Kas yra žinių bazė?
Žinių bazė yra jūsų pagalbos centro dalis, kurioje pateikiamas savitarnos turinys. Joje klientams pateikiami jūsų produktų dokumentai.
Žinių bazė gali būti naudinga ir klientams, ir agentui. Klientai gali rasti sprendimus savo problemoms nesikreipdami į aptarnavimo komandą. Agentams suteikiama galimybė dirbti su mažiau bilietų ir matyti juos tiesiai žinių bazėje.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ žinių bazę.
Frequently Asked Questions
Kas yra žinių bazė?
Žinių bazė – tai internetinė savitarnos biblioteka, kurioje pateikiama informacija apie produktus ir paslaugas, konkrečius klausimus ir kitas su prekės ženklu susijusias temas. Jos padeda ne tik klientams, bet ir darbuotojams įgyti žinių, kurių jie neturi ir kurių reikia problemai išspręsti,
Ką apima žinių bazė?
Žinių bazės turinys priklauso nuo jos paskirties. Jei ji reikalinga vidiniam įmonės naudojimui, joje pateikiama informacija apie atskirus personalo skyriaus ar teisės skyriaus procesus, tiksliai paaiškinama, kaip veikia produktas ir kaip išspręsti kliento problemą. Ji taip pat gali būti skirta išoriniam naudojimui, tokiu atveju joje bus pateikiama informacija apie produktus ir paslaugas, kurios gali būti naudingos klientams.
Kaip „LiveAgent“ sistemoje veikia žinių bazė?
„LiveAgent“ žinių bazė leidžia klientų portale sukurti kategorijas pagal jūsų produktus ir paslaugas bei klientų tipus. Klientai turi prieigą prie turinio (straipsnių, vaizdo įrašų, vadovų ir pan.), kuris gali padėti jiems spręsti problemas, su kuriomis jie gali susidurti naudodamiesi jūsų įmonės siūlomais produktais ar paslaugomis. Jį galite pritaikyti pagal turimus šablonus arba pritaikyti pagal savo poreikius.
Jei jau susipažinote su pagrindiniais „žinių bazės“ aspektais, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie kas yra žinių bazė, kuris paaiškina, kaip ji gali padėti jūsų verslui. Taip pat galite sužinoti daugiau apie žinių bazės kūrimo priemonę ir suprasti, kaip galima personalizuoti savo žinių bazę pagal jūsų įmonės poreikius. Jei norite sužinoti, kaip atsakyti į sudėtingus klausimus, apsilankykite mūsų straipsnyje apie žinių bazės atsakymus į sudėtingus klausimus. Galiausiai, jei jums reikia atsakymų į klausimus apie produktą ar paslaugą, perskaitykite mūsų straipsnį apie atsakymus į klausimus apie produktą/paslaugą, kuris padės efektyviau bendrauti su klientais.
Apsilankykite „LiveAgent“ ir sukurkite neribotą kiekį individualizuotų klientų portalų su unikaliais dizainais ir nustatymais. Išbandykite daugialypę žinių bazę nemokamai ir atskirkite savo klientų aptarnavimą pagal prekės ženklo gaires. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją be kreditinės kortelės.
Bendravimo žinių bazėje šablonai
Atraskite, kaip pagerinti klientų aptarnavimo patirtį su „LiveAgent“ bendravimo žinių bazėje šablonais. Sužinokite, kaip efektyviai valdyti informaciją ir naudoti žinių valdymo galią. Išbandykite nemokamai ir padidinkite savo klientų pasitenkinimą!
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!
Žinių bazė – atsakymai į sudėtingus klausimus
Žinių bazė „LiveAgent“ padeda atsakyti į sudėtingus klausimus ir pagerinti klientų aptarnavimą, suteikiant savitarnos galimybes, kaip klientų portalas ir bendruomenės forumas. Atraskite nemokamus el. laiškų šablonus efektyviam klientų aptarnavimui ir sužinokite, kaip spręsti nestandartinius klausimus. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien!