Deja, nepatogių skambučių visada bus. Kadangi jie gali paveikti jūsų darbo eigą ir sumažinti produktyvumą, geriausias būdas juos sumažinti – blokuoti. Tai taikoma “įprastiems” trikdantiems skambučiams. Jei sulaukiate grasinančio ar priekabiavimo pobūdžio skambučių, turėtumėte apie juos pranešti atitinkamoms institucijoms.
Ar galima blokuoti VoIP skambučius?
Trumpas atsakymas į jūsų klausimą – VoIP skambučius galima blokuoti atlikus keletą paprastų veiksmų tiek agento stotyje, tiek mobiliajame įrenginyje įdiegtoje programinėje įrangoje. Tokia praktika puikiai pasiteisino, kai reikia užkirsti kelią agentams skambinti be vartotojų sutikimo, nes galite tiesiog įtraukti numerius į atmetamų numerių sąrašą ir pasikliauti savo valstijos ar šalies įstatymais dėl “Neskambink” sąrašo.
Dėl kokių priežasčių blokuojami VoIP skambučiai?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių blokuojami VoIP skambučiai. Nesvarbu, ar turėtumėte blokuoti konkrečius skambintojus, ar ne, žinodami teisingas skambučių blokavimo priežastis galite priimti teisingus sprendimus. Daugelis žmonių šiuos skambučius vadina nepatogiais skambučiais. Nemalonūs skambučiai dar vadinami nepageidaujamais skambučiais ir nepageidaujamais skambučiais.
Tačiau tai plati kategorija, apimanti įvairių tipų skambučius. Pradėkime, pavyzdžiui, nuo neteisėtų skambučių. Šie skambučiai, kuriuos skambina nelegalūs skambučių centrai, ne tik atima didelę dalį jūsų produktyvumo, bet ir gali lemti, kad kas nors gali įkliūti į sukčių pinkles. Jūsų kompiuteriai gali būti užkrėsti virusais, gali nutekėti svarbūs verslo duomenys.
Mažiau kenksmingi, bet vis tiek daug laiko reikalaujantys skambučiai yra telemarketingo skambučiai. Šių VoIP skambučių blokavimas padės jums produktyviai dirbti. Tą patį galite padaryti ir su nepageidaujamų skambučių gavėjais, kurie yra įkyrūs ir įkyrūs.
Kaip užblokuoti nepageidaujamus skambučius per VoIP
Kai naudojate VoIP, galite visiškai kontroliuoti įeinančius VoIP skambučius. Atsižvelgiant į tai, kad kiekvienas siūlo unikalias paslaugas, neįmanoma pateikti išsamios instrukcijos. Kitas geriausias dalykas, kurį galime padaryti, tai pateikti jums bendrą informaciją.
Nesvarbu, ar norite blokuoti sukčių skambučius, ar anoniminius skambučius, procesas yra toks pat. Yra įvairių skambučių blokavimo paslaugų. Šios paslaugos gali padėti automatizuoti nepageidaujamų skambučių blokavimą. Automatinis scenarijus peržiūri visų žinomų numerių, naudojamų nepageidaujamiems skambučiams, įskaitant sukčių ir telemarketingo, sąrašą.
Scenarijus yra paprastas būdas blokuoti VoIP skambučius. Jis veikia realiuoju laiku ir, atsižvelgiant į naudojamą paslaugą, galite pasirinkti juos visiškai užblokuoti arba siųsti į balso paštą.
Taip pat galite rankiniu būdu blokuoti nepageidaujamus VoIP skambučius. Šis procesas skiriasi priklausomai nuo paslaugų teikėjo, tačiau paprastai jis vyksta pagal tą patį metodą. Numerį, kurį norite užblokuoti, iš sąrašo “Priimti skambučiai” turite įrašyti į telefono adresinę.
Kai tai padarysite, įeikite į telefono adresinę ir ištrinkite įrašus “Vardas” ir “Pavardė”, palikdami tik telefono numerį. Raskite parinktį “atmesti” ir įgalinkite ją kontakto atžvilgiu. Išsaugokite telefono abonentų knygą ir nuo tada jūsų telefonas neskambės, kai bus skambinama iš to numerio.
Kaip sukurti programėlę nepageidaujamiems skambučiams filtruoti ir aptikti
VoIP skambučių blokavimas nebūtinai turi būti sunki užduotis. Turėdami tinkamą įrankį, galėsite nutildyti nežinomus skambintojus, pavyzdžiui, trečiųjų šalių analitines bendroves, nuolat siekiančias gauti daugiau duomenų.
Rinkdamiesi programėlę būtinai patikrinkite, ar ji turi funkciją filtruoti ir aptikti nepageidaujamus skambučius. Šios programėlės yra gana patogios, nes veikia autopilotu. Pavyzdžiui, programėlė gali automatiškai blokuoti nepageidaujamus skambintojus, tiesiog peržiūrėdama juodąjį visų žinomų sukčių sąrašą.
Bet kuriuo atveju, jei yra automatinio atmetimo sąrašo parinktis ir ją įjungsite, programėlė perims šią funkciją ir sumažins riziką, kad jus nutrauks nepageidaujamas skambutis.
Galite nustatyti filtrus rankiniu būdu. Jei naudosite filtrą, programa visada patikrins skambinančiojo ID pagal filtrą. Jei skambinančiojo ID sutampa su filtre nurodytuoju, skambutis nebus priimtas. Kitiems skambintojams niekas nesikeičia – iš jų galėsite priimti skambučius be problemų.
Vis daugiau programėlių turi šią funkciją, nes daugėja telemarketerių ir žmonių, kurie piktnaudžiauja masiniais skambučiais. Naudodami blokavimo filtrus ir automatinį blokavimą sutaupysite daug laiko ir galėsite netrukdomai atlikti daugiau darbų.
Kaip sustabdyti VoIP skambučių blokavimą
Jei anksčiau užblokavote kai kuriuos VoIP skambučius ir norite vėl juos priimti, yra būdas juos atblokuoti. Tas pats galioja ir tais nelaimingais atvejais, kai netyčia ką nors užblokuojate. Norėdami įsitikinti, kad nustojote blokuoti VoIP skambučius, turite patikrinti du dalykus.
Pirmiausia patikrinkite telefoną. Eikite į telefono abonentų knygą ir naršykite po įrašus be Vardo ir Pavardės. Patikrinkite, ar įjungta atmetimo arba blokavimo parinktis. Išjunkite ją ir vėl galėsite priimti skambučius iš šių numerių.
Jei naudojate programėlę, turėsite patikrinti ir ją. Programėlėje reikia patikrinti du dalykus. Pirma, reikia patikrinti, ar esate sukūrę kokių nors filtrų. Jei yra sukurti VoIP skambučių blokavimo filtrai, būtinai juos išjunkite arba ištrinkite. Antra, patikrinkite, ar įjungėte automatinio atmetimo parinktį, ir ją išjunkite. Jei atlikote visus pirmiau nurodytus veiksmus, VoIP skambučiai nebebus blokuojami.
Set up your VoIP system in few minutes with LiveAgent.
Curious about VoIP and how it can give you the ability to make affordable calls?
Po susipažinimo su VoIP skambučių blokavimu, verta perskaityti apie VoIP skambutį. Čia sužinosite, kaip veikia VoIP skambučiai ir kokie yra jų privalumai konferenciniams pokalbiams. Taip pat rekomenduojame pasidomėti VoIP telefonu, kad sužinotumėte, kokių tipų VoIP telefonai yra galimi ir kokios yra jų savybės. Jei norite pagerinti savo klientų aptarnavimą, apsilankykite Žodyne - LiveAgent, kur rasite naudingų terminų ir paaiškinimų, kurie padės geriau suprasti VoIP technologiją ir klientų aptarnavimo procesus.
Sužinokite, kaip VoIP rinkiklis gali padidinti jūsų agentų našumą, sumažinti laukimo laiką ir automatizuoti skambučių procesą. Nors LiveAgent šiuo metu nepalaiko VoIP rinkimo, integracija su VoIP paslaugų teikėjais yra nemokama. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą naudodami šią galingą programinę įrangą!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.