Klientų įsitraukimo arba įtraukimo programinė įranga tai programa, kuria valdomi ryšiai su klientais įvairiais kanalais, pvz., susirašinėjimu per įmonės tinklapį, el. paštu ar per socialinių tinklų platformas. Klientų įsitraukimo sistemos paprastai turi funkcijų, palaikančių daugiakanalį bendravimą, CRM sistemas, ataskaitų rengimą, rinkodaros personalizavimą ir klientų savitarną. Pagrindinė nauda verslui naudojant klientų įsitraukimo programinę įrangą yra pajamų, investicijų grąžos ir klientų pasitenkinimo augimas.
Klientų įsitraukimo programinė įranga naudojama teigiamiems santykiams su klientais kurti ir išlaikyti. Jei išlaikysite nuoseklų malonios patirties klientams teikimą, remiantis statistika, pirkėjai dažniau taps lojalūs jūsų prekės ženklui. Iš tiesų 96 % klientų teigia, kad klientų aptarnavimas yra svarbus veiksnys renkantis kuriam prekės ženklui būti lojaliems. Lojalūs klientai turi savų privalumų – jie keturis kartus dažniau linkę paremti jūsų verslą rekomenduodami jūsų prekės ženklą viešose erdvėse, įskaitant atsiliepimus ir rekomendacijas iš lūpų į lūpas. Kadangi lojalūs klientai labiau įsitraukę į jūsų prekės ženklą, penkis kartus labiau tikėtina, kad jie pirks iš jūsų ir vėliau. Štai kodėl svarbu nuolat stengtis gerinti klientų aptarnavimą. Pasak „Forbes“, 84 % įmonių, kurios stengiasi gerinti klientų aptarnavimą, praneša apie padidėjusias pajamas.
Rinkoje galima rasti daugybę klientų įsitraukimo programinės įrangos kūrėjų, todėl gali būti sunku atskirti, kuri programinė įranga yra geriausia ir kurios funkcijos yra svarbiausios. Jūsų patogumui sudarėme klientų įsitraukimo programinės įrangos pagrindinių funkcijų sąrašą. Klientų įsitraukimo programinės įrangos teikėjai į savo pagrindinius paketus turėtų įtraukti šias funkcijas: klientų įtraukimą įvairiais kanalais, automatizavimą, žaidybinimą, ataskaitų teikimą, centralizuotą valdymą, integracijas, segmentavimą ir integruotą CRM.
Tinkama klientų įtraukimo programinė įranga verslui turėtų suteikti galimybę bendrauti su klientais keliais skirtingais klientų pageidaujamais kanalais, pvz., el. paštu, susirašinėjant, balso skambučiu ar socialinės žiniasklaidos platformomis.
Automatizavimas padeda sutaupyti neapsakomai daug laiko. Galima teigti, jog tai yra esminė klientų įtraukimo programinės įrangos dalis. Automatizavimo taisyklės leidžia vykdyti klientų įtraukimo strategijas, pasiekus tam tikrų kriterijų. Pavyzdžiui, jei klientas kelis kartus pirko tam tikrą prekę, jis gali automatiškai gauti reklaminį el. laišką, kad prekė vėl parduodama arba prekei taikoma nuolaida.
Klientų įsitraukimo programinė įranga turėtų būti naudinga ne tik klientams, bet ir darbuotojams. Žaidybinimo funkcija tai smagus būdas apdovanoti savo agentus ir skatinti sveiką komandų ir darbuotojų konkurenciją. Padidinkite produktyvumą suteikdami apdovanojimų ženklelius ir galimybę kilti lygiais.
Aktyvaus klientų įtraukimo programoje turėtų būti visokeriopai funkcionalus analizės paketas, suteikiantis galingų analizės ir ataskaitų rengimo įrankių.
Centralizuota valdymo sistema leidžia peržiūrėti ir valdyti visus klientų duomenis ir komunikaciją iš vieno prietaisų skydelio. Nepriklausomai nuo to, iš kokio kanalo gausite kliento užklausą, viskas pateks į vieną universalią pašto dėžutę, kurią galės pasiekti visa jūsų klientų aptarnavimo komanda.
Klientų įsitraukimo programinė įranga turėtų gebėti integruotis su trečiųjų šalių programomis, kurias jūs jau naudojate kasdienėje verslo veikloje. Trečiųjų šalių programos gali būti integruojamos su POS sistemomis, el. prekybos sistemomis ir socialiniais tinklais.
Klientų suskirstymas į grupes yra svarbi funkcija, nes tai leidžia skirstyti klientus pagal surinktus duomenis. Naudodami grupavimą galite lengvai orientuotis į tam pasirinktą klientų grupę ir pritaikyti jai norimą pateikti turinį.
Puikioje klientų įsitraukimo programinėje įrangoje turėtų būti integruotas CRM, nes jis leidžia tvarkyti visus būtinus klientų duomenis – nuo kontaktinės informacijos iki ankstesnių užsakymų ir bilietų.
Klientų žinių bazės yra puikus bet kurios klientų įtraukimo programinės įrangos privalumas. Jos leidžia klientams greitai rasti reikiamus atsakymus, nesikreipiant į jus tiesiogiai. Klientų žinių bazė tai puikus priedas ir jūsų klientams, ir agentams. Žinių bazės sutrumpina klientų laukimo laiką, sumažina darbo krūvį jūsų agentams ir sutrumpina jų bilietams spręsti praleidžiamą laiką.
„LiveAgent“ – tai visokeriopų funkcijų klientų įtraukimo programinė įranga, leidžianti sutelkti dėmesį į santykių su klientais puoselėjimą. „LiveAgent“ privalumai:
Universali el. pašto dėžutė padeda tvarkyti klientų užklausas iš įvairių kanalų ir leidžia greitai į jas atsakyti.
Žaidybinimo funkcijos, kurias galite naudoti sunkiai dirbantiems klientų aptarnavimo darbuotojams apdovanoti ir paskatinti.
Galingos ataskaitų sistemos, leidžiančios iš karto matyti, kaip sekasi bendrauti su klientais.
Jei šiuo metu ieškote geriausios įtraukimo programinės įrangos, išbandykite „LiveAgent“. „LiveAgent“ yra daugiausiai peržiūrų sulaukusi ir 2020 m. įvertinta Nr. 1 pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms ir vidutinėms įmonėms. Siūlome 14 dienų nemokamą klientų įsitraukimo programinės įrangos išbandymą. Nereikia pateikti banko kortelės duomenų. Pasirūpinkite, kad jūsų klientai būtų laimingi ir sudominti su „LiveAgent“.
Pradėjus naudoti „LiveAgent“, mūsų klientų aptarnavimas tapo šimtą kartų lengvesnis. Mūsų atsakymų laikas dabar greitesnis visais 26 %.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Nemokama klientų valdymo programinė įranga
Apsilankykite mūsų puslapyje, kad sužinotumėte, kaip nemokama klientų valdymo programinė įranga gali optimizuoti klientų santykius, skatinti lojalumą ir kurti efektyvias rinkodaros bei pardavimų strategijas. Sužinokite apie geriausias praktikas, saugumo reikalavimus ir pasirinkite tinkamą sprendimą savo verslui. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
Atraskite geriausią 2022 m. klientų komunikacijos valdymo programinę įrangą su „LiveAgent“. Stebėkite visas sąveikas vienoje vietoje, be įdiegimo mokesčio ir kreditinės kortelės poreikio. Pradėkite 14 dienų nemokamą bandomąją versiją ir patirkite asmenišką aptarnavimą, kuris užtikrina klientų pasitenkinimą.
Teikite puikų klientų aptarnavimą
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team