Susipažinkite su mūsų klientų sėkmės agentais

Michaela

Klientų sėkmės vadybininkė

Michaelos darbo grafikas (CET, Vienos laikas)

Pirmadienis: 9:00 – 17:00
Antradienis: 11:00 – 19:00
Trečiadienis: 9:00 – 17:00
Ketvirtadienis: 11:00 – 19:00
Penktadienis: 9:00 – 17:00

Andrejus

Klientų sėkmės vadybininkas

Andrejaus darbo grafikas (CET, Vienos laikas)

Pirmadienis: 11:00 – 19:00
Antradienis: 7:00 – 15:00
Trečiadienis: 11:00 – 19:00
Ketvirtadienis: 7:00 – 15:00
Penktadienis: 7:00 – 15:00

Laura

Klientų sėkmės vadybininkė

Lauros darbo grafikas (CET, Vienos laikas)

Pirmadienis: 9:00 – 17:00
Antradienis: 11:00 – 19:00
Trečiadienis: 9:00 – 17:00
Ketvirtadienis: 11:00 – 19:00
Penktadienis: 9:00 – 17:00

Džonas Gordonas

Klientų sėkmės vadybininkas

Dž. G. darbo grafikas (EST, Niujorko laikas)

Pirmadienis: 9–17 val
Antradienis: 9–17 val
Trečiadienis: 9–17 val
Ketvirtadienis: 9–17 val
Penktadienis: 9–17 val

Beata

Klientų sėkmės vadybininkė

Beatos darbo grafikas (CET, Vienos laikas)

Pirmadienis: 11:00 – 19:00
Antradienis: 7:00 – 15:00
Trečiadienis: 11:00 – 19:00
Ketvirtadienis: 7:00 – 15:00
Penktadienis: 7:00 – 15:00

Susiję straipsniai suKlientų sėkmė
Puikus klientų aptarnavimas gali būti pagrindinė strategija, padedanti didinti pardavimus, pajamas ir klientų pasitenkinimą. Atstovai turi turėti gerų žinių.

Puikus klientų aptarnavimas

Atraskite, kaip „LiveAgent“ gali pakelti jūsų klientų aptarnavimą į naujas aukštumas, užtikrinant klientų pasitenkinimą ir didesnius pardavimus. Išbandykite nemokamai ir patirkite išskirtinę aptarnavimo kokybę be įsipareigojimų!

Kokybiškas klientų aptarnavimas yra svarbiausias veiksnys siekiant išlaikyti ilgalaikį pelningumą šiuolaikinėje įvairialypėje ir labai konkurencingoje rinkoje.

Kas padaro klientų aptarnavimą puikiu?

Atraskite, kas sudaro puikų klientų aptarnavimą ir kodėl tai esminis sėkmingo verslo veiksnys. Sužinokite apie greitį, efektyvumą, kompetenciją ir mandagumą, kurie padidina klientų lojalumą bei patenkinimą konkurencinėje rinkoje. Perskaitykite įkvepiančias citatas ir puikius aptarnavimo pavyzdžius.

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą, naudodami pažangias pagalbos tarnybos funkcijas, kurios padeda suasmeninti bendravimą ir klientams pateikti greitus atsakymus.

Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!

Visą bendravimą, kurį klientai patiria su įmone ir jos paslaugomis bei produktais galima pavadinti klientų patirtimi. Sužinokite daugiau apie klientų patirtį

Klientų patirtis

Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x