klientų techninio aptarnavimo. Tai padės jums išsiaiškinti, kaip šios paslaugos skiriasi ir kaip jas galima efektyviai integruoti jūsų organizacijoje.
Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent
Sužinokite, kaip padidinti klientų įsitraukimą su LiveAgent ir suteikti jiems suasmenintą apsipirkimo patirtį. Atraskite konkurencinį pranašumą, kuris padės pritraukti ir išlaikyti lojalius klientus. Išbandykite LiveAgent nemokamai 30 dienų!
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!
Padėkos klientams el. laiškų šablonai
Atraskite efektyvius padėkos klientams el. laiškų šablonus su patarimais, kaip padidinti klientų pasitenkinimą, lojalumą ir prekės ženklo vertę. LiveAgent siūlo išbandytus šablonus, kurie pagerins klientų patirtį ir paskatins geresnius pirkimo sprendimus.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.