Koks yra vidutinis apdorojimo laikas?
Vidutinis apdorojimo laikas yra vidutinis laikas, kurį klientų atstovai praleidžia atkikdami visas užduotis. Tai apima skambučius, laukimo laiką, pokalbius internetu ir klientų problemų sprendimą. Laikas yra pinigai, todėl jį būtina stebėti. Tai parodo, kiek laiko reikia problemoms išspręsti ir kurie klausimai agentams užima daugiausiai laiko. Galite stebėti vidutinį atsakymo greitį, aptarnavimo lygį ir dar daugiau. Tai padeda pagerinti klientų aptarnavimą.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
DUK
Ką reiškia AHT?
AHT arba vidutinis aptarnavimo laikas yra vienas iš dažniausiai matuojamų skambučių centrų rodiklių. AHT nurodo vidutinę sąveikos su klientu trukmę. Skambučių laikas matuojamas nuo kliento skambučio pradžios iki pokalbio pabaigos.
Koks yra geras vidutinis apdorojimo laikas?
Geras vidutinis apdorojimo laikas priklauso nuo kokybės ir grečio. Žurnalas „Call Center“ apskaičiavo pasaulinį AHT standartą ir tai buvo 6 minutės ir 3 sekundės. Tačiau tai taip pat priklauso nuo pramonės šakos, kuriai priklauso klientų aptarnavimo komanda.
Kaip patikrinti AHT „LiveAgent“ programoje?
AHT galite patikrinti „LiveAgent“ laiko ataskaitoje. Ten galite patikrinti tiek atskirų bilietų atsakymo trukmę, tiek vidutinę visų bilietų apdorojimo trukmę.
Jei jau susipažinote su vidutiniu apdorojimo laiku, jums gali būti įdomu sužinoti, koks yra geras vidutinis apdorojimo laikas. Sužinokite, kaip jūsų įmonės rezultatai lyginami su kitų ir kokie faktoriai gali įtakoti šią metriką. Taip pat, jei norite pagerinti savo klientų aptarnavimą, kviečiame išnagrinėti, kaip patikrinti AHT „LiveAgent“ programoje. Šie žingsniai gali padėti jums optimizuoti procesus ir padidinti klientų pasitenkinimą.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.