Klientų aptarnavimo konsultantas
Klientų aptarnavimo konsultantai yra panašūs į vadybos konsultantus ir teikia pasiūlymus, kaip pagerinti klientų aptarnavimo efektyvumą.
Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Sužinokite, kaip pasirinkti tarp vidinio ir išorinio klientų aptarnavimo komandos! Aptarkite jų privalumus ir trūkumus, kad geriau atitiktumėte savo įmonės poreikius ir biudžetą. Pasinaudokite „LiveAgent“ programine įranga efektyviam klientų aptarnavimui.
Klientų aptarnavimas kompiuteriu ir telefonu
Atraskite, kaip klientų aptarnavimas kompiuteriu ir telefonu gali pakeisti jūsų verslą! Sužinokite apie pranašumus, tokius kaip nuotolinis darbas, multitaskingas, techninė pagalba ir dar daugiau. Pasirinkite geriausią sprendimą savo verslo poreikiams.
Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai
Nežinote, kaip atsakyti į užklausas per socialinius tinklus apie savo darbo laiką? Pasinaudokite mūsų visiškai pritaikomais iš anksto parengtais šablonais.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.