Kas yra žiniatinklio pagalbos centras?
Žiniatinklio pagalbos centras, sutrmpintai žpc, yra technologija, teikianti pagalbos centro paslaugą – bilietų tvarkymą. Tai leidžia vartotojams palengvinti klientų aptarnavimo valdymą naudojant bilietus. Visas bendravimas saugomas tvarkomuose bilietuose. Taip pat siūlo aparatinės ir programinės įrangos turto valdymą, žinių valdymą, automatinines atsiliepimų apžvalgas vartotojams ir daug daugiau. Visa konfigūracija yra prieinama vartotojams tiesiai iš žiniatinklio naršyklės. Vartotojams reikia tik interneto naršyklės, kad galėtų paleisti žiniatinklio pagalbos centrą.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuo skiriasi žiniatinklio pagalbos centro ir pagalbos centro programos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Žiniatinklio pagalbos centras yra orientuotas į vartotoją, o paslaugų centras – į verslą. Be to, pagalbos centras labiau orientuotas į konkrečius sprendimus ir yra skirtos galutinių vartotojų patogumui. Kita vertus, paslaugų centras siūlo aktyvias paslaugas, paslaugos staliniai kompiuteriai yra integruoti ir taip pat skirti technikams.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koks yra internetinio žiniatinklio pagalbos centro naudojimo pranašumas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Internetinis klientų aptarnavimas leidžia jums naudoti įvairius susisiekimo su klientu būdus. Internetinis žiniatinklio pagalbos centras padeda panaikinti atotrūkį tarp kliento ir jo problemos. Visa pagalba yra vienoje vietoje, o klientų aptarnavimo skyrius gali automatizuoti šį procesą. Interneto žiniatinklio pagalbos centras taip pat palaiko komandos veiklą. Galima lengvai susisiekti su kitu komandos nariu, vesti užrašus ir rinkti informaciją apie klientus. Vienas iš svarbiausių privalumų yra prieinamumas. Klientas ne visada gali skambinti telefonu, todėl interneto paslauga jam viską palengvina.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip gauti prieigą prie žiniatinklio pagalbos centro programinės įrangos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jei norite gauti prieigą prie žiniatinklio pagalbos centro, galite ją prijungti savo skydelyje. Vartotojai gali konfigūruoti žiniatinklio naršyklę, todėl jums reikia tik interneto prieigos.” } }] }DUK
Kuo skiriasi žiniatinklio pagalbos centro ir pagalbos centro programos?
Žiniatinklio pagalbos centras yra orientuotas į vartotoją, o paslaugų centras – į verslą. Be to, pagalbos centras labiau orientuotas į konkrečius sprendimus ir yra skirtos galutinių vartotojų patogumui. Kita vertus, paslaugų centras siūlo aktyvias paslaugas, paslaugos staliniai kompiuteriai yra integruoti ir taip pat skirti technikams.
Koks yra internetinio žiniatinklio pagalbos centro naudojimo pranašumas?
Internetinis klientų aptarnavimas leidžia jums naudoti įvairius susisiekimo su klientu būdus. Internetinis žiniatinklio pagalbos centras padeda panaikinti atotrūkį tarp kliento ir jo problemos. Visa pagalba yra vienoje vietoje, o klientų aptarnavimo skyrius gali automatizuoti šį procesą. Interneto žiniatinklio pagalbos centras taip pat palaiko komandos veiklą. Galima lengvai susisiekti su kitu komandos nariu, vesti užrašus ir rinkti informaciją apie klientus. Vienas iš svarbiausių privalumų yra prieinamumas. Klientas ne visada gali skambinti telefonu, todėl interneto paslauga jam viską palengvina.
Kaip gauti prieigą prie žiniatinklio pagalbos centro programinės įrangos?
Jei norite gauti prieigą prie žiniatinklio pagalbos centro, galite ją prijungti savo skydelyje. Vartotojai gali konfigūruoti žiniatinklio naršyklę, todėl jums reikia tik interneto prieigos.
Jei norite sužinoti, kas yra žiniatinklio pagalbos centras ir kaip jis gali padėti jūsų verslui, būtinai perskaitykite mūsų straipsnį apie žiniatinklio pagalbos centrą. Šiame straipsnyje rasite išsamią informaciją, padėsiančią suprasti šio įrankio naudą.
Jeigu norite sužinoti, kuo skiriasi žiniatinklio pagalbos centro ir pagalbos centro programos, peržiūrėkite mūsų DUK. Čia sužinosite pagrindinius skirtumus ir galėsite pasirinkti tinkamiausią sprendimą savo verslui.
Taip pat, jei jus domina, koks yra internetinio žiniatinklio pagalbos centro naudojimo pranašumas, siūlome apsilankyti mūsų straipsnyje šia tema. Sužinokite, kaip šie pranašumai gali padėti pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.
„TIDAL“ pagalbos centro kontaktai
Sužinokite, kaip susisiekti su „TIDAL“ klientų aptarnavimo komanda per socialinius tinklus ir savitarnos paslaugas. Gaukite pagrindinę kontaktinę informaciją ir DUK apie „TIDAL“ pagalbos centrą.
„LiveAgent“ – saugi klientų aptarnavimo programinė įranga, skirta efektyviai valdyti visus klientų klausimus iš vienos sąsajos. Mūsų pagalbos centro saugos funkcijos apima IP blokavimą, patvirtinimą dviem veiksmais, HTTPS šifravimą, kelių duomenų centrų naudojimą ir BDAR atitikimą. Pasitikėkite „LiveAgent“ ir užtikrinkite aukščiausią saugumą savo klientams. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.