Patenkinti klientai yra ištikimesni, dažniau sugrįžta pirkti, noriau rekomenduoja jūsų prekės ženklą, yra pelningesni jūsų verslui ir reikalauja mažesnių išlaidų jų išlaikymui. Klientų pasitenkinimo aptarnavimu matavimas šiais laikais tapo privalomas daugumai įmonių, nes jis suteikia vertingos informacijos apie jūsų aptarnavimo būklę.
Kai „LiveAgent“ ataskaitų teikimo galimybės integruojamos su vienu iš pirmaujančių klientų patenkinimo programinės įrangos sprendimų, užtikrintai pakelsite pasitenkinimą klientų aptarnavimu į aukštesnį lygį. Lengvai gaukite klientų atsiliepimus apie „LiveAgent“ pokalbius, sekite klientų aptarnavimo kokybę ir geriau supraskite savo klientus, kad galėtumėte nuolat tobulinti aptarnavimą.
Laimingi klientai gerą žodį apie jus skleidžia nemokamai! Po teigiamos patirties su įmone 69 % klientų rekomenduotų įmonę kitiems, o dažniau naudotųsi jos paslaugomis – 50 % (NewVoiceMedia). |
Klientų pasitenkinimas kuria pasitikėjimą jūsų prekės ženklu. Įmonės klientų pasitenkinimo vertinimui padidėjus 10 %, klientų pasitikėjimas padidėja 12 % („Institute of Customer Service“).
Privilioti klientą kainuoja daugiau nei jį išlaikyti. Naujas klientas jums kainuos nuo 5 iki 25 kartų brangiau nei esamo kliento išlaikymas („Harvard Business Review“).
Klientų patenkinimo programinė įranga – tai įrankis, leidžiantis įmonėms lengvai rinkti, tvarkyti ir valdyti klientų atsiliepimus, matuoti klientų pasitenkinimą ir nustatyti, kurie klientai nebuvo patenkinti. TOkia įranga gali turėti analizės, apklausų valdymo, atsiliepimų rinkimo, skundų stebėjimo, skambučių ataskaitų teikimo galimybes ir kitas funkcijas. Klientų patenkinimo programinė įranga ne tik suteikia jums naudingos informacijos apie tai, ar jūsų klientai patenkinti jūsų verslu arba jūsų teikiamomis klientų aptarnavimo paslaugomis, bet ir gali padėti jums įvertinti savo aptarnavimo darbuotojus pagal gautus atsiliepimus.
Didelis klientų pasitenkinimas atneša daugiau pelno. Teigiamą patirtį su įmone patyrę klientai išleidžia 140 % daugiau nei tie, kurių patirtis buvo bloga („Harvard Business Review“).
Patenkinti klientai turi didesnę ilgalaikę vertę. Klientų patirties skatintojo ilgalaikė vertė įmonei yra 600–1 400 % didesnė nei klientų, kurie ją menkina. („Bain & Company“)
Šiuolaikinėje itin konkurencingoje rinkoje sukurti puikų produktą negarantuoja sėkmės, jei jo nesustiprinsite puikiu aptarnavimu. Nuo jūsų įmonės teikiamo aptarnavimo kokybės tiesiogiai priklauso bendras klientų pasitenkinimas jūsų prekės ženklu. Jei nematuosite klientų pasitenkinimo aptarnavimu, niekada nesužinosite, kiek jūsų klientai yra patenkinti (ar nepatenkinti) jūsų organizacijos teikiamų paslaugų kokybe.
„LiveAgent“ klientų aptarnavimo platforma yra sudėtingas daugiakanalis sprendimas. Funkcijos, leidžiančios įvertinti klientų pasitenkinimą aptarnavimu, yra tik nedidelė dalis to, ką ši programinė įranga siūlo. Joje yra daugiau nei 179 funkcijos, kurios gali padėti jums supaprastinti bendravimą su klientais, pagerinti klientų aptarnavimą ir pakelti klientų pasitenkinimo aptarnavimu reitingus.
Pašalinkite priežastis blaškytis tarp įvairių įrankių. „LiveAgent“ sujungia:
Šiuolaikiniai vartotojai, norėdami susisiekti su prekių ženklais, dažniausiai naudojasi keliais ryšių kanalais ir tikisi vientisos patirties visuose juose. Naudodamiesi „LiveAgent“ programine įranga galite lengvai valdyti visus savo ryšius su klientais iš vienos vietos ir užtikrinti nuoseklią daugiakanalę aptarnavimo patirtį nepriklausomai nuo to, kokiais kanalais klientai naudojasi.
Platus funkcijų pasirinkimas (įskaitant automatinį bilietų nukreipimą, SLA valdymą, atsakymų šablonus, komandos bendradarbiavimo galimybes, taip pat tiesioginę prieigą prie išsamios informacijos apie klientus ir ankstesnį bendravimą) leidžia jūsų komandai teikti greitą, labai veiksmingą ir asmeniškai pritaikytą pagalbą – visa tai padeda didinti klientų pasitenkinimą.
Įvertinkite bendrą klientų aptarnavimo efektyvumą ir nustatykite tobulintinas sritis. „LiveAgent“ siūlo patikimas analizės ir ataskaitų teikimo galimybes, leidžiančias stebėti daugybę paslaugų rodiklių ir KPI, rengti įvairias ataskaitas, pvz., kanalų naudojimo, agentų veiklos ir prieinamumo, SLA atitikties, laiko stebėjimo ataskaitas ir kt.
„LiveAgent“ pasitiki daugiau nei 21 000 įmonių visame pasaulyje įvairiose pramonės šakose.
Mūsų programinė įranga yra lanksti, lengvai keičiama ir gali būti pritaikyta pagal jūsų poreikius.
Jokių sutarčių, jokių paslėptų mokesčių. Tiesiog 4 skirtingi sąžiningų kainų planai, iš kurių galite rinktis, įskaitant nemokamą.
Nemokama klientų valdymo programinė įranga
Apsilankykite mūsų puslapyje, kad sužinotumėte, kaip nemokama klientų valdymo programinė įranga gali optimizuoti klientų santykius, skatinti lojalumą ir kurti efektyvias rinkodaros bei pardavimų strategijas. Sužinokite apie geriausias praktikas, saugumo reikalavimus ir pasirinkite tinkamą sprendimą savo verslui. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
Atraskite geriausią 2022 m. klientų komunikacijos valdymo programinę įrangą su „LiveAgent“. Stebėkite visas sąveikas vienoje vietoje, be įdiegimo mokesčio ir kreditinės kortelės poreikio. Pradėkite 14 dienų nemokamą bandomąją versiją ir patirkite asmenišką aptarnavimą, kuris užtikrina klientų pasitenkinimą.
Teikite puikų klientų aptarnavimą
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team