Kas yra vienas prisijungimas?
Naudodami Vieną Prisijungimą, jūs galite naudoti vieną prisijungimo informacijos rinkinį dvejoms ar daugiau aplikacijų. Tai veikia tarsi “Google” paskyra, kur naudodami tuos pačius prisijungimo duomenis, jūs galite prisijungti prie savo el. pašto, kalendoriaus, disko ir kitų aplikacijų.
Vienas prisijungimas yra naudingas elementas, nes jis suteikia geresnę vartotojo patirtį ir didesnį patogumą. LiveAgent klientai gali naudoti vieną prisijungima su kitomis PHP paremtomis aplikacijomis, tokiomis kaip “WordPress” ir “Magento”.
Pavyzdžiui su “WordPress”, prisijungus “WordPress” administratoiui, jis/ji iš savo administratoriaus meniu, gali gauti tiesioginę prieigą prie LiveAgent Agento skydelio.
Frequently Asked Questions
Kas yra vienas prisijungimas?
Vienas prisijungimas yra paslauga, leidžianti atlikti sesijos ir vartotojo autentifikavimą. Prieigai prie kelių aplikacijų ji leidžia vartotojams naudotis tuo pačiu prisijungimo duomenų rinkiniu (vartotojo vardu ir slaptažodžiu).
Ar vienas prisijungimas yra saugu?
Vienas prisijungimas sumažina programišių atakų galimybę. Vartotojas prisijungia tik kartą per dieną ir tam naudoja vieną prisijungimo duomenų rinkinį. Tai pagerina organizacijos saugumą. Jei kiekvienai aplikacijai yra naudojamas atskiras slaptažodis ir prisijungimo vardas, tai yra mažiau saugu.
Ar LiveAgent teikia vieno prisijungimo galimybę?
LiveAgent trui vieno prisijungimo parinktį su kitomis PHP paremtomis aplikacijomis, tokiomis kaip "WordPress" ar "Magento".
Jei jus domina, kas yra vienas prisijungimas, galite sužinoti daugiau apie tai, kaip tai palengvina jūsų prisijungimo procesą. Be to, atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus padės jums geriau suprasti šią funkciją. Jei norite suprasti daugiau apie klientų aptarnavimo įmones, jų funkcijas ir privalumus, galite perskaityti išsamų paaiškinimą. DUK skyriuje rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie šias įmones. Norėdami sukurti įspūdingus el. pašto naujienlaiškius, peržiūrėkite mūsų naujienlaiškio šablonus, kuriuos galite lengvai kopijuoti ir įklijuoti. Čia taip pat rasite idėjų, kaip pritaikyti šablonus skirtingoms pramonės šakoms. Jei norite sužinoti, kas yra Google kontaktai ir kaip galite juos integruoti į LiveAgent, perskaitykite mūsų vadovą. Čia taip pat rasite informaciją apie integracijos privalumus. Norėdami gauti išsamesnę informaciją apie savo klientus, peržvelkite kliento įžvalgas. Taip pat sužinosite, kaip efektyviai rinkti ir panaudoti šias įžvalgas. Jei norite geriau suprasti, kaip veikia agento skydelis, mūsų paaiškinimas padės jums sužinoti, ką galite padaryti šiame skyriuje. DUK skiltyje rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie agento skydelį.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.