Kas yra viso gyvenimo vertė?
Verslo požiūriu, viso gyvenimo vertė ar (LTV) yra piniginė vertė arba vertė, kurią galite gauti iš kliento, atsižvelgiant į jo ryšį su jūsų įmone.
Viso gyvenimo vertė yra labai reikšmingas žmogiškasis ir finansinis rodiklis. Nors jis labai priklauso nuo įvertinimo, tačiau jis gali suteikti aiškų vaizdą, kiek klientų galite pasiekti per ateinantį laikotarpį ir kokia gali būti nauda įgyti naujus klientus. Be to, jis suteikia sąnaudų ir naudos analizę (CBA) apie tai, ar turėtumėte įgyti klientų ir kliento įgijimo kąštus.
Frequently Asked Questions
Kas yra viso gyvenimo vertė?
Klientų viso gyvenimo vertė (CLV arba LTV) yra viena iš pagrindinių statistinių duomenų, leidžiančių stebėti klientą, kaip klientų aptarnavimo dalį. Remiantis ja, jūs galite nustatyti kliento vertę, remiantis visais kliento ir įmonės santykiais. Šis rodiklis suteikia galimybę įmonėms kurti strategijas dėl naujų klientų pritraukimo ir išlaikyti jau kažką įsigijusius klientus.
Kaip apskaičiuoti viso gyvenimo vertę?
Norint apskaičiuoti ilgalaikę kliento vertę, pirmiausiai turite apskaičiuoti vidutine jų įsigytų pirkinių vertę ir tada ją padauginti iš vidutinio pirkimo dažnumo. Tokiu būdu galite nustatyti kliento vertę. Sekančiame žingsnyje, jūs turite rezultatą padauginti iš tikėtinos kliento gyvenimo trukmės.
Kaip pagerinti viso gyvenimo vertę?
Yra keletas aspektų, kurie gali padėti padidinti kliento viso gyvenimo vertę. Pirmiausiai, turėtumėte pasiūlyti vertingą turinį, kuris įtrauktų jūsų klientus. Toliau, pagrindinis klausimas išlieka efektyvus klientų aptarnavimas. Yra labai svarbu išklausyti savo klientus ir pasiūlyti tik jiems pritaikytą patirtį.
Jei norite sužinoti daugiau apie kliento vertę ir kaip ją sukurti, verta perskaityti straipsnį Kas yra kliento vertė ir kaip ją sukurti?. Šiame straipsnyje sužinosite apie kliento vertės lygtį ir esminius klientų vertės kūrimo principus.
Jeigu jus domina, kas yra klientų aptarnavimo įmonės, apsilankykite puslapyje Klientų aptarnavimo įmonės. Šis straipsnis paaiškina, kodėl klientų aptarnavimo įmonės yra svarbios ir kaip jos gali padėti pagerinti jūsų verslo procesus.
Norėdami sužinoti, kaip rūpinimasis klientais gali pagerinti jūsų įmonės įvaizdį, peržiūrėkite straipsnį Rūpinimasis klientais. Čia rasite geriausias praktikas, kaip užtikrinti puikų klientų aptarnavimą ir kurti klientų lojalumą.
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.