Kas yra VoIP skambinimas?
VoIP (Voice over Internet Protocol) skambinimas – tai skambinimas per interneto ryšį. Tai naudingiau nei tradicinės telefono sistemos, nes nereikia diegti techninės įrangos. Be to, VoIP užtikrina mobilumą ir lankstumą, šifruoja ryšį ir siūlo neribotus skambučius už mažesnę kainą nei tradicinės telefono linijos.
Debesijos VoIP paslaugų teikėjai siūlo daugiau nei tik galimybę skambinti ir priimti VoIP skambučius. Galite juos įrašyti, įjungti skambučių laukimo ir peradresavimo funkciją, pritaikyti skambinančiojo ID ir naudoti VoIP rinkiklį balso pranešimams į el. paštą siųsti. Daugelis prieglobos VoIP paslaugų apima net pranešimų perdavimo tinklą, skirtą grupiniams pokalbiams ir greitosioms žinutėms.
Kaip veikia VoIP skambutis?
VoIP technologija analoginius signalus paverčia skaitmeniniais garso signalais. Ji perduoda duomenų paketus internetu, todėl galite prisijungti prie bet kurio paskirties įrenginio, kaip ir įprastai, tik be telefono bendrovės.
Štai kaip tai veikia:
Kiekvieną kartą, kai naudojate VoIP rinkiklį, sistema praneša jūsų priglobtam VoIP teikėjas, kuris gauna informaciją apie asmenį ar įmonę, kuriai norite skambinti.
- Teikėjas skambina ir siunčia duomenų paketus į paskirties įrenginį iš jūsų telefono.
- Tada sistema siunčia duomenų paketus į jūsų telefoną, paversdama juos skaitmeniniu garso signalu.
- Jūsų VoIP paslaugų teikėjas nukreipia įeinančius skambučius tokiu pačiu būdu, o įeinančio skambučio sąsajoje rodomas skambintojo ID.
Taip pat galite naudoti “Voice over Internet Protocol” bet kuriame mobiliajame įrenginyje ir įprastiniame telefone. Pastarajam reikia prijungti magistralinius tinklus, kurie padeda standartinei telefono įrangai veikti su VoIP protokolais.
Nepriklausomai nuo įrenginio, paslaugų teikėjas autentifikavimui suteiks įrenginio simbolį, kurį reikia reguliariai atnaujinti.
Kodėl konferenciniam skambučiui turėčiau naudoti VoIP?
Naudodamiesi debesų VoIP paslauga galite skambinti ir priimti telefono skambučius bet kuriuo metu ir bet kur. Tai reiškia, kad niekada nepraleisite konferencinio skambučio, kai būsite išvykę iš biuro. Taip nėra, jei pasikliaujate tik vietiniais įmonių tinklais. Jei dirbate namuose, tuomet VoIP yra akivaizdus pasirinkimas.
Nepriklausomai nuo naudojamo tinklo ir interneto ryšio tipo (DSL, kabelinis ar šviesolaidinis), skambinti ir priimti skambučius galite sklandžiai. Be to, galite sutaupyti telefono sąskaitų, o tai ypač svarbu, jei jūsų verslas daug skambina į užsienį, nes tarptautinių skambučių planai, naudojant VoIP, yra neįtikėtinai ekonomiški.
VoIP galima šifruoti ir įrašinėti pokalbius, todėl visa jūsų komunikacija bus saugi ir išsaugota vėlesniam naudojimui.
Netgi galite naudoti Ethernet sąsają ir prijungti mobilųjį telefoną prie esamos programinės įrangos, kad galėtumėte palaikyti VoIP ryšį. Tai suteikia galimybę prisijungti prie konferencinių skambučių keliaujant naudojant mobiliąją programėlę arba namuose naudojant stalinio kompiuterio programinę įrangą. Be to, galite pasinaudoti “VoIP” sistemos pranešimų tinklu, kad galėtumėte siųsti balso pranešimus ir trumpąsias žinutes.
Ateities programinės įrangos versijose gali atsirasti naujų funkcijų, tačiau jų visiškai pakanka verslo ryšiams supaprastinti.
Ko reikia norint skambinti per VoIP?
Norėdami pradėti naudotis VoIP, turite:
- Stabilus plačiajuosčio interneto ryšys – nesvarbu, kokio tipo tinklą naudojate, jei jis siūlo didelės spartos ryšį.
- VoIP arba IP telefonas – VoIP rinkiklis turi visas įprasto fiksuotojo telefono funkcijas, išskyrus tai, kad jis jungiasi prie interneto eterneto kabeliais arba Wi-Fi.
Staliniams kompiuteriams arba mobiliesiems įrenginiams skirta VoIP programinė įranga – jums reikės šio sprendimo, kad galėtumėte naudoti priglobtas VoIP paslaugas staliniame, nešiojamajame kompiuteryje, planšetiniame kompiuteryje ar mobiliajame telefone. Jūsų VoIP paslaugų teikėjas suteiks jums prieigą prie tam skirtos mobiliojo telefono programos, kad galėtumėte naudoti savo verslo telefono numerį, o ne asmeninį. Taip pat reikės ausinių arba kokybiško mikrofono su garsiakalbiais, kad galėtumėte prijungti įrenginį prie VoIP telefono paslaugos.
- VoIP adapteris – jei norite ir toliau naudoti analoginį telefoną, jums reikės ATA (analoginio telefono adapterio). ATA gali paversti analoginius telefonus įrenginiais, kuriuose veikia VoIP, tačiau jie neįgalina visų kitų funkcijų, tokių kaip įrašai ar konferenciniai skambučiai. Tradiciniai telefonai gali veikti kaip IP telefonai tik skambinti internetu.
Kaip sužinoti, ar skambinu VoIP telefonu?
Jūs ne. Jūs gausite skambučius, kaip paprastai, nesvarbu, ar naudojate VoIP telefoną, ar ATA. Jei naudojate debesies VoIP teikėjo darbalaukio ar mobiliojo ryšio programą, visus įeinančius skambučius gausite naudodami programą.
Nepriklausomai nuo skirtingų VoIP diegimų, supaprastinsite visus išeinančius ir įeinančius skambučius ir sumažinsite telefono sąskaitas.
Ar VoIP skambučiai yra nemokami?
Daugelis paslaugų teikėjų siūlo nemokamas VoIP paslaugas; kai kurie net siūlo nemokamus tarptautinių skambučių planus tam tikrose šalyse. Tačiau dažnai juose nėra tokių pažangių funkcijų kaip skambučio laukimas ir įrašymas, IVR (interaktyvusis balso atsakiklis) arba automatinis aptarnavimas, pranešimų siuntimas, balso pašto į paštą funkcijos ir integracija su trečiųjų šalių sprendimais, pvz., tiesioginių pokalbių programine įranga.
Mokami VoIP sprendimai turi šias ir daugelį kitų funkcijų ir paprastai yra prieinami už konkurencingą kainą. Be to, juos galima integruoti su daugeliu sprendimų, įskaitant pagalbos tarnybos programinę įrangą, pavyzdžiui, “LiveAgent”, ir taip supaprastinti klientų aptarnavimą.
Be to, mokami VoIP sprendimai užtikrina didesnį patikimumą, saugumą, geresnį veikimą ir mažesnį vėlavimą, nes paprastai turi aukščiausios klasės tinklus ir didesnį pralaidumą. Tai labai svarbūs veiksniai renkantis VoIP paslaugų teikėją.
“Spearline”, “Cisco” ir daugelio kitų pramonės ekspertų teigimu, priimtinas vienpusis VoIP telefono skambučių vėlavimas yra 20 ms. Priimtinas ir 150 ms tinklo vėlavimas, nes skirtumo beveik nepastebėsite. Bet koks didesnis uždelsimas gali gerokai pabloginti pokalbio kokybę.
Jei naudojuosi VoIP paslauga, kam galiu skambinti?
Priklausomai nuo paslaugų teikėjo, galite skambinti bet kam, kad ir kur jis būtų, arba tik kitam VoIP naudotojui, jei jis naudojasi ta pačia paslauga. Jei jūsų pasirinkta paslauga neapsiriboja tik savo vartotojais, galite skambinti vietiniais, tarpmiestiniais ir tarptautiniais skambučiais.
Ready to choose your VoiP provider?
LiveAgent offers integrations with various providers, so you can choose the right one for you.
Po to, kai susipažinote su VoIP skambučiu, rekomenduojame pasidomėti, kas yra nefiksuotas VoIP telefono numeris. Tai suteiks jums žinių apie skirtumus ir privalumus tarp fiksuotų ir nefiksuotų numerių. Taip pat verta sužinoti daugiau apie VoIP telefonus, kad suprastumėte, kokios yra jų savybės ir naudojimo pranašumai. Galiausiai, jei domina VoIP skambučių saugumas, peržiūrėkite informaciją apie VoIP skambučių blokavimą, kad sužinotumėte, kaip apsisaugoti nuo nepageidaujamų skambučių.
Sužinokite, kaip efektyviai valdyti skambučių kiekį ir išspręsti didelio skambučių kiekio problemas jūsų skambučių centre. Atraskite strategijas, kurios padės pagerinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti praleistų skambučių skaičių. Pradėkite savo nemokamą LiveAgent paskyrą ir optimizuokite klientų aptarnavimą!
Sužinokite, kaip VoIP rinkiklis gali padidinti jūsų agentų našumą, sumažinti laukimo laiką ir automatizuoti skambučių procesą. Nors LiveAgent šiuo metu nepalaiko VoIP rinkimo, integracija su VoIP paslaugų teikėjais yra nemokama. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą naudodami šią galingą programinę įrangą!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.