Kas yra užklausos pateikėjas?
Užklausos pateikėjas yra pavadinimas, suteiktas asmeniui, kuris bet kuriuo kanalu sukuria pagalbos tarnybos bilietą. Pagalbos tarnyba jį ar ją įtraukia į bendrą klientų sąrašą.
Iš esmės, visuose bilietuose, šalia jų pavadinimo yra pateikti duomenys apie užklausos pateikėjus. Tai suteikia daugiau įžvalgų, konkretų bilietą sprendžiančiam asmeniui. Tai reiškia, kad bilietą tvarkantis asmuo, gali gauti informaciją, apie užklausos pateikėjo praeityje keltas identiškas problemas, koks buvo jų pasitenkinimas sprendimu ir kokia jų socialinė įtaka.
Frequently Asked Questions
Kas yra užklausos pateikėjas?
Užklausos teikėjas yra asmuo, kuriantis pagalbos tarnybai skirtą užklausą jam prieinamu kanalu.
Kokie yra užklausos pateikėjo leidimai?
Užklausos teikėjas yra klientas. Jis turi visas teises, kurias gali turėti į klientų aptarnavimą besikreipiantis klientas. Priklausomai nuo to, kokiu kanalu jis naudojasi, jis turi atitinkamus leidimus (jei jis kreipiasi pokalbiais, jis pavyzdžiui gali atsiųsti failą).
Kur LiveAgent galite rasti užklausos pateikėjo duomenis?
Pareiškėjo informaciją galima rasti Bilieto skydelyje, šalia sąraše esančio pavadinimo. Ten pateikiami duomenys apima informaciją apie kliento bendravimą su klientų aptarnavimu, pakartotinius pranešimus apie tas pačias problemas, suteikto aptarnavimo lygį ir kokia yra jo socialinė įtaka.
Jei norite sužinoti daugiau apie efektyvų klientų aptarnavimą, siūlome perskaityti straipsnį apie klientų aptarnavimą kompiuteriu ir telefonu. Šis straipsnis padės suprasti, kaip naudojant išmaniąsias technologijas galima pagerinti klientų patirtį. Taip pat verta pažvelgti į klientų aptarnavimo procesus, kur rasite naudingos informacijos apie standartizuotas procedūras, kurios gali padėti optimizuoti jūsų verslo operacijas. Jei jus domina, kaip pasirinkti tinkamą skambučių centrą, patikrinkite klientų aptarnavimo skambučių centro temą. Sužinosite, kokie veiksniai svarbūs renkantis šią paslaugą.
Sužinokite, kaip efektyviai valdyti klientų sąveiką su LiveAgent. Mūsų sprendimas apima skambučių, susirašinėjimų bei socialinių tinklų integraciją, padedant jums patenkinti klientų poreikius ir kurti ilgalaikius santykius. Pradėkite nemokamą bandomąjį laikotarpį be įsipareigojimų ir atraskite visus funkcionalumus, kurie padės jūsų verslui pasiekti sėkmę.
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!