Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Sužinokite, kaip pasirinkti tarp vidinio ir išorinio klientų aptarnavimo komandos! Aptarkite jų privalumus ir trūkumus, kad geriau atitiktumėte savo įmonės poreikius ir biudžetą. Pasinaudokite „LiveAgent“ programine įranga efektyviam klientų aptarnavimui.
Klientų aptarnavimas kompiuteriu ir telefonu
Atraskite, kaip klientų aptarnavimas kompiuteriu ir telefonu gali pakeisti jūsų verslą! Sužinokite apie pranašumus, tokius kaip nuotolinis darbas, multitaskingas, techninė pagalba ir dar daugiau. Pasirinkite geriausią sprendimą savo verslo poreikiams.
Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai
Atraskite iš anksto parengtus atsakymų šablonus apie darbo valandas socialiniuose tinkluose – efektyvi komunikacija su klientais!
Klientų aptarnavimas internetu
Sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą internetu, integruodamas tiesioginius pokalbius, skambučius, el. laiškus ir socialinius tinklus vienoje platformoje. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir patirkite sklandų klientų aptarnavimą be įsipareigojimų.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.