Kas yra vertė?
Kalbant apie verslą, vertė yra pinigai, kuriuos žmogus yra pasirengęs mokėti už produktą ar įmonės teikiamą paslaugą. Kitaip tariant, tai nauda, kurią gaunate iš savo klientų.
Kai klientai bus patenkinti jūsų paslauga ir jūsų produktų kokybe, jie bus pasirengę mokėti daugiau, kad gautų jūsų produktą ir paslaugas. Už „iPhone“ mokėtumėte daugiau, nes jie turi gerą reputaciją ir jų klientų aptarnavimas taip pat yra geras. Kad būtų aiškiau, kai įmonė dirba taip, kad klientai yra patenkinti, ji kuria savo vertę.
Frequently Asked Questions
Kas yra vertė?
Ši vertė gali būti finansinė ar emocinė. Finansinė - tai pinigai, kuriuos žmogus yra pasirengęs mokėti už produktą ar jūsų įmonės teikiamą paslaugą. Emocinė vertė gali būti visos teigiamos patirtys, atsirandančios naudojant konkretų produktą ar paslaugą.
Kiek svarbi įmonės vertė?
Prestižas yra svarbus, nes klientai yra pasirengę mokėti daugiau už vertingus produktus ir paslaugas. Kita vertus, vertės dėka darbuotojai yra arčiau įmonės ir nori geriau atlikti savo darbą.
Koks yra geriausias būdas kurti įmonės vertę per klientų aptarnavimą ir klientų palaikymą?
Geriausias būdas kurti prestižą yra pateikti jį visuose įmonės pranešimuose. Norėdami tai padaryti, galite paklausti klientų, kodėl jie perka iš jūsų ir taip surinkti atsiliepimus. Tokiu būdu jūs galite lengvai pakelti įmonės vertę.
Jeigu norite sužinoti daugiau apie tai, kas yra kliento vertė ir kaip ją sukurti, rekomenduojame perskaityti straipsnį Kas Yra Kliento Vertė Ir Kaip Ją Sukurti?. Šiame straipsnyje aptariama kliento vertės lygtis ir esminiai principai, padedantys kurti vertę klientams.
Taip pat verta apsilankyti puslapyje Kas yra Agento Vertinimo Apžvalga?, kuriame pateikiama išsami agento vertinimo apžvalga ir siūlomi žinių bazės ištekliai. Tai puiki galimybė sužinoti, kaip agentų vertinimas gali padėti pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.
Jeigu jus domina atsakymai į klausimus apie produktą ar paslaugą, rekomenduojame perskaityti straipsnį Atsakymai į klausimus apie produktą/paslaugą. Šiame straipsnyje rasite šablonus atsakymams į įvairius klausimus apie produktus ar paslaugas, taip pat patarimus, kaip sutaupyti klientų aptarnavimo išlaidas.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.