Pagerinkite klientų patirtį su LiveAgent programine įranga. Naudokite tiesioginius pokalbius, bilietų sistemas ir socialinius tinklus, kad pasiektumėte klientus. Sužinokite apie pagrindines savybes ir naudą.
Dėl patogumo ir prieinamumo, kurį suteikia internetas, klientų aptarnavimas tarsi nustumtas į antrą planą. Mes, naudotojai, dažnai norime rasti paprastą atsakymą į savo problemą arba pasikalbėti su tikru žmogumi. Deja, daugelis įmonių nežino, kaip tai padaryti praktiškai, ir dėl to nukenčia jų klientai (arba potencialūs klientai).
Laimei, atsirado ištisa pramonės šaka, galinti padėti. Čia trumpai aptarsime, ką tai reiškia, ir apžvelgsime 20-ies geriausių klientų patirties programinės įrangos 2024 m. sąrašą.
Prieš suprasdami klientų patirties programinę įrangą, turime apibrėžti klientų patirtį. Klientų patirtis (dar vadinama CX) – tai visuma patirčių, kurias klientai patiria bendraudami su jūsų įmone ar prekės ženklu. Sėkmingai veikiančios įmonės pabrėžia klientų patirties svarbą, nes beveik kiekvienas klientas tikisi asmeninių santykių su prekių ženklais, su kuriais bendrauja.
Klientų patirties programinė įranga – tai SaaS platformos, padedančios klientams rasti tokią pačią klientų aptarnavimo patirtį internete, kokios jie tikisi parduotuvėse. Taigi, net jei jie fiziškai negali prieiti prie darbuotojo, naudodamiesi įvairiomis priemonėmis jie vis tiek gali gauti reikiamą pagalbą.
Geriausios klientų patirties programos leis lankytojams rasti pagalbą visokiais būdais:
Pagalbos bilietai: čia klientai gali pateikti klausimus aptarnavimo tarnybai. Darbuotojai gali rankiniu būdu arba nustatę automatinį bilietų priskyrimą sekti jų eigą.
Tiesioginiai pokalbiai: suteikia tiesioginę prieigą prie agento (arba darbuotojo), paprastai per svetainėje įterptą pokalbių valdiklį.
Skambučių centras: supaprastinkite visų skambučių srautą – nuo stacionariųjų telefonų iki VoIP.
Socialinių tinklų pranešimai: kontroliuokite iš visų socialinių platformų siunčiamus pranešimus iš vienos vietos.
Žinių bazė: pateikite pakankamai informacijos apie savo verslą, procesus ir produktus. Be to, tai puiki vieta pamokoms.
Klientų portalas: leiskite klientams prisijungti ir naudotis papildomomis funkcijomis, įskaitant daugiau būdų susisiekti su jumis ir stebėti savo užklausas.
Klientų patirties programos leidžia įmonėms pasirinkti geriausius įrankius, atitinkančius jų darbo eigą ir padedančius jų unikaliai auditorijai. Be to, jos gana lengvai integruojamos ir apima žinių bazę, kurioje naujiems naudotojams pateikiama informacija apie sąrankos procesą.
Jos yra debesija pagrįstos platformos, todėl nereikia pirkti papildomos aparatinės įrangos. Kai kurios platformos siūlo darbalaukio ir mobiliuosius klientus, tačiau jos pasiekiamos per interneto svetainę naršyklėje.
Taip pat turėtumėte turėti galimybę naudotis matavimo įrankiais. Tai gali būti analitika, skirta stebėti, kaip klientai sąveikauja su jūsų skaitmeniniu turtu, arba priemonės, padedančios įvertinti kiekvieno agento veiklos rezultatus. Galiausiai būtent tai lemia investicijų grąžą ir leidžia nustatyti, kurie elementai veikia geriausiai.
Sėkmingi yra tie prekių ženklai, kurie išsiskiria iš kitų. Įmonės tai gali lengvai padaryti siūlydamos lengvą prieigą prie realaus žmogaus tuo metu, kai kitose interneto svetainėse daugiausia naudojamasi žinių bazėmis, pagalbos straipsniais ir forumais.
Tai paprasta: klientų pasitenkinimas ir sėkmė pasiekiama tada, kai klientai yra laimingi. Jei potencialūs klientai negali gauti pagalbos pirkdami arba naudodamiesi jūsų produktu, jie tikriausiai nepirks. Tačiau jei suteiksite jiems reikiamą pagalbą ir teigiamą klientų patirtį, kurios niekas kitas nesuteiks, jie greičiausiai taps lojaliais klientais.
Tačiau klientų patirties platformos tuo nesibaigia. Kaip minėjome anksčiau, jos dažnai suteikia papildomų įžvalgų apie klientų elgseną. Pavyzdžiui, galite nustatyti, kurios jūsų rinkodaros veiksmų dalys yra veiksmingos, kurios klientus klaidina ir kurios sritys gali būti nepakankamai veiksmingos.
Šios įžvalgos vertingos ieškant lojalių klientų. Klientai vertina tai, kad yra išklausomi, ir yra linkę į skaitmeninį bendravimą internete. Skaitmeninė CX yra šių sąveikų su klientais pagrindas. Taip užtikriname puikią klientų patirtį.
Žinoma, ne visi klientai mąsto vienodai arba turi vienodus poreikius. Todėl galite sukurti klientų grupes, kad pasiektumėte klientus pagal demografinius duomenis ir elgsenos modelius. Tokios grupės leidžia įmonėms pasiekti atskirus klientus pasitelkus labiau suasmenintą patirtį.
Klientų patirties programinė įranga taip pat gali pagerinti darbuotojų įsitraukimą. Centralizuota darbo eiga supaprastina darbuotojų galimybes bendrauti su klientais ir bendradarbiauti. Ji taip pat padeda jiems efektyviau dalytis ir kartu redaguoti failus.
Kai klientų lūkesčiai patenkinami ir viršijami, tai padeda pagerinti bendrą jūsų pramonės suvokimą. Įmonės, veikiančios pramonės šakose, kurios paprastai nelaikomos išmanančiomis technologijas, gali parodyti, kad yra pasirengusios ir nori kuo geriau išnaudoti skaitmenines platformas.
Interneto svetainių, socialinių tinklų ir mobiliųjų programėlių amžiuje dar niekada nebuvo taip svarbu, kad bendravimą su klientais būtų galima pritaikyti daugeliui skaitmeninių kanalų. Juk labai svarbu susitikti su klientais ten, kur jie yra, nebūtinai ten, kur norėtumėte, kad jie būtų.
Paprastai klientų patirties programinės įrangos paketai apima kodo fragmentus, įterptus į svetainių galinę dalį. Įdiegus rodomas valdiklis, leidžiantis lankytojams skambinti arba susirašinėti.
Įskiepį taip pat galite įdiegti, jei jūsų svetainėje naudojama TVS platforma, pavyzdžiui, „WordPress“ arba „Drupal“. Taip užtikrinsite, kad integracija vyktų kuo sklandžiau. Be to, taip išvengsite būtinybės rankiniu būdu įterpti kodą ar atlikti kitus techninius pakeitimus.
Įskiepiai taip pat gali padėti palengvinti pagalbos teikimą, kai jos prireikia. Pavyzdžiui, priklausomai nuo pasirinktos klientų patirties programos, aptarnavimo agentai gali prisijungti per įskiepį ir atlikti reikiamus pakeitimus jūsų svetainėje.
Panašių įskiepių ir plėtinių yra ir e. prekybos platformose, įskaitant „Shopify“ ir „Bigcommerce“ (be kita ko), kuriose siūloma naujų funkcijų, skirtų būtent interneto mažmenininkams.
Žinių bazėms, klientų portalams ir pagalbos bilietams gali prireikti specialaus tinklalapio. Šiuose tinklalapiuose taip pat bus naudojami skriptai, integruojami su pasirinkta klientų patirties platforma.
Tada svetainių savininkai gali prisijungti prie klientų patirties valdymo programinės įrangos prietaisų skydelio ir peržiūrėti klientų problemas ir įsitraukimą. Jie gali matyti, kada buvo išsiųstos užklausos ir dažnai – iš kurios svetainės vietos jos buvo gautos. Jie taip pat gali nukreipti užklausas tinkamiausiam komandos nariui.
Be to, šią informaciją galima panaudoti nustatant, kuriose interneto svetainės dalyse, socialinėje erdvėje ar kituose klientų įtraukimo aspektuose trūksta informacijos. Pavyzdžiui, jei klientai nuolat užduoda tuos pačius klausimus apie tuos pačius gaminius, galbūt aprašymai turėtų būti tikslesni.
Šios debesų kompiuterija pagrįstos platformos palengvina klientų patirties valdymą kaip niekada anksčiau. O geriausia, kad visa tai galima atlikti iš vienos vietos – arba iš kelių! Patirties platformos paprastai pasiekiamos per svetaines ir mobiliąsias programėles. Tačiau jos taip pat gali veikti ir per kompiuterio programėles.
Kai kurios platformos veikia ne tik svetainėje. Pavyzdžiui, socialinių tinklų kanalų integracija yra įprasta klientų patirties programų sudedamoji dalis. Taigi, jei naujas sekėjas senoje žinutėje randa produktą ar išpardavimą, jis gali parašyti jums žinutę ir sužinoti, ar jis vis dar prieinamas.
Turint visus šiuos šiuolaikinius kanalus, kuriais galima pasiekti klientus, labai svarbu atsižvelgti į valdymo skydelius, kurie visa tai sutelkia vienoje vietoje. Užuot bandę aktyviai sekti visus savo socialinius kanalus, integruokite juos į klientų patirties platformą ir valdykite visus skaitmeninius kanalus iš vienos vietos.
Įspėjimus taip pat galite gauti per savo įmonės arba asmeninį el. pašto adresą. Be to, mažai tikėtina, kad visada turėsite atidarytą valdymo skydelį, tačiau yra gana didelė tikimybė, kad el. paštą turėsite su savimi, kai po ranka turėsite telefoną. Jei siūlote el. pašto rinkodaros paslaugas, pažiūrėkite, ar nebūtų naudinga tai integruoti į CES diegimą. Mūsų platforma suderinama su pirmaujančiomis el. pašto rinkodaros platformomis, įskaitant „MailChimp“.
Kiekvienoje platformoje siūloma įvairių įrankių ir išteklių. Natūralu, kad tarp skirtingų paslaugų teikėjų jie skiriasi, tačiau šie yra keletas labiausiai paplitusių.
Kai kuriems iš šių komponentų įdiegti ir apmokyti darbuotojus gali prireikti laiko. Šis procesas gali atrodyti varginantis, tačiau ilgainiui jis padės sutaupyti laiko.
Kai kurių klientų problemų sprendimas užtrunka šiek tiek ilgiau. Naudodami bilietų tvarkymo programinę įrangą aptarnavimo agentai gali sekti problemas, kurių dėl daugelio priežasčių negalima išspręsti iš karto. Jos taip pat padeda priminti, kad jokie pagalbos prašymai nebūtų praleisti pro akis.
Uždarius bilietus, juos galima archyvuoti, kad prireikus būtų galima juos pasiekti ateityje, ir dažnai jie tampa populiariomis mokymo priemonėmis naujiems darbuotojams. Jie gali parodyti, kaip geriausiai reaguoti į tam tikrus klientus, ir analizuoti, kokie sprendimai atrodo geriausi.
Naudodami tiesioginių pokalbių programinę įrangą klientai gali bendrauti su pagalbos agentu realiuoju laiku iš bet kurio jūsų svetainės puslapio. Paprastai tiesioginiai pokalbiai rodomi kaip tinklalapio kampe tvarkingai kabantis valdiklis.
Jei visi agentai šiuo metu yra užimti, šiuose „pokalbių burbuluose“ taip pat bus rodomas eilės numeris, panašus į laukimo eilę, tik be erzinančios muzikos.
Tiesioginius pokalbius galima integruoti į svetaines, mobiliąsias programėles ir produktų katalogus. Sąsaja paprastai gali būti pritaikyta taip, kad atitiktų jūsų prekės ženklą. Tačiau ši funkcija ne visada bus prieinama arba ji gali būti įtraukta tik į tam tikrus paketus.
Pokalbiai gyvai taip pat gali turėti naudingų funkcijų. Pavyzdžiui, kai kurios įdiegtos programos leidžia agentams peržiūrėti kliento atsakymus, kol jie rašomi, todėl agentas gali apsvarstyti ir numatyti kliento poreikius prieš jam išsiunčiant žinutę.
Net ir tokiu atveju tiesioginiai pokalbiai ne visada suteikia klientams galimybę iš karto gauti atsakymą, todėl agentai gali išsamiai apsvarstyti savo galimybes prieš pradėdami veikti. Dar geriau – atsakymo klientui laikas suteikia papildomo laiko apmąstymams.
Įsivaizduokite, kokią galią gali turėti visavertis skambučių centras be techninės įrangos išlaidų. Štai ką siūlo klientų patirties platformos su skambučių centro programomis. Jos gali būti integruotos su jūsų biure jau įrengtais kompiuteriais ir pasiūlyti daug funkcijų turinčią naudotojo sąsają.
Skambučių centro programinė įranga, sujungdama kanalus į vieną vietą, leidžia įmonėms gerinti santykius su klientais ir mažinti klientų atsisakymą. Be to, ji integruojama su likusia platformos dalimi, kad būtų užtikrintas sklandus klientų aptarnavimas.
Šiais laikais klientai socialinius tinklus naudoja ne tik norėdami sekti savo mėgstamus prekių ženklus, bet ir norėdami su jais susisiekti. Deja, pranešimai, gaunami iš kelių skirtingų socialinių kanalų vienu metu, gali greitai prisikaupti.
Galite naudoti klientų patirties programinę įrangą, kad kiekvienas pranešimas būtų paverstas bilietu. Kaip jau aptarėme, bilietus galima stebėti ir priskirti iš vienos vietos.
Kai kuriose platformose įmonės taip pat gali parengti socialinių tinklų pranešimus pagal grafiką. Jos integruojamos su didžiausiomis platformomis ir leidžia išplėstinį planavimą keliose svetainėse iš vienos vietos.
Skaitmeniniams kanalams toliau racionalizuojant informacijos srautą, pasikeitė klientų lūkesčiai. Jei kai kurie klausimai neišsprendžiami iš karto, jie nori gauti atnaujintą informaciją apie padarytą pažangą. Klientų portalai tai parodo realiuoju laiku.
Jie taip pat siūlo papildomos informacijos esamiems klientams, susikūrusiems paskyras. Paprastai jie gali kurti naujus pagalbos bilietus, ieškoti žinių bazėje ir peržiūrėti ankstesnius pagalbos bilietus.
Klientų portaluose klientai taip pat gali padėti vieni kitiems. Pavyzdžiui, bendruomenės forumuose lankytojai gali ieškoti kitų užduotų klausimų ir atsakyti tiems, kurie turi panašių problemų. Darbuotojai taip pat gali prisijungti prie pokalbių ir atsakyti į kylančius klausimus.
Nors forumai gali padėti sumažinti klientų aptarnavimo išlaidas, būtina reguliariai stebėti pokalbius. Galiausiai klausimai ir temos turėtų padėti jūsų verslui, o ne trukdyti. Taip pat turėtumėte taikyti taisykles, kad pokalbiai būtų draugiški, kryptingi ir naudingi.
Kartais geriau leisti klientams patiems susirasti reikiamą informaciją savo laiku. Žinių bazės gali atlaisvinti personalo išteklius, o klientams suteikti greitą prieigą prie aktualiausios informacijos.
Be to, gerai struktūrizuotos žinių bazės diegimas kartais gali padėti pagerinti pozicijas paieškos sistemose. Tai suteikia galimybę naujiems klientams rasti jus pagal jūsų turinį, net jei jie niekada nėra girdėję apie jūsų verslą.
Taip pat galite naudoti klientų bilietus ir sąveikas, kad praplėstumėte savo žinių bazę. Sukurkite atvejų analizes ir pateikite jas kaip įprastų (arba ne tokių įprastų) problemų sprendimo pavyzdžius. Žinoma, prieš naudojant klientų vardus, svarbu gauti jų leidimą.
Galima rinktis iš daugybės klientų patirties programų, tačiau ne visos jos tinka visiems verslo poreikiams patenkinti. Čia aptarsime pagrindines savybes, į kurias reikėtų atsižvelgti prieš priimant sprendimą.
Klientai, prieš pradėdami su jumis bendradarbiauti, yra linkę rinktis tam tikrus kelius. Kelionės žemėlapis parodo klientų kelionę, kuri paskatino lankytojus konvertuotis arba išeiti. Jis taip pat suteikia daugiau įžvalgų apie grįžtamuosius apsilankymus.
Tikėtina, kad lankytojai į jūsų svetainę ateina iš įvairių sričių ir dėl įvairių priežasčių. 360 laipsnių vaizdas padeda suprasti kliento suvokimą, nuomonę, tikslus ir motyvaciją, atsižvelgiant į tai, kaip jis sąveikauja su jūsų svetaine ir verslu.
Vienas iš geriausių būdų pritraukti sekėjų – aktyviai dalyvauti atitinkamuose socialinės medijos kanaluose. Socialinės medijos analizė padeda suprasti, kaip klientai sąveikauja su jūsų pranešimais ir kurie pranešimai skatina teigiamus srauto pokyčius.
Vertingiausi informacijos apie klientus šaltiniai iš tiesų yra jūsų klientai. Klientų patirties programinė įranga turėtų padėti klientams lengvai susisiekti su jumis ir pateikti atsiliepimus.
Renkantis klientų patirties programinę įrangą reikia atsižvelgti į daugybę veiksnių. Kadangi rinkoje yra labai daug klientų patirties valdymo programinės įrangos sprendimų, lengva pasimesti. Renkantis klientų patirties valdymo programinę įrangą reikia atsižvelgti į šiuos septynis veiksnius:
Ko iš jūsų tikisi klientų pasirinkta patirties platforma? Daugelis platformų siūlo nemokamą programos išbandymą prieš tikėdamiesi iš jūsų kokių nors įsipareigojimų; kai kurios net neprašo kredito kortelės duomenų!
Daugelyje platformų taip pat leidžiama bet kada atšaukti užsakymą be jokių nuobaudų. Jei atšauksite per tam tikrą laikotarpį (paprastai per 30–60 dienų), taip pat galite susigrąžinti pinigus.
Prieš užsiregistruodami nustatykite platformos įsipareigojimų lygį. Tai apima ir platformos, ir jūsų įmonės įsipareigojimus. Turėsite skirti laiko ir išteklių darbuotojų mokymui ir platformos įrankių integravimui.
Kainos ne visada tokios paprastos, kaip atrodo. Aišku, paprastai pateikiamas kainų sąrašas, bet jei atidžiai įsižiūrėsite, galite pamatyti tekstą, kuriame rašoma, pavyzdžiui, „vienam naudotojui“. Be to, gali būti nurodytas mėnesinis mokestis, o po juo parašyta, kad mokama kasmet.
Kadangi klientų patirtis yra vertinga, geriausių platformų kainos ne visada bus mažos. Tačiau jos taip pat neturėtų būti apgaulingos. Tiesiog įsitikinkite, kad nurodyta kaina yra ta, kurią iš tikrųjų mokėsite.
Nepamirškite atsižvelgti į pradines išlaidas. Kai kuriose platformose už paskyros sukūrimą imamas mokestis. Nors tai nebūtinai yra blogai, jei iš pradžių ketinate išleisti daugiau, įsitikinkite, kad tai pagerins sąveiką su klientais.
Klientų patirties platformos skirtos klientams, tačiau verslas taip pat turėtų padėti jums. Juk dauguma šių platformų turi daugybę funkcijų, ataskaitų, integracijų ir automatizavimo.
Aptarnavimas gali būti įvairių formų. Paprastai į programą įtraukiamos pamokos, kuriose mokoma, kaip naudotis įrankiais, ir strategijos, kaip juos kuo geriau išnaudoti.
Žinoma, taip pat turėtumėte turėti galimybę susisiekti su žmogumi, kai to reikia. Juk iš esmės tokia yra visos šios pramonės šakos esmė. Taigi jūsų pasirinkta platforma turėtų pasiūlyti bent tiek pat būdų, kaip susisiekti su tikru žmogumi, kiek jie padeda jums pasiūlyti savo klientams.
Kalbant apie aptarnavimą, ar jūsų pasirinkta platforma palaiko jus informuotą? Skaitmeniniame pasaulyje viskas nuolat keičiasi, nes kompiuteriai tampa vis galingesni, o įmonės išmoksta naujų būdų, kaip aptarnauti klientus. Naujienlaiškiai el. paštu yra puikus būdas nuolat informuoti apie naujausias klientų aptarnavimo programinės įrangos funkcijas ir patobulinimus.
Įgyvendinant atnaujinimus, atsiras paslaugų teikimo sutrikimų. Jų pasitaiko ir dėl kitų priežasčių, kurios dažnai yra nenuspėjamos. Pabandykite išsiaiškinti, ar jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga siūlo įrankį, kuris stebi sistemos būseną.
Jei nutrūktų darbas, sužinokite, ar darbalaukio kliento programinė įranga vis dar užtikrins tam tikras ribotas funkcijas. Jei ne, turėkite atsarginį planą, kaip tęsti bendravimą su klientais, kol paslauga bus atkurta. Laimei, sutrikimai pasitaiko retai, o jiems pašalinti paprastai reikia nedaug laiko.
Klientų pasitenkinimas internetu gali būti įvairių formų. Pavyzdžiui, klientui gali kilti klausimų apie jūsų svetainėje pateiktą produktą arba jis gali pasidomėti, ar tebegalioja socialiniame tinkle rasta nuolaida.
Puiki sąveika su klientais vyksta ten, kur jie yra. Deja, dėmesys internete trunka trumpai; jei klientai negali jūsų pasiekti norimu laiku ir būdu, jie greičiausiai nueis kur nors kitur. Štai kodėl dauguma klientų patirties programų yra sukurtos taip, kad jas būtų galima integruoti su tiesioginiais pokalbiais, el. paštu, telefono linijomis ir socialiniais tinklais.
Dauguma klientų patirties programinės įrangos siūlo įvairius paketus už skirtingą kainą. Jie paprastai grindžiami funkcijomis, kiti – naudotojų skaičiumi arba sąveikomis, o treti – funkcijų ir naudotojų deriniu.
Turėtumėte rinktis tokią programinę įrangą, kuri padėtų plėtoti jūsų verslą (priešingu atveju, į ją neverta investuoti). Tada, augant programinei įrangai, turėtumėte turėti galimybę atnaujinti savo paskyrą, kad ji atitiktų geresnės klientų patirties poreikius.
Kartais galite taip pagerinti bendravimo su klientais efektyvumą, kad iš tikrųjų galėsite ir norėsite sumažinti savo dedamas pastangas. Klientų patirties platformos turėtų būti sklandžiai pritaikomos prie užimtumo pokyčių, kad atitiktų jūsų poreikius.
CES platformos turėtų prisitaikyti prie kintančių jūsų verslo poreikių. Per pastaruosius metus pastebėjome, kad smarkiai padaugėjo darbuotojų, dirbančių iš namų. Nors pasaulis pasikeitė, klientų lūkesčiai išlieka tokie patys. Jūsų CES diegimas turėtų atitikti šiuos pokyčius.
SaaS platformos tapo itin galingos, tačiau jos turi ribas. Todėl dažnai skirtingose platformose galite pamatyti didžiausią galimą kampanijų, naudotojų, klientų ar sąveikų skaičių. Atidžiai apsvarstykite šiuos apribojimus ir palyginkite juos su savo dabartinės svetainės srautu.
Gali būti viliojanti mintis rinktis neribotą planą, tačiau tai gali nebūti tai, ko reikia jūsų verslui. Iš tikrųjų daugeliu atvejų šie planai skirti didelėms įmonėms, o ne vietiniam restoranų tinklui. Atminkite, kad pasirinkę tinkamą platformą, prireikus galėsite ją išplėsti.
Kad verslas būtų sėkmingas, reikia komandos. Tačiau ne kiekvienas darbuotojas gali atsakyti į visus klausimus. Todėl bendradarbiavimo įrankiai yra labai svarbūs klientų patirties platformoms.
Bilietų sistemos yra vienos iš labiausiai paplitusių bendradarbiavimo priemonių. Klientų problemas galima greitai priskirti atitinkamai komandai ar nariui. Jos taip pat leidžia agentams palikti atitinkamas pastabas.
Žinoma, į kai kurias užklausas reikia reaguoti greičiau, nes jos yra skubios. Dar viena paplitusi bendradarbiavimo priemonė – bendros pašto dėžutės. Skirtingi komandos nariai gali skaityti tuos pačius el. laiškus ir tinkamai į juos atsakyti.
Dalijimasis failais yra dar vienas svarbus bendradarbiavimo įrankis. Kartais komandos nariams gali prireikti redaguoti ir dalytis tais pačiais dokumentais ar įrašais, kad galėtų veiksmingai padėti klientams. Šių dokumentų dalijimosi ir saugojimo vienoje vietoje procesas turėtų būti sklandus.
Priklausomai nuo to, kaip įdiegta platforma, agentai nebūtinai turi dirbti tiesiogiai su klientais. Pavyzdžiui, su apskaitos klausimais susijusius bilietus galima perduoti buhalteriams. Kai problema bus išspręsta, klientų aptarnavimo agentas gali susisiekti su klientu.
Kiekviena klientų patirties platforma yra skirtinga, ir kai kurios jų geriau atitinka jūsų poreikius nei kitos. Todėl prieš investuodami į ją turėtumėte ją išbandyti.
Demonstracinės versijos suteikia galimybę patikrinti, ar konkreti platforma bus sklandžiai integruota su jūsų verslu ir klientais. Dar svarbiau, kad bandomasis laikotarpis truktų pakankamai ilgai, kad būtų galima nustatyti, ar ji padidins efektyvumą, ar apsunkins jį.
Demo versijos yra ribotos, todėl pirmiausia sutelkite dėmesį į svarbiausias funkcijas. Naudokitės platformos žinių bazės vadovais, kad greitai išmoktumėte šias funkcijas ir pamatytumėte, kaip jos veikia su nedideliu klientų skaičiumi.
Prieš priimdami galutinį sprendimą taip pat turėtumėte išbandyti kelias demonstracines versijas. Tai yra nemokama (išskyrus laiko sąnaudas), o išvadas galite daryti remdamiesi tiesiogine patirtimi.
Kuris variantas yra geriausias? Kiekviena įmonė turės skirtingą atsakymą. Pavyzdžiui, kai kuriose platformose (pvz., SurveyLegend) siūlomos apklausos, kitose (pvz., LiveAgent) – ne. Jei jūsų verslas neplanuoja vykdyti apklausų, galite netyčia sumokėti už tai, ko jums nereikia.
Turėsite išsirinkti geriausią sprendimą, atsižvelgdami į savo verslo tikslus. Kokie įrankiai padės lengviau užmegzti ryšį su klientais? Investuokite tik į tuos įrankius, kurių reikia, kad galėtumėte pasiekti savo klientus ten, kur jie yra. Tai gali būti netgi svarbiau nei apibendrinti naudotojų vertinimai.
Būtinai perskaitykite naudotojų atsiliepimus. Atlikę greitą bet kurios platformos paiešką internete, rasite krūvas realių naudotojų atsiliepimų. Pažiūrėkite, kaip jie vertinami. Pavyzdžiui, pagal greitą Google paiešką LiveAgent pramonės leidiniuose paprastai vertinama geriau nei Zendesk.
Be atsiliepimų, kokių pramonės apdovanojimų jie yra gavę? Yra daug pramonės platformų ir priežiūros institucijų, kurios peržiūri ir apdovanoja paslaugų teikėjus. Tai, be kita ko, apdovanojimai ir sertifikatai, skirti socialinių tinklų valdymo programinei įrangai, aptarnavimo tarnybų platformoms ir tiesioginių pokalbių programinei įrangai.
Kelių jų pavyzdžius galite pamatyti mūsų apdovanojimų puslapyje. Kai kurie iš jų skirti konkrečioms mūsų platformos funkcijoms, kiti – visai platformai. Šie apdovanojimai yra naudingi patvirtinimai.
Jei jūsų įmonė naujesnė, jai gali būti naudinga paprasta atvirojo kodo klientų patirties valdymo programinė įranga. Dažnai jos turi daug funkcijų ir yra palaikomos kūrėjų bendruomenės. Tačiau jų palaikymui paprastai skiriamas ribotas finansavimas.
Kartais galite apsvarstyti galimybę naudoti daugiau nei vieną platformą, nors ir laikinai. Pavyzdžiui, apklausomis pagrįstos platformos, tokios kaip „SurveyLegend“, daugiausia dėmesio skiria klausimynams. Šioms platformoms trūksta daugumos kitų klientų patirties programinės įrangos funkcijų.
Jei bandote naują produktą ar svetainės atnaujinimą, galite laikinai naudotis „SurveyLegend“ funkcijomis. Tiesioginė realių klientų nuomonė gali padėti priimti labiau pagrįstus sprendimus.
Jei reikia įdiegti tik vieną įrankį, geriausia klientų patirties platforma gali būti ta, kurioje šis įrankis siūlomas kaip atskiras produktas. Pavyzdžiui, LiveAgent siūlo bilietų tvarkymo programinę įrangą už 15 JAV dolerių per mėnesį vienam agentui. Kita vertus, „Salesforce“ reikalauja, kad klientai kiekvienam planui susietų skirtingus produktus.
Laimei, dauguma klientų patirties platformų siūlo tam tikras rekomendacijas, kaip pasirinkti geriausią programą jūsų verslui. Tačiau jei sprendimo ieškote kaip fizinis asmuo (pvz., partnerystės rinkodaros specialistai arba laisvai samdomi darbuotojai), pradžiai turėtų pakakti nemokamų planų.
Galite pasinaudoti net keliais nemokamais planais. Pavyzdžiui, LiveAgent nemokamame pakete galite naudoti pagrindines ataskaitas, pokalbių mygtuką, klientų portalą ir kitus naudingus įrankius. Taip pat galite naudoti „SurveyLegend“, kad sukurtumėte apklausas klientų atsiliepimams.
Mažoms vietos įmonėms taip pat gali būti naudinga viena nemokama paslauga ir kitas žemesnio plano paketas. Tikriausiai jau turite sekėjų, tačiau jų apimtis nedidelė. Mažos įmonės paprastai gauna mažiau klientų aptarnavimo užklausų, todėl joms nereikės pažangesnių įrankių.
Vidutinio lygio paketai geriausiai tinka vidutinio dydžio įmonėms. Nemokamų versijų gali nepakakti, tačiau tinkamesni paketai vis tiek bus palankūs biudžetui. Dar geriau, jie padės šio diapazono įmonėms be vargo plėsti savo veiklos mastą.
Didelėms įmonėms ir tarptautinėms korporacijoms dažnai reikia koordinuoti darbo eigą keliuose biuruose, kartais skirtingose laiko juostose. Todėl šioms organizacijoms reikia aukščiausio lygio klientų aptarnavimo programinės įrangos, kad jos galėtų aptarnauti didesnes klientų auditorijas ir palengvinti didelių, geografiškai skirtingų komandų bendradarbiavimą.
Find the ideal solution
Are you looking for software that will meet your needs and will also make your customer service more efficient?
Geresnė sąveika reiškia didesnį klientų lojalumą, o vienintelis klientų patirties programinės įrangos tikslas – pagerinti šią sąveiką.
Tačiau klientų patirties programos padeda ne tik klientams. Tinkamai įgyvendintos jos taip pat pagerina darbuotojų patirtį. Bendradarbiavimas leidžia darbuotojams sklandžiai dirbti kartu, net jei jie nėra tame pačiame biure. Tai taip pat leidžia jiems greičiau išspręsti klientų problemas.
Taip pat galite naudoti analizės įrankius, kad stebėtumėte aktyvius naudotojus, kurie sąveikauja su jūsų svetaine, programėle ar turiniu. Kaip jau aptarėme, tai suteikia daugiau informacijos apie tai, kas veikia, o kas ne. Sužinoję, kas džiugina klientus, galėsite pagerinti bendrą patirtį.
Klientų patirties programinė įranga supaprastina vidinę ir išorinę verslo sąveiką. Klientai gali susisiekti su jūsų įmone per daugiau kanalų, tačiau visus juos galima pasiekti iš vieno valdymo skydelio. Kaip jau aptarėme, tai padeda ir geriau bendradarbiauti darbuotojams.
Bendradarbiavimas ypač svarbus, jei darbuotojai ar komandos dirba skirtingose vietose. Jiems reikia prieigos prie tų pačių failų, įrašų ir įrankių realiuoju laiku. Jiems taip pat reikia prieigos prie tiesioginių atnaujinimų, kad klientams būtų galima padėti kuo greičiau ir veiksmingiau.
Klientų patirties platformos taip pat leidžia įmonėms lengviau plėstis. Augant verslui, galite pereiti prie geresnių planų su daugiau funkcijų ir naudojimo apribojimų. Atnaujinti planai dažnai išplečia funkcijas tiek, kad galima išvengti arba sumažinti padidėjusias darbo sąnaudas.
Tarptautinėms organizacijoms daugiakalbė pagalba yra gyvybiškai svarbi. Ši funkcija pati iš savęs gali suteikti prieigą prie ištisų naujų šalių rinkų ir suteikia neprilygstamų plėtros galimybių net ir toms įmonėms, kurios dar nėra įsitvirtinusios užsienyje.
Jei naudojate daugiakalbes priemones, išsiaiškinkite, kurios kalbos palaikomos ir kuriose šalyse yra daugiausia galimybių plėstis. Jei atidžiai apsvarstysite savo galimybes, plėstis užsienyje naudojant klientų patirties platformą gali būti daug lengviau, nei manote.
Net ir efektyviausių platformų įgyvendinimas užtruks laiko. Tai ypač aktualu verslo klientams, tačiau net ir individualūs naudotojai turės pakoreguoti savo tvarkaraščius.
Prieš diegdami klientų aptarnavimo programinę įrangą, atidžiai išnagrinėkite jos saugumo funkcijas. Kartais jūsų svetainėje įterpti scenarijai pateikia nuorodas į išorinius išteklius. Jei taip ir yra, tie ištekliai turėtų būti saugiose tarnybose. Priešingu atveju gali kilti saugumo problemų, net jei jūsų svetainė yra saugi.
Deja, norint patikrinti saugius ryšius, paprastai reikia turėti techninių žinių ir mokėti skaityti tam tikrą kodą. Tai viena iš daugelio priežasčių, kodėl prieš pasirenkant konkrečią platformą svarbu aptarti jos įgyvendinimą.
Laimei, pramonės lyderiai supranta saugumo svarbą. Jie stengiasi užtikrinti, kad ryšiai būtų saugūs, ir randa galimybių atnaujinti savo platformas. Kiekviena iš 20 čia apžvelgiamų klientų patirties platformų siūlo saugią programinę įrangą.
Kurdamos paskyrą įmonės turi pateikti išsamią informaciją apie savo prekės ženklą, veiklą, skaitmeninį turtą ir komandas. Jos taip pat turi skirti laiko komandos narių mokymui naudotis platforma.
Nepaisant patikimų valdymo skydelių, kai kurios funkcijos turės būti įdiegtos už platformos ribų. Pavyzdžiui, svetainėse reikės patalpinti tiesioginius valdiklius. Paprastai tai daroma pridedant kodą į kiekvieną programinės įrangos bendrovės pateiktą svetainės puslapį.
Norėdamos integruoti el. pašto, telefono ir socialinių tinklų paskyras, įmonės turės jas sinchronizuoti su pasirinkta platforma. Paprastai šis procesas dažniausiai būna automatizuotas. Pavyzdžiui, platforma nusiųs jums į „Facebook“ prašymą tvarkyti jūsų puslapį. Tiesiog prisijunkite, patvirtinkite prašymą ir sinchronizuosite savo „Facebook“ puslapio laiko juostą.
Net kai programa visiškai integruota ir darbuotojai tinkamai apmokyti, procesas dar nėra visiškai baigtas. Klientų patirties programinė įranga yra investicija. Svarbu užtikrinti, kad investicijos į ją atsipirktų.
Patikima klientų patirties programinė įranga gali kainuoti nuo 30 iki 1200 JAV dolerių per mėnesį. Tai priklauso nuo įvairių veiksnių, įskaitant sąveikų, klientų ir darbuotojų skaičių.
CES platformos dažnai ima mokestį nuo agento per mėnesį. Tai reiškia, kad mokestis taikomas kiekvienam darbuotojui, kuris naudojasi programinės įrangos įrankiais. Agento lygį lengva keisti tiek pagal dabartinį komandos dydį, tiek pagal galimą jos augimą.
Jie taip pat gali siūlyti paketus skirtingomis kainomis, tada kiekvieną kainą nustatyti pagal agentų skaičių. Pavyzdžiui, bilietų programinė įranga gali imti 40 USD per mėnesį už 10 000 bilietų ir 80 USD už 20 000 bilietų, bet už kiekvieną papildomą agentą imti dar 40 arba 80 USD.
Mažesnėms organizacijoms mokėjimai kas mėnesį paprastai yra geresni. Tai ypač aktualu 11–50 darbuotojų turinčioms organizacijoms, tačiau gali tikti ir didesnėms organizacijoms, turinčioms 51–200 darbuotojų. Jei prieigos reikia tik tam tikriems komandos nariams, komandos dydis gali būti nesvarbus.
Organizacijoms, kuriose dirba 201–500 darbuotojų, gali būti prasmingiau apsvarstyti kitus kainodaros modelius (daugiau apie tai tuoj pat). Dėl 501–1000 darbuotojų, apsvarstykite platformas, siūlančias neribotus planus.
Už papildomą mokestį dažnai galima įsigyti ir priedų. Gali prireikti daugiau klientų patirties paslaugų teikėjo pagalbos arba integracijos su savo klientų platformomis. Skirtingi paslaugų teikėjai siūlo skirtingus priedus, todėl apsvarstykite, kurie iš jų galėtų būti naudingi ir jūsų verslui.
Už bilietą: kai kurios platformos apima bilietų tvarkymo įrankius, o jų kaina priklauso nuo bilietų kiekio. Paprastai galėsite sumokėti tam tikrą kainą iki tam tikro bilietų skaičiaus. Pavyzdžiui, už „iki 1000 bilietų“ galite mokėti 19 USD per mėnesį.
Už licenciją: licencijavimo kainos modelis paprastai taikomas organizacijos naudojimui. Tai gali apimti arba neapimti dukterinių įmonių. Paprastai licencijavimo modeliai suteikia neribotą naudotojų prieigą, tačiau taip būna ne visada.
Už įrenginį: kai kurie kainodaros modeliai taikomi atskiriems įrenginiams. Tai panašu į mokėjimą už agentą, tačiau tai gali reikšti atskirą kainą tam pačiam naudotojui, kuris prie platformos jungiasi per stacionarų kompiuterį arba mobilųjį įrenginį. Bendrai naudojami įrenginiai gali padėti sutaupyti daugiau šiuose planuose.
Už agentą: daugelyje klientų patirties programinės įrangos taikomas fiksuotas mėnesinis mokestis už kiekvieną agentą (darbuotoją), kuris naudojasi platforma. Tai gali apimti kiekvieną agento naudojamą įrenginį arba gali būti taikoma kiekvieno įrenginio politika.
Šiais laikais įmonės ryšiui su klientais palaikyti naudoja įvairius skaitmeninius kanalus. Programėlės, socialiniai tinklai ir tiesioginiai pokalbiai – tai tik keli iš daugelio kanalų, kuriais naudojasi sėkmingos įmonės.
LiveAgent sukurta taip, kad atitiktų įmonių, reikalaujančių universalumo savo klientams, poreikius. Naudojantieji įvairius interneto kanalus sutaupys laiko, naudodamiesi išsamiomis informacinėmis lentelėmis. Jiems taip pat bus lengviau stebėti klientų veiksmus ir sąveikas iš vienos vietos.
LiveAgent geriausiai tinka vidutinio dydžio įmonėms ir didelėms įmonėms, kurioms reikia nukreipti komunikaciją iš daugelio kanalų į vieną vietą.
LiveAgent taip pat teikia atskirus paketus mažesnėms įmonėms, pasirengusioms plėstis. Esant poreikiui, visada galima atnaujinti ir išplėsti klientų patirties programą.
LiveAgent kainos yra gana standartinės šioje srityje. Yra nemokama paskyra su ribotais naudojimo kiekiais, kuri bus naudinga kai kurioms mažoms įmonėms.
LiveAgent taip pat siūlo nemokamą 30 dienų bandomąjį daugelio paslaugų ir Viskas-įskaičiuota paketą. Nereikia banko kortelės.
Be to, jie siūlo įvairius paketus ir pavienius produktus, kurių mėnesio prenumerata prasideda nuo 15 JAV dolerių. Paketas Bilietas+Pokalbis kainuoja 29 USD, o Viskas-įskaičiuota kainoja 49 USD. Už papildomas funkcijas ir socialinius kanalus gali būti taikomi papildomi mokesčiai.
Kaip matyti iš pavadinimo, SurveyLegend daugiausia dėmesio skiriama apklausoms ir klausimynams. Juos galima palyginti lengvai integruoti į svetaines, programėles, socialinius tinklus ir el. pašto naujienlaiškius.
SurveyLegend idealiai tinka prekių ženklams, įmonėms ir organizacijoms, turinčioms pakankamai daug sekėjų, kad būtų galima nustatyti tikslias imtis. Ši paslauga gali būti naudinga ir mažoms įmonėms, norinčioms veiksmingai gauti atsiliepimus iš savo nuolatinių klientų.
Paprasčiausias planas yra nemokamas, tačiau jo galimybės ribotos (tik trys apklausos per mėnesį). Pro paketas kainuoja 19 dolerių per mėnesį arba 170 dolerių per metus. Business planas siūlo neribotą apklausų ir klausimų skaičių, kartu įtraukdamas daugiau funkcijų – 39 USD per mėnesį arba 300 USD per metus. Galiausiai, Legendary paketo kaina yra 89 JAV doleriai per mėnesį arba 780 JAV dolerių per metus.
Nors SurveyLegend siūlo nemokamą planą, jame nėra nė vieno mokamo paketo nemokamo išbandymo.
HubSpot savo gerą reputaciją, susijusią su kokybiškais skaitmeninės rinkodaros įrankiais, sustiprina naudodama Service Hub. Ji siūlo pokalbių su klientais įrankius ir apklausas. Ji taip pat integruota į klientų išteklių valdytoją.
Hubspot Service Hub skirta įvairaus dydžio įmonėms ir organizacijoms, kurioms reikia supaprastinti skaitmeninę komunikaciją. Tai taip pat populiarus pasirinkimas laisvai samdomiems darbuotojams, kurie nori geriau tvarkyti pranešimus klientams.
Nemokamame pakete siūlomi patikimi įrankiai, be to, nereikia kredito kortelės. Pradinio paketo kaina prasideda nuo 45 JAV dolerių per mėnesį. Toliau kainos sparčiai kyla: Professional paslaugos kaina prasideda nuo 360 JAV dolerių per mėnesį, o Enterprise – nuo 1200 JAV dolerių.
Nors Hubspot rinkodaros programinė įranga apima nemokamą 14 dienų bandomąją versiją, Hubspot Service Hub – ne.
Pipedrive pristato klientų patirties platformas pardavimų pasauliui. Joje daugiausia dėmesio skiriama veiklai ir procesams, kurie uždirba pardavimus. Ji taip pat padeda generuoti potencialius klientus ir padeda pardavėjams sutelkti dėmesį į geriausius potencialius klientus.
Pardavimų komandos ir įmonės (bet kokio dydžio) labai priklauso nuo potencialių klientų.
Pipedrive siūlo 14 dienų nemokamą išbandymą su visa prieiga. Kredito kortelės nereikia, tačiau norint pradėti bandomąjį laikotarpį, reikia pateikti el. pašto adresą ir sekti nuorodą.
Essential plano kaina prasideda nuo 12,50 JAV dolerių per mėnesį, o Advanced planas kainuoja 24,90 JAV dolerių per mėnesį. Kiekvieno paketo kainos iš esmės dvigubai didesnės: Professional prasideda nuo 49,90 USD, o Enterprise – nuo 99 USD. Už visus planus atsiskaitoma kasmet.
Ieškote klientų aptarnavimo sprendimo, kuris būtų integruotas su Pipedrive? Toliau nebeieškokite, nes LiveAgent siūlo nemokamą Pipedrive integraciją.
Survio kuria klientų patirtį, susijusią su apklausomis. Ji stebi atsakymus ir siūlo išsamias analitines ataskaitas.
Survio yra pritaikoma prie veiklos apimčių ir tinka asmeniniam naudojimui, mažoms ir didelėms įmonėms. Be to, dėl daug funkcijų turinčio nemokamo plano ji yra puikus pasirinkimas riboto biudžeto vartotojams.
Nemokama versija yra viena universaliausių, kokias esame matę, tačiau daugumai įmonių vis tiek reikės ją pakeisti į aukštesnę. Personal planas (puikiai tinka studentams ir laisvai samdomiems darbuotojams) kainuoja 25 USD per mėnesį (arba 198,96 USD per metus). Business planas kainuoja 55 JAV dolerius per mėnesį arba 399 JAV dolerius, kai iš anksto apmokama metams. Didelių įmonių naudotojams greičiausiai reikės Elite plano, kuris kainuoja 95 JAV dolerius per mėnesį arba 798,96 JAV dolerio per metus.
NiceReply siūlo įvairias apklausas ir realaus laiko ataskaitas. Jie siūlo įvairias apklausas, skirtas įvertinti kiekvieną pirkėjo kelionės etapą ir bendrą klientų patirtį.
NiceReply puikiai tinka vidutinio dydžio ir didelėms įmonėms, ieškančioms spragų klientų patirties kelionėje.
NiceReply kainodara pagrįsta naudotojų skaičiumi ir numatomais bilietais.
Planas | Agentai | Atsakymai | Kaina (metinė) |
Mini | 3 | 100 | $468 |
Start | 10 | 250 | $948 |
Grow | 25 | 1 000 | $1 908 |
Business | 50 | 2 500 | $2 868 |
Ieškote klientų aptarnavimo sprendimo, kuris integruotų NiceReply? Toliau nebeieškokite – LiveAgent siūlo nemokamą NiceReply integraciją.
Zendesk – tai klientų patirties platforma, sukurta siekiant supaprastinti bendravimą ir skatinti pardavimus. Ji taip pat yra patikima bilietų tvarkymo platforma.
Zendesk yra geras pasirinkimas įmonėms, kurių klientai daugiausia (arba visiškai) naudojasi internetu. Ji padeda racionalizuoti ir tvarkyti iš įvairių interneto šaltinių gaunamus pranešimus.
Zendesk siūlo nemokamą sistemos išbandymą ir el. paštu atsiųs nuorodą, kad galėtumėte jį pradėti. Kainos nurodomos už kiekvieną agentą ir prasideda nuo 240 USD per metus už Team planą. Professional paslauga kainuoja iki 600 USD, o Enterprise – iki 1200 USD.
Smartlook stebi naudotojų veiklą svetainėse, kad nustatytų, kaip jie sąveikauja su įvairiais puslapio elementais ir kur gali užstrigti. Ji naudoja šiluminius žemėlapius, kad nustatytų populiariausią ir mažiausiai populiarų puslapio turinį.
Smartlook puikiai tinka tiek pradedančiosioms įmonėms, tiek įmonėms, kurios nori gauti įžvalgų apie klientų elgseną savo svetainėje.
Ji apima nemokamą versiją, kuri naudinga pradedančiosioms ir mažoms vietos įmonėms. Startup plano kaina prasideda nuo 39 JAV dolerių per mėnesį, o Business plano kaina prasideda nuo 95 JAV dolerių per mėnesį. Didesnių poreikių turintys naudotojai turės dėl kainų kreiptis.
Intercom yra klientų patirties platforma, kurioje ypatingas dėmesys skiriamas bendravimui. Įvairiais būdais galima integruoti pasirinktinius žinučių siuntėjus, programėles, botus ir el. paštą.
Intercom rekomenduojama įmonėms ir e. parduotuvėms, kurios veikia įvairiose platformose, įskaitant svetaines, socialinius tinklus, el. paštą ir mobiliąsias programėles.
Vidutinio dydžio ir didesnėms įmonėms kainos nenurodomos; jos nustatomos atsižvelgiant į įvairius veiksnius. Mažoms įmonėms pradinis paketas kainuoja 79 JAV dolerius per mėnesį. Produktų turai prasideda nuo 200 JAV dolerių per mėnesį.
Freshdesk platformos pagrindas – omnikanalės paslaugos.
Freshdesk gali būti naudinga įmonėms, kurios naudoja įvairius kanalus bendravimui su daugeliu klientų arba ketina plėsti savo veiklą.
Freshdesk siūlo nemokamą planą su neribotu agentų skaičiumi. Kiekvienas mokamas planas apmokestinamas už kiekvieną agentą.
Planas | Mėnesio kaina – mokant kas mėnesį | Mėnesio kaina – mokant kas metus |
Growth | $18 už agentą | $15 už agentą |
Pro | $59 už agentą | $49 už agentą |
Enterprise | $95 už agentą | $79 už agentą |
Ši platforma integruota su daugiau nei 30 internetinių kanalų, kad padėtų įmonėms užmegzti ryšį su klientais jų sąlygomis. Jų dirbtinis intelektas analizuoja naudotojų sąveikas ir kuria geresnio įsitraukimo strategijas.
Tai naudinga didelėms įmonėms ir bendrovėms, kurios savo informavimo pastangas skleidžia įvairiose platformose ir kanaluose.
Sprinklr reikalauja, kad potencialūs klientai užsiregistruotų demonstracinei versijai ir tik tada apsvarstytų kainų nustatymo galimybes. Deja, nemokamas išbandymas negalimas.
Zoho Desk padeda klientų aptarnavimo komandoms ir pardavėjams kaip klientų patirties programinė įranga. Ji taip pat siūlo užsakymų platformą, padedančią klientams nustatyti susitikimus.
Ji naudinga įmonėms, kurių produktai ir paslaugos susiję su dažnu tiesioginiu bendravimu su klientais.
„Zoho Desk“ turi nemokamą parinktį, kuri palaiko 3 agentus. Už likusias programas atsiskaitoma kas mėnesį arba kasmet už kiekvieną agentą.
Planas | Kas mėnesį | Kas metus |
Standard | 20 | 168 |
Professional | 35 | 276 |
Enterprise | 50 | 480 |
Ši programinė įranga į vieną platformą sujungia komunikaciją, projektus, ryšius su klientais ir skaitmeninę rinkodarą. Ji taip pat integruojama su įvairiomis rinkodaros programomis.
Tai naudinga įmonėms, kurios daug investuoja į skaitmeninę rinkodarą ir komunikaciją ir ieško platformos savo pastangoms supaprastinti.
Visos ankstesnės funkcijos ir internetinė parduotuvė bei klientų aptarnavimas
Bitrix24 siūlo nemokamą versiją su ribotomis funkcijomis. Bazinis planas palaiko 5 naudotojus už 49 JAV dolerius per mėnesį, o Standard planas palaiko 50 naudotojų už 99 JAV dolerius per mėnesį. Didesnės organizacijos gali palaikyti neribotą naudotojų skaičių naudodamos Professional planą, kurio kaina 199 USD per mėnesį.
SurveyMonkey CX neseniai prisijungė prie GetFeedback, kad būtų galima greitai kurti klientų patirtį. Jų programa gali būti pritaikoma keičiantis klientų poreikiams ir pageidavimams.
Ją rekomenduojame organizacijoms, norinčioms greitai sukurti klientų patirties programą, kuri galėtų prisitaikyti prie besikeičiančių tendencijų ir klientų poreikių.
Jį galima įsigyti trimis paketais, tačiau dėl kainų klientai turite susisiekti su pardavimų komanda.
Startquestion supaprastina žiniatinklio formų ir apklausų kūrimą. Jų apklausos skirtos klientams, darbuotojams ir tinklo ryšiams.
Ši paslauga rekomenduojama vidutinio dydžio ir didelėms įmonėms, kurios nori geriau bendrauti su savo darbuotojais ir klientais.
Startquestion siūlo nemokamą išbandymą, kai naudotojai pateikia tam tikrą demografinę informaciją. Ji kainuoja 49 JAV dolerius per mėnesį, o Business versija – 99 JAV dolerius per mėnesį. Team yra paskutinis paketas, kurio kaina yra 299 USD per mėnesį. Enterprise kainodarai reikia pasirinktinės sąrankos.
Ši platforma integruojama su kitomis žinučių siuntimo programėlėmis ir įdiegia savo, kad būtų galima bendrauti su klientais įvairiais kanalais.
Ją rekomenduojame vidutinio dydžio ir didelėms įmonėms, kurios nori išplėsti savo galimybes bendrauti su klientais įvairiais skaitmeniniais kanalais.
Userlike siūlo nemokamą ir paprastą pokalbių langelį, skirtą integruoti į svetainę. Nereikia kredito kortelės ir niekada netaikomi jokie diegimo mokesčiai. Naudotojai taip pat gali pasinaudoti 14 dienų nemokamu programos išbandymu.
Userlike mokamos prenumeratos yra trijų lygių: Team – 100 USD per mėnesį, Corporate – 320 USD per mėnesį ir Business – 800 USD per mėnesį.
Viską viename turinti SaaS platforma, kuri palengvina kiekvienos savaitės pradžią. Ji padeda įmonėms užtikrinti geresnę klientų patirtį, IT sprendimus ir projektų valdymą.
Ją rekomenduojame įmonėms, kurios nori padidinti savo skaitmeninės rinkodaros, žmogiškųjų išteklių ir IT skyrių apimtis nepatirdamos didelių išlaidų techninei įrangai ir personalui.
Monday.com yra nemokama versija, skirta asmenims, norintiems tvarkyti savo užduotis. Su metine sąskaita jų kainos yra tokios:
Basic – $24 per mėnesį Standard – $30 per mėnesį Pro – $48 per mėnesį Enterprise: reikia suasmeninto sprendimo
Canny kaupia klientų apžvalgas ir atsiliepimus vienoje vietoje, kad būtų lengviau juos analizuoti. Šią informaciją galima naudoti tobulinant produktų aprašymus ir rinkodaros veiksmus.
Ji rekomenduojama elektroninės prekybos įmonėms, kurių veiklos efektyvumo spragos yra neaiškios.
Canny siūlo 14 dienų programos išbandymą be kredito kortelės. Starter planas kainuoja 50 USD per mėnesį, o Growth planas – 200 USD per mėnesį. Business planas turi būti pritaikytas pagal užsakymą, todėl naudotojai dėl kainos turi susisiekti su Canny.
Šioje klientų patirties platformoje agentai gali naudotis nuotoliniu valdymo skydeliu, kuriame pateikiamas išsamus kiekvieno kliento vaizdas. Joje taip pat naudojamas automatizavimas, kad būtų supaprastintas atvejų valdymas.
Ją rekomenduojama naudoti įmonėms, turinčioms agentų komandą, kuri tvarko didelius klientų atvejus. Ji taip pat puikiai tinka įmonėms, kurios dirba kaip klientų aptarnavimo subrangovai.
Salesforce Service Cloud siūlo nemokamą išbandymą, į kurį įeina ir mokymai. Nuo tada Essentials plano kaina prasideda nuo 25 JAV dolerių per mėnesį, o Professional plano kaina padidėja iki 75 JAV dolerių. Didesnėms įmonėms ir organizacijoms skirtas paketas Enterprise kainuoja nuo 150 USD per mėnesį, o paketas Unlimited – 300 USD per mėnesį. Kiekviena kaina nustatoma vienam naudotojui.
Ieškote klientų aptarnavimo sprendimo, kuris būtų integruotas su Salesforce? Toliau nebeieškokite, nes LiveAgent siūlo nemokamą Salesforce integraciją.
ActiveCampaign sukurta siekiant automatizuoti klientų patirties procesą. Ji apima rinkodaros ir el. pašto kampanijų funkcijas.
Šį įrankį turėtų naudoti bet kuri įmonė, kuriai reikia supaprastinti rinkodaros kampanijas ir įvertinti klientų įsitraukimą.
ActiveCampaign nesiūlo nemokamo išbandymo. Toliau trumpai pateikiame kiekvieno paketo mėnesio kainą.
Lite – $15 Plus – $70 Professional – $159 Enterprise – $279
Apžvelgėme nemažai klientų patirties programinės įrangos pasirinkimų. Tačiau kaip jos atrodo? Toliau apžvelgsime penkias geriausias ir kaip jas įvertino tikrieji naudotojai.
Patirties programinė įranga | Capterra įvertinimas | Internetinis | Nemokama versija | Nemokamas išbandymas | Pradinė kaina |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | TAIP | TAIP | TAIP | $9 | |
SurveyLegend | 4.6 | TAIP | TAIP | TAIP | $19 |
Freshdesk | 4.5 | TAIP | TAIP | TAIP | $18 |
Nicereply | 4.7 | TAIP | NE | TAIP | $49 |
Smartlook | 4.7 | TAIP | TAIP | TAIP | $31 |
Kai kurios klientų patirties platformos siūlo nemokamus išbandymus. Jos naudingos norint susipažinti su turimais įrankiais ir išbandyti juos pagal savo įmonės poreikius. Taip galite atlikti nedidelį bandymą prieš nuspręsdami leisti savo pinigus.
Kai kurios platformos taip pat siūlo nemokamas savo programinės įrangos versijas. Paprastai jų funkcijos yra ribotos ir gerokai sumažintos. Jos dažnai naudingiausios pradedančiosioms ir mažosioms įmonėms. Taip pat jos dažnai skirtos naudoti kaip bandomosios versijos, kurias galima išplėsti, kai verslas auga.
Still not sure?
LiveAgent offers free trial with all features and integrations so you can try it on your own and see if it fits your needs
Apžvelgėme daug informacijos apie tai, kas yra klientų patirties programinė įranga, kaip ji veikia, kokie jos privalumai ir kelios pirmaujančios pramonės platformos.
Taip pat aptarėme, kaip jos gali pagerinti jūsų rinkodaros metodą, ir strategijas, kaip maksimaliai išnaudoti klientų patirties programinę įrangą.
Taigi, kaip vertinama LiveAgent? Štai trumpa santrauka, kaip mes patenkiname kiekvieną iš šiame pranešime išvardytų poreikių.
Geriausia viską viename turinti klientų patirties programinė įranga
LiveAgent siūlo platų įrankių ir funkcijų rinkinį, kuris leidžia visiškai kontroliuoti klientų patirtį. Taip pat integruojamės su įvairiomis platformomis ir kanalais – nuo socialinių tinklų iki programėlių ir svetainių. Mūsų svetainėje yra visa biblioteka naudingų vadovų ir informacijos.
Geriausia klientų aptarnavimo programinė įranga su integruotomis bilietų, pokalbių, skambučių centro funkcijomis
LiveAgent siūlomi įrankiai atitinka klientų poreikius ten, kur jie yra. Tai reiškia tiesioginius pokalbius svetainėse, bilietų tvarkymo įrankius, kurie supaprastina bendradarbiavimą, ir net integruotą skambučių centrą. Tai taip pat supaprastina jūsų organizacijos darbo eigą.
Geriausia daug funkcijų turinti klientų patirties programinė įranga
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, padedančių įmonėms užmegzti ryšį su klientais. Ji taip pat siūlo klientams didelę išteklių biblioteką. Šie ištekliai apima tinklaraščių įrašus, šablonus, žodynėlius, spausdinimo testus, WordPress įskiepį, katalogus, internetinius seminarus, akademiją ir dar daugiau.
Geriausia klientų patirties programinė įranga už geriausią kainą
Mūsų aukščiausios pakopos paketas, kuriame rasite daugybę LiveAgent siūlomų įrankių, išteklių, integracijų ir palaikymo paslaugų, kainuoja tik 39 USD per mėnesį vienam agentui. Nemokamas išbandymas padeda užtikrinti, kad LiveAgent integruosis sklandžiai, prieš išleidžiant pinigus.
Geriausiai įvertinta klientų patirties programinė įranga
Mūsų patikima platforma ir toliau sulaukia geresnių atsiliepimų nei tokie pramonės lyderiai kaip Zendesk ir Freshdesk. Šiuos atsiliepimus pateikia ir naudotojai, ir pramonės leidiniai. Geriausiai įvertinta klientų patirties programinė įranga taip pat turi garsių klientų, tokių kaip Forbes, Airbus ir NASCAR.
Lengviausiai konfigūruojama, naudojama ir integruojama klientų patirties programinė įranga
Visas mūsų išteklių rinkinys skirtas padėti jums atlikti kiekvieną proceso etapą – nuo verslo nustatymo mūsų platformoje iki mūsų įrankių integravimo su jūsų skaitmeniniu turtu. Taip pat parodysime, kaip maksimaliai išnaudoti visas kiekvieno įrankio, kurį nusprendėte įdiegti, galimybes.
Nemokama klientų valdymo programinė įranga
Apsilankykite mūsų puslapyje, kad sužinotumėte, kaip nemokama klientų valdymo programinė įranga gali optimizuoti klientų santykius, skatinti lojalumą ir kurti efektyvias rinkodaros bei pardavimų strategijas. Sužinokite apie geriausias praktikas, saugumo reikalavimus ir pasirinkite tinkamą sprendimą savo verslui. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
Atraskite geriausią 2022 m. klientų komunikacijos valdymo programinę įrangą su „LiveAgent“. Stebėkite visas sąveikas vienoje vietoje, be įdiegimo mokesčio ir kreditinės kortelės poreikio. Pradėkite 14 dienų nemokamą bandomąją versiją ir patirkite asmenišką aptarnavimą, kuris užtikrina klientų pasitenkinimą.
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team