Klientų skundų valdymo sistemos, tokios kaip „LiveAgent“ ir „Zendesk“, padeda efektyviai valdyti skundus, apdoroti bilietus, stebėti užduotis ir palaikyti ryšį su klientais, suteikiant privalumus ir trūkumus bei kainų lygmenis.
Klientų skundų valdymas yra neatsiejama bet kurios įmonės verslo strategijos dalis. Klientų skundų valdymo sistemos (CCMS) yra formalūs klientų skundų gavimo, įrašymo ir sprendimo procesai. CCMS turi tris pagrindines fazes: užfiksuoti skundą, analizuoti problemą ir įgyvendinti sprendimą.
Šiame straipsnyje nagrinėjama rinkoje pirmaujanti klientų skundų valdymo programinė įranga ir aptariama, kuo ji išsiskiria.
Kaip veikia klientų skundų valdymo sistemos?
Klientų skundų valdymo sistemos leidžia organizacijoms gauti grįžtamąjį ryšį. Įmonės gali tai naudoti siekdamos išspręsti problemas ir sumažinti skundus ateityje. Be to, prieš kalbėdami su agentu vartotojai gali ieškoti žinių duomenų bazėse ir atsakyti į klausimus iš karto.
Kiekviena programinė įranga naudoja skirtingus įrankius atsiliepimams rinkti ir bendrauti su klientais įvairiais socialiniais tinklais ir internetiniais kanalais. Organizacija gali geriau tvarkyti skundus naudodama įvairias metrikas ir ataskaitas, pvz.:
Surinkti duomenys įvedami į CRM sistemą, kad būtų galima atlikti analizę ateityje, siekiant pagerinti atsaką į klientų skundus.
Taigi kaip skundų valdymo sistemos užtikrina aukštesnį klientų aptarnavimo lygį?
Vertindama klientų skundų valdymo sistemas, jūsų komanda turėtų gerai išmanyti pagrindinius komponentus, kurie bus naudingi jūsų organizacijai.
Bilietų tvarkymas leidžia klientų aptarnavimo agentams efektyviai naudoti vieną sąsają atsakant į užklausas. Kai klientų aptarnavimo agentas bet kuriuo kanalu gauna skundą, ši sąveika virsta bilietu. Agentai gali rasti šiuos bilietus universalioje pašto dėžutėje, todėl gali greitai ir efektyviai veikti. Tada agentams gali būti priskirti bilietai ir jie gali būti tvarkomi keliuose skyriuose. Bilietų sistema suteikia puikią vartotojo patirtį organizuojant visą bendravimą ir tobulinant užduočių valdymą.
Naudodami tiesioginių pokalbių programinę įrangą galite greitai susisiekti su klientais, kai jie susiduria su problema. Naudodami automatizavimo funkcijas galite padėti klientams greitai ir veiksmingai išspręsti jų problemas arba sujungti juos su tinkamu pagalbos agentu. Be to, geriausios klientų skundų valdymo sistemos leis jums padėti klientams tiesioginiais tekstiniais, vaizdo ir garso pokalbiais. Tiesioginiai pokalbiai yra vienas dažniausių klientų skundų stebėjimo, atsiliepimų valdymo ir kokybės užtikrinimo valdymo kanalų.
Klientų skundų valdymo programinė įranga leidžia jūsų komandai padėti klientams, kai jiems to reikia, per skambučių centrą. Skambučiai paskirstomi laisviems agentams, kai jų sulaukiama. Jei neturite skambučių centro, negalėsite priimti įeinančių skambučių ir tinkamai paskirstyti darbuotojų.
Skundų valdymo sistemų socialinių tinklų valdymo komponentas renka klientų skundus apie įvairius socialinių tinklų kanalus. Rinkodaros specialistai ir aptarnavimo komandos gali naudoti šią informaciją, kad pagerintų skundų valdymą ir toliau valdytų jūsų skaitmeninį gyvenimą.
Klientų portalai leidžia sukurti struktūrizuotą ir informatyvų portalą klientams. Šiuose portaluose galite dalytis informacija su klientais ir reaguoti į skundus. Naudodami bendruomenės forumus, informacinę duomenų bazę arba DUK skyrių, klientai sugaišta mažiau laiko bendraudami su agentais.
Žinių bazė yra neatsiejama jūsų klientų portalo dalis, suteikianti klientams lengvą prieigą prie informacijos bet kuriuo metu. Geriausia įeinančių skambučių centro programinė įranga leidžia jums turėti daugybę žinių bazių, kad galėtumėte geriausiai valdyti klientų skundus.
Efektyvią klientų skundų valdymo sistemą sudaro šios pagrindinės savybės:
Įdiegę veiksmingą skundų valdymo sistemą, galite greičiausiai išspręsti klientų skundus. Klientų skundų valdymo programinėje įrangoje turėtų būti šios funkcijos:
Laiko žymėjimas – tai laiko žymos prijungimas prie sąveikos, kai skundo pateikėjas kreipiasi į organizaciją ir kada gauna atsakymą. Tai taip pat gali būti naudinga teisinėse bylose. Yra du pagrindiniai laiko žymų tipai: skaitmeniniai ir analoginiai.
Užduočių eskalavimas klientų skundų valdymo sistemoje suteikia galimybę pakeisti skundų prioritetą. Eskalavimas gali įvykti komandinėje aplinkoje, kur daugumą arba visas problemas išsprendžia keli žmonės. Paprastas pavyzdys – didesnio prioriteto priskyrimas telefono skambučiui, jei jis susijęs su kelių prenumeruojamų naudotojų, o ne naudotojo, neturinčio plano, aptarnavimu.
Klientams pateikiant skundą, klientų skundų programinė įranga paprašys klientų pateikti tam tikrą informaciją. Ši informacija gali apimti vardą, pavardę, telefono numerį, el. pašto adresą ir problemos aprašymą, todėl įmonės gali susisiekti su klientu ir greitai išspręsti skundus, kartu gaudamos svarbius duomenis. Tai užtikrins sklandžią klientų patirtį, patenkins jų poreikius ir užtikrins geresnį paslaugų kokybės valdymą.
Veiksminga sistema visiems atitinkamiems darbuotojams ir vadovams praneš apie naują skundą, kai tik sistema jį užregistruos. Šiuose pranešimuose bus nurodyta:
Šiais pranešimais užtikrinama, kad dalyvautų tinkami agentai ir atsakingi asmenys negalėtų aplaidžiai vykdyti savo pareigų.
Automatiniai el. pašto pranešimai apie užduotis taupo laiką ir užtikrina, kad skundai būtų greitai išspręsti. Pavyzdžiui, automatinis pranešimas apie užduotį gali būti siunčiamas, kai gaunamas kliento skundas, kad kas nors galėtų nedelsiant jį peržiūrėti.
Į savitarnos portalą galite įtraukti automatines funkcijas. Pavyzdžiui, savitarnos portale galite greitai išnagrinėti visus klientų skundus, kad klientai jaustųsi išgirsti. Be to, klientų pasitenkinimo priemonės, leidžiančios įmonėms stebėti ir valdyti skundus, gali duoti naudos, pavyzdžiui, padidinti klientų lojalumą.
Hibridiniuose bilietuose yra visi tradiciniai bilietų ID, įskaitant kliento skundą ir svarbiausią informaciją. Ši sistema leidžia išsaugoti klientų pranešimus pagal bilieto ID. Agentas žino apie problemą nepriklausomai nuo to, kokiu kanalu naudojasi klientas.
Naudodamiesi klientų skundų valdymo sistemomis savo įmonėje, jūsų agentai gali iš karto matyti kliento informaciją apie skundą, kurį jie nagrinėja. Jūsų klientų įžvalgos suteikia jums kontekstą, kad galėtumėte teikti pagalbą ir paslaugas, padedančias greitai išspręsti skundus.
Turėtumėte išsiaiškinti, kokias skundų valdymo sistemas naudoja kitos jūsų pramonė įmonės. Kai suprasite konkurentų procesą, laikas apsvarstyti, ko reikia jums. Jums reikia kažko, kas būtų lankstu, užtikrintų puikią naudotojo patirtį ir galėtų būti keičiama atsižvelgiant į gaunamų skundų rūšis.
Rinkdamiesi klientų skundų valdymo sistemą, turite žinoti apie programinės įrangos įsipareigojimus. Įsipareigojate laikytis mokėjimo plano, pagal kurį mokestis imamas už kiekvieną agentą per mėnesį, o paslaugų lygis priklauso nuo jūsų įmonės dydžio. Kai kurios sistemos, pavyzdžiui, „LiveAgent“, leidžia jums įsipareigoti metiniam planui.
Rinkdamosi klientų skundų valdymo sistemą, įmonės turi apsvarstyti kainodaros modelius. Dauguma klientų skundų valdymo sistemų siūlo daugybę paslaugų lygių, kad galėtumėte pasirinkti jūsų poreikius ir biudžetą atitinkantį funkcionalumą. Kainą lemia pasirinktos paslaugos ir tai, kiek agentų įtraukta į planą.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
Rinkdamiesi klientų skundų valdymo sistemą, turite užsitikrinti, kad jūsų komanda galės greitai padėti klientams naudodama komunikacines priemones. Klientų skundų valdymo sistema su 24/7 pagalbos ir pokalbių funkcija yra naudinga, ypač jei turite didelę arba nuotoliniu būdu skirtingose laiko juostose dirbančią komandą.
Įsitikinkite, kad klientų skundų ir paslaugų kokybės valdymo sistemoje yra keli būdai, kuriais klientai gali su jumis susisiekti. El. paštu, tiesioginiu pokalbiu, telefonu ar kitais būdais. Klientų skundų valdymo sistema turėtų leisti nepatenkintiems klientams greitai su jumis susisiekti.
Turėtumėte galėti valdyti bet kokio dydžio klientų skundų valdymo komandą iš bet kurios pasaulio vietos. Nepriklausomai nuo dabartinio verslo dydžio, stenkitės pasirinkti programinę įrangą, kuri atitiktų ir dabartinius ir būsimus jūsų verslo poreikius. Pasirinkę sistemą, kuri leidžia padidinti arba sumažinti mėnesinę prenumeratą, galėsite pritaikyti savo verslą prie sulėtėjimo ar įtempto laikotarpio.
Nesvarbu, ar tai būtų VoIP paslaugų teikėjas, ar pokalbiai su klientais, privalote pasirinkti klientų skundų valdymo sistemą, kurioje yra bendradarbiavimo funkcija. Naudodami omnikanalę programinę įrangą galite dar labiau padidinti darbuotojų ir klientų bendradarbiavimo efektyvumą.
Norėdami pasirinkti geriausią klientų skundų valdymo sistemą savo verslui, turite žinoti savo programinės įrangos limitus. Pavyzdžiui, atsižvelkite į savo turimų darbuotojų skaičių ir pasirinkite programinę įrangą, kuri geriausiai aptarnautų jūsų klientus, nesvarbu, ar tai būtų kontaktiniai kanalai, ar įeinantys skambučiai, ar pagalba vaizdo skambučiu, ar tekstiniai pokalbiai. Be to, įsitikinkite, kad skambučių centro programinė įranga neriboja jūsų verslo praktikos ar skambučių kokybės valdymo.
Renkantis klientų skundų valdymo sistemą, prieš pasirenkant programinę įrangą, būtina su ja susipažinti. Geriausia tai padaryti su demonstracija, per kurią sužinosite, kaip programinė įranga veikia, ir kaip ji padės jums pasiekti savo tikslus. Tuo metu jūsų komanda galės užduoti bet kokius klausimus apie programinę įrangą, o tai suteikia jums pranašumą susipažinti su klientų skundų valdymo sistema prieš ją įsigyjant. Prieš pirkdami įsitikinkite, kad ji atitinka jūsų klientų aptarnavimo poreikius.
Neatsilikti nuo klientų aptarnavimo nėra lengva užduotis. Vis dėlto, pasinaudoję „LiveAgent“ demonstracija, prieš imdamiesi bet kokių veiksmų, galėsite patys išbandyti įvairias išplėstines funkcijas. Būtina atkreipti dėmesį, kad demonstracinė versija yra tik parodymas, kaip sistema veikia, ir nieko daugiau. Tačiau demonstracinės versijos suteikia galimybę pamatyti vidinį programinės įrangos veikimą.
Looking for the right CCM software?
LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
„LiveAgent“ yra geriausia klientų skundų valdymo sistema ir patikimiausia vartotojų atsiliepimų rinkimo įranga dėl šių priežasčių:
Kiti konkurentai, tokie kaip „Zendesk“, siūlo vartotojams panašias funkcijas su skirtingais mokėjimo planais. Be to, mobiliesiems pritaikyta „Apptivo“ sąsaja sinchronizuojama su kitomis jūsų telefono programėlėmis, todėl jums nereikės iš naujo įvesti slaptažodžių.
„Apptivo“ naudotojų atsiliepimų valdymo procesas labai panašus į „LiveAgent“ procesą, tačiau jis nėra taip orientuotas į naudotojų atsiliepimus. Be to, „Apptivo“ neturi patogių naudotojui funkcijų, tokių kaip pokalbių integracija ar stumiamieji pranešimai, kuriuos turi „LiveAgent“. Kitas konkurentas, „TeamSupport“, teikia visapusišką pagalbą komandoms ir įmonėms. Ši bendrovė įgyvendina daugiau kaip 200 atsiliepimų valdymo procesų. Tačiau sistema nėra tokia patogi naudoti kaip kiti sprendimai.
Daugumos įmonių svarbiausias prioritetas – užtikrinti puikų klientų aptarnavimą. Tai jau ne kartą įrodyta. Išskirtinis klientų skundų valdymas lemia geresnę pardavimo procesų kokybę, lojalumą prekės ženklui ir teigiamą žodį iš lūpų į lūpas. Norint geriausiai tvarkyti klientų skundus, reikia geriausios klientų skundų sistemos.
Klientų skundų valdymo sistemoje naudojamos analitinės priemonės, skirtos analizuoti ir rinkti skundų duomenis. Teigiami ir neigiami atsiliepimai suteikia informacijos apie klientų elgesį, kad būtų galima pagerinti būsimą bendravimą.
Klientų skundų valdymo sistemos įdiegimas yra greitas ir paprastas, o tai gali žymiai pagerinti jūsų klientų aptarnavimą. Tokios sistemos sukūrimas nereikalauja daug laiko ar pinigų, nes ji gali būti sukurta atsižvelgiant į jūsų dabartines sistemas ir išteklius. Įdiegus klientų skundų valdymo sistemą, mokymo valdymas yra gyvybiškai svarbus. Turite apmokyti savo komandą, kad ji išnaudotų visas galimybes ir užtikrintų geriausią paslaugų kokybę. Gali tekti atnaujinti kai kurią programinę įrangą ir mokėti mėnesinius naudojimo mokesčius vienam agentui, todėl būkite pasiruošę investicijoms.
Klientų skundų valdymo sistemų kainos skiriasi. Kai kurios valdymo sistemos siūlo nemokamas versijas arba nemokamus išbandymus ir turi skirtingus mokėjimo planus. Kiekvienos programinės įrangos kaina skiriasi, tačiau paprastai kuo daugiau agentų turite, tuo geresnį pasiūlymą galite gauti skaičiuojant kainą vienam agentui.
Kad jūsų maža, vidutinė ar didelė įmonė galėtų geriausiai tvarkyti klientų skundus, sudarėme 20 geriausių klientų skundų valdymo sistemų sąrašą. Jame tikrai rasite variantą, atitinkantį jūsų klientų skundų valdymo poreikius, pasižymintį įvairiomis funkcijomis, privalumais, trūkumais ir kainomis.
„LiveAgent“ yra puiki klientų skundų valdymo sistema, suteikianti jūsų komandai įrankių, reikalingų bendrauti su klientais ir pagerinti bendravimą su klientais.
„LiveAgent“ programinė įranga gali padėti mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms patenkinti visus klientų skundų poreikius. Ji tai gali padaryti dėl galimybės greitai bendrauti su klientais naudojant omnikanalę pagalbą, o komandos pažangą vertinti naudojant analitinius duomenis. Be to, „LiveAgent“ integruojasi su daugeliu interneto telefonijos (VoIP) paslaugų teikėjų. Jie taip pat turi geriausią pokalbių valdiklį rinkoje.
„LiveAgent“ yra viena iš nedaugelio programinės įrangos, kuri be nemokamos versijos siūlo ir nemokamą išbandymą su ribotomis funkcijomis. „LiveAgent“ siūlo kelis paslaugų lygius ir kainas, įskaitant 15, 29 ir 39 USD per mėnesį. Nemokamam „LiveAgent“ išbandymui nereikia kredito kortelės.
„Apptivo“ teigimu, jų programinė įranga didina klientų pasitenkinimą valdant skundus. Be to, ji skiriasi nuo kitos debesų kompiuterijos programinės įrangos dėl savo potencialių klientų rinkimo įrankio ir internetinės formos.
„Apptivo“ skiriasi nuo kitų sistemų, nes ją galima labai lengvai pritaikyti ir pasirinkti jūsų verslui tinkamas funkcijas žemesniuose planų lygiuose. Be to, „Apptivo“ suderinama su „Google“, todėl „Apptivo“ yra patogus pasirinkimas mažoms įmonėms, norinčioms individualiai valdyti klientų skundus.
„Apptivo“ siūlo nemokamą programinės įrangos versiją su ribotomis funkcijomis. „Appirio“ kainodaros planai prasideda nuo 10 JAV dolerių vienam naudotojui per mėnesį, kad būtų galima naudotis jų produkto funkcijomis. „Apptivo“ siūlo nemokamai išbandyti jų programinę įrangą, jei prieš pirkdami norite išbandyti visas jų klientų skundų valdymo funkcijas.
„TeamSupport“ yra programinė įranga, padedanti įmonėms ir kitoms organizacijoms valdyti ir spręsti klientų skundus naudojant prieinamumo, atsiliepimų valdymo ir skundų tvarkymo produktų rinkinį.
„TeamSupport“ skundų valdymo programinė įranga rekomenduojama B2B klientų aptarnavimo įmonėms. Didelis turimų ataskaitų pasirinkimas išskiria ją iš kitų sistemų. Naudodamiesi „TeamSupport“ klientai gali lengvai pateikti atsiliepimus tiesiai į sistemą arba naudoti trečiųjų šalių įrankius.
„TeamSupport“ siūlo planus už 50 ir 69 JAV dolerių per mėnesį vienam vartotojui su įvairiomis funkcijomis. Deja, „TeamSupport“ neturi nemokamos savo sistemos versijos, tačiau turi nemokamą bandomąją versiją.
Įmonės naudoja „Freshservice“ skundų valdymo programinę įrangą, kad galėtų efektyviai analizuoti, pranešti ir išspręsti klientų skundus. Taip pat yra mobilioji programa, kurią agentai gali naudoti skundams tvarkyti kelyje.
„Freshservice“ išsiskiria tuo, kad joje akcentuojamas įvairių organizacijų IT aptarnavimo tarnybos poreikių valdymas, siekiant efektyviai valdyti skundus. Naudodama įvairias IT valdymo funkcijas, „Freshservice“ gali integruotis su bet kokio dydžio verslu.
„Freshservice“ siūlo 21 dienos nemokamą išbandymą. Yra planai už 19, 49, 79 ir 99 JAV dolerių per mėnesį, taip pat galimybė įsigyti metinį planą. Norėdami naudotis visomis turimomis funkcijomis, turite įsigyti brangesnį planą. Vis dėlto „Freshservice“ suteikia galimybę pridėti papildomų agentų už 0,20 JAV dolerio už kiekvieną agentą per mėnesį. „Freshservice“ nesiūlo nemokamos versijos.
„Zendesk“ – tai klientų skundų valdymo sistema, leidžianti įmonėms sekti klientų skundus bei į juos reaguoti, ir teigianti esanti viena iš pirmaujančių šioje rinkoje.
„Zendesk“ skundų valdymo sistema sukurta taip, kad padėtų įmonėms išlikti lanksčioms augant. „Zendesk“ leidžia organizacijoms lengvai užmegzti ryšį su klientais, nustatyti problemas ir kuo greičiau jas išspręsti. Be to, „Zendesk“ integruojama su kitomis esminėmis kliento verslo paslaugomis, pavyzdžiui, rinkodaros automatizavimo paslaugomis, kad padidėtų verslo lankstumas.
„Zendesk“ siūlo įvairias programinės įrangos funkcijas ir paslaugų lygius. Yra 19, 49, 79 ir 99 JAV dolerių paslaugos. „Zendesk“ siūlo nemokamą klientų skundų valdymo sistemos išbandymą. Tačiau nemokamos „Zendesk“ versijos nėra, todėl turite susisiekti su jais, kad gautumėte pasiūlymą, atitinkantį jūsų konkrečius poreikius.
„Avochato“ klientų skundų valdymo programinė įranga leidžia registruoti, tirti ir imtis veiksmų dėl klientų skundų. Ši programinė įranga sukurta remiantis naudotojų tyrimais, pabrėžiant, kaip klientai naudojasi savo programomis.
„Avochato“ nereikalauja jokių programavimo reikalavimų, todėl ja gali naudotis įvairaus dydžio komandos. „Avochato“ rekomenduojama tiems, kurie nori pasiekti klientus naudodami tekstinius pranešimus. „Avochato“ gali naudoti kelios įmonės, kurios naudoja tekstinius pranešimus, pavyzdžiui, nekilnojamojo turto agentai, e. parduotuvės, draudimo agentai ir automobilių prekybos salonai.
„Avochato“ turi įvairių kainų planų, kurie siūlo skirtingas funkcijas. Nemokamos programinės įrangos versijos nėra, tačiau galimas 14 dienų nemokamas sistemos išbandymas. Be to, yra 19 ir 35 JAV dolerių versijos. Norėdami turėti paskyrą, kurioje yra daugiau nei dešimt naudotojų, turite tiesiogiai susisiekti su „Avochato“ ir pateikti pasiūlymą.
„Happyfox“ – tai skundų valdymo sistema, skirta organizacijoms gerinti klientų aptarnavimą.
Lyginant su konkurentais, „Happyfox“ lengvai naudojamos ir integruotos bilietų sistemos funkcijos leidžia lengvai valdyti įvairias platformas.
„Happyfox“ siūlo įvairius paslaugų lygius ir parinktis. Nors „Happyfox“ siūlo nemokamą savo programinės įrangos išbandymą, jie neteikia nemokamos versijos. Norėdami gauti visų paslaugų pasiūlymą, turite tiesiogiai susisiekti su „Happyfox“.
„Freshdesk“ – tai skundų valdymo sistema, leidžianti įmonėms stebėti, atsakyti ir spręsti klientų problemas. Be to, „Freshdesk“ klientų portale yra daugybė socialinių tinklų jungčių, leidžiančių sklandžiai pereiti nuo problemos prie skundo.
„Freshdesk“ gali naudotis įvairaus dydžio įmonės. Jos patikimos funkcijos ir įvairūs kainų planai tinka kiekvienai įmonei. „Freshdesk“ išsiskiria prieinamomis kainomis, dirbtinio intelekto ir pokalbių robotų galimybėmis. Be to, „Freshdesk“ veikia visuose mobiliuosiuose įrenginiuose, todėl klientų aptarnavimo komandos gali ja naudotis bet kur ir bet kada.
„Freshdesk“ kaina yra už vieną agentą per mėnesį, galima rinktis iš keturių planų: nemokamas planas, 18, 47 ir 83 USD. Planai turi ribotas funkcijas, nebent pasirinksite geriausią. Vis dėlto, jei sumokėsite už visus metus iš karto, sutaupysite pinigų. „Freshdesk“ siūlo nemokamą išbandymą, kuris parodo visas sistemos funkcijas.
„Front“ – tai skundų valdymo sistema, kuri padeda įmonėms sekti klientų skundus. „Front“ naudoja analizę, kad surastų dažniausiai pasitaikančias problemines sritis ir palengvintų klientams prašyti pagalbos sprendžiant konkrečias problemas.
„Front“ siūlo aptarnavimo tarnybos stiliaus sąsają, kuria klientams lengva naudotis, ir tai ją išskiria iš kitų parinkčių. Front rekomenduojama naudoti skundų valdymui mažose ir vidutinėse įmonėse. Nors „Front“ puikiai tinka bet kokio dydžio įmonių skundams valdyti, ją sudėtingiau naudoti didesnėse įmonėse.
„Front“ siūlo tris kainų planus, kurių kiekvienas turi skirtingas funkcijas: $19 ir $49 per mėnesį vienam agentui. Už paskyrą galite mokėti kasmet, o jei jus domina aukščiausias planas, dėl pasiūlymo turite kreiptis tiesiogiai.
„Zoho Desk“ leidžia bet kuriai įmonei ar prekės ženklui veiksmingai valdyti klientų skundus naudojant pokalbių programas, skambučių centro įrašus, aptarnavimo tarnybos bilietus ir kt. iš vienos platformos.
„Zoho Desk“ rekomenduojama mažoms ir vidutinėms įmonėms. Jos skundų valdymo funkcijos naudingos tose pramonės šakose, kuriose gaunama daug klientų aptarnavimo užklausų, pavyzdžiui, mažmeninės prekybos ar paslaugų srityse. „Zoho Desk“ išsiskiria iš kitų dėl savo problemų stebėjimo programinės įrangos.
„Zoho Desk“ turi keturis paslaugų lygius: nemokamą versiją su ribotomis funkcijomis bei 14, 23 ir 40 JAV dolerių per mėnesį vienam agentui planus. Taip pat galimas 15 dienų nemokamas programinės įrangos išbandymas.
„GetMoreReviews“ yra geriausias įrankis, skirtas kurti autentiškas apžvalgas internete naudojant klientų skundų valdymo sistemą. Be to, jame yra funkcijų, padedančių agentams pateikti skundus.
„GetMoreReviews“ gali padėti visoms mažoms ir didelėms įmonėms kurti apžvalgas, todėl rekomenduojama įmonėms, norinčioms turėti 5 žvaigždučių apžvalgas. Ji taip pat apima klientų skundų valdymo funkcijas.
Po 14 dienų nemokamo išbandymo, „GetMoreReview“ ima 99 USD mokestį per mėnesį. Pagal šį kainodaros planą taip pat galima nemokamai atlikti sąranką ir pritinkinimą. Kadangi nėra sutarties, galite bet kada nutraukti naudojimą.
„Qualtrics CustomerXM“ yra skundų valdymo programinė įranga, suteikianti vartotojams galimybę dalyvauti skundų sprendimo procesuose. Skundų valdymo technologija suteikia klientams galimybę paprastai teikti skundus įvairiais formatais, įskaitant socialinių tinklų kanalus ir tradicinius skundų kanalus, tokius kaip telefonas ir el. paštas.
„Qualtrics CustomerXM“ teikia patyrusias klientų aptarnavimo platformas pramonės šakoms, norinčioms nagrinėti skundus naudojant patikimą programinę įrangą. Nors bet kuri įmonė gali naudoti „Qualtrics CustomerXM“, ji rekomenduojama vidutinėms ir didelėms įmonėms. Dėl savo kainos ir savybių mažesnės įmonės gali rasti geresnių variantų.
Intuityvus prietaisų skydelis, kuris supaprastina skundų rinkimą, kad klientai galėtų sklandžiai teikti atsiliepimus bet kuriuo kanalu. Užfiksuoti duomenys naudojami siekiant supaprastinti skundų rinkimą, kad klientai galėtų sklandžiai teikti atsiliepimus bet kuriuo kanalu. Skundų savitarnos portalas leidžia klientams patiems išspręsti problemas. Sklandžiai fiksuokite skundus iš bet kurio kanalo – pokalbių, socialinių tinklų, el. pašto ar telefono skambučių. Išmatuokite pasitenkinimą naudodami klientų rekomendavimo indeksą, apklausas, ir klausimynus.
„Qualtrics CustomerXM“ nėra skirtas visoms įmonėms, nes programinę įrangą galima įsigyti pagal metinį planą, kuris prasideda nuo 1500 JAV dolerių per metus. Be to, „Qualtrics CustomerXM“ turi nemokamą versiją, bet su labai ribotomis funkcijomis ir nemokamą jie taip pat siūlo išbandyti platformą nemokamai.
„Issuetrak“ yra skundų valdymo programinė įranga, kuri seka ir stebi klientų skundų duomenis, kad padėtų įmonėms tobulinti savo produktą ar paslaugą. Skundų valdymo sistema „Issuetrak“ suteikia įmonėms skundų portalą ir skundų dalijimosi įrankius, leidžiančius greitai ir efektyviai sekti ir išspręsti skundus.
„Issuetrak“ rekomenduojamas beveik bet kokio dydžio verslui, tačiau yra specialiai pritaikytas judrioms komandoms. „Issuetrak“ gali padėti išspręsti daugelį klientų skundų, tačiau jų specializacija yra analizė. Vadovai gali sekti skundus keliose rinkose ir priskirti juos atitinkamam skyriui.
Yra nemokama paskyra, kurioje gali būti neribotas naudotojų skaičius. Be to, sistemą galima išbandyti nemokamai, o planai prasideda nuo 59 USD per mėnesį. Tačiau dėl išsamaus pasiūlymo turėsite susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi.
„Desk360“ skundų valdymo sistema automatizuoja skundų registravimo procesą. Jo būsenos ataskaitų generavimo funkcija skirta generuoti skundų būsenos ataskaitas įmonėms ir jų klientams realiuoju laiku. Įmonės gali pasiekti išsamią skundų informaciją, istoriją ir su skundu susijusius veiksmus vienu spustelėjimu.
„Desk360“ siūlo daugiakanalę pagalbą dešimčia skirtingų kanalų. „Desk360“ rekomenduojama įmonėms, norinčioms naudoti automatinį skundų ataskaitų generavimą, kad galėtumėte realiuoju laiku patikrinti klientų skundų būseną. Todėl „Desk360“ puikiai tinka mažoms ir vidutinėms įmonėms, norinčioms supaprastinti klientų skundų nagrinėjimą.
„Desk360“ kainos svyruoja, tačiau siūloma nemokama versija su ribotomis funkcijomis, 24 JAV dolerių versija su daugeliu dalių ir aukščiausias planas. Norėdami sužinoti apie jų galutinį tikslą, turite tiesiogiai susisiekti su „Desk360“.
„Helpdesk“ klientų skundų valdymo sistema – tai kompiuterinė programa, kuria naudodamiesi technikai gali tvarkyti klientų skundus ir teikti ataskaitas apie juos. Be to, „Helpdesk“ programa koordinuojama su kitais metodais, pavyzdžiui, telefono ar pašto serveriais, siekiant užtikrinti, kad visa informacija apie kiekvieną skundą būtų saugoma teisingai.
„HelpDesk“ puikiai veikia kaip klientų skundų valdymo sistema, leidžianti komandoms dirbti kartu. Didelės organizacijos naudoja šią programinę įrangą klientų užklausoms, skundams ir atsiliepimams sekti ir stebėti. Klientų problemų sprendimas viduje įmonės sumažina išlaidas ir padidina klientų pasitenkinimą.
Žinių bazės / klausimų, kuriuos galima indeksuoti ir ieškoti pagal raktinius žodžius ar frazes, paieška. Iš anksto nustatytos ir pritaikomos aptarnavimo tarnybos bilietų formos, kuriose renkama ir saugoma svarbi klientų informacija. Veiksmingos darbo eigos valdo bendravimo su klientais procesą. Iš anksto nustatytos ir pritaikomos aptarnavimo tarnybos bilietų formos, kuriose kaupiama svarbi kliento informacija, pavyzdžiui, kontaktinė informacija, kliento ID ir problemos aprašymas.
Norėdami gauti pasiūlymą, turite tiesiogiai susisiekti su „Helpdesk“. Jie taip pat siūlo nemokamą programos išbandymą.
„Bitrix24“ yra debesies pagrindu sukurta klientų skundų valdymo sistema, siūlanti efektyvius klientų skundų nagrinėjimo būdus. Pagalbos tarnyba leidžia vartotojams įrašyti klientų skundus ar klausimus, kad būtų galima sukurti pasirinktinius bilietų laukus, kategorijas, rodinius ir visoje įmonėje juos stebėti per vieną portalą.
„Bitrix24“ geriausiai tinka mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurioms reikalinga klientų skundų valdymo sistema, leidžianti komandai efektyviai ir organizuotai išnagrinėti skundus.
Siūlomas 30 dienų nemokamas programos išbandymas ir nemokamas planas. Be to, yra 49, 99 ir 199 JAV dolerių, taip pat 2990 ir 24990 JAV dolerių parinktys vietinėms įmonėms.
„i-Sight“ padeda įmonėms nustatyti pagrindines jų veiklą stabdančių problemų priežastis. Programinė įranga gali būti naudojama pagrindinėms klientų aptarnavimo problemoms, tokioms kaip įrangos gedimai, darbo jėgos iššūkiai, ginčai dėl sąskaitų išrašymo ir kt., tirti.
„i-Sight“ sukurta taip, kad duomenys iš įvairių šaltinių būtų nukreipiami į centrinę duomenų bazę analizei atlikti. Kadangi daug dėmesio skiriama duomenų analizei, ši programinė įranga tinka mažesnėms įmonėms, norinčioms augti ir nustatyti sąveikos su klientais tendencijas.
Turite susisiekti su „i-sight“, kad gautumėte informacijos apie šį gaminį.
„Wowdesk“ yra klientų aptarnavimo valdymo programinė įranga, padedanti įmonėms gerinti santykius su klientais veiksmingai ir efektyviai jiems padedant.
„Wowdesk“ rekomenduojama augančioms įmonėms, valdančioms sudėtingus santykius su klientais įvairiais kontaktiniais kanalais, pvz., telefonu, el. paštu, pokalbiais ar socialiniais tinklais. „Wowdesk“ naudojama visuose sektoriuose – nuo mažmeninės prekybos iki sveikatos priežiūros.
Klientų skundų stebėjimas leidžia jūsų komandai sekti skundus keliuose skyriuose. Pritaikomas jūsų įmonės prekės ženklas. Problemų audito ir formų valdymo sprendimai. Automatizuotas skambučių nukreipimas, kad supaprastintumėte savo skambučių centrą. Skambučių centro valdymas, kad galėtumėte lengvai valdyti nuotolines ir vidines komandas.
„Wowdesk“ turi nemokamą versiją ir nemokamą bandomąją versiją. Planai kainuoja 6 USD, 30 USD ir 60 USD vienam agentui per mėnesį.
„JIRA Service Desk“ yra puikus sprendimas, skirtas klientų problemoms, klausimams ir užklausoms stebėti vienoje vietoje. Jis turi galingų funkcijų, tokių kaip pasirinktinės darbo eigos, lanksčios ataskaitos, integruotos žinių bazės straipsniai ir laiko stebėjimo galimybės.
„JIRA Service Management“ buvo sukurta siekiant užtikrinti problemų stebėjimą, ataskaitų teikimą ir aptarnavimo atvejus, kad paslaugų skyriai galėtų greitai atlikti užduotis. Ją rekomenduojama naudoti mažoms ir vidutinėms įmonėms.
Yra nemokama bandomoji versija ir nemokama programinė įranga su ribotomis funkcijomis, skirta iki trijų agentų. 20 USD per mėnesį parinktis leidžia dirbti 4–15 agentų, o 40 USD versija – 16 ir daugiau agentų.
„Salesforce Service Cloud“ yra įmonės debesies pagrindu sukurta klientų aptarnavimo programinės įrangos platforma. Tai suteikia įmonėms galimybę teikti diferencijuotą, individualų klientų aptarnavimą telefonu, el. paštu, pokalbiuose, žiniatinklyje ir socialiniuose kanaluose.
„Salesforce“ teigia, kad organizacijos pirmosios pradėjo naudoti duomenų surinkimą ir realaus laiko analizę sąveikai su klientais. Be to, tai leidžia realiuoju laiku teikti individualų klientų aptarnavimą.
Yra nemokama bandomoji „Salesforce Service Cloud“ versija, tačiau dėl kainos pasiūlymo turite susisiekti tiesiogiai su jais.
Vertindami klientų skundų valdymo programinę įrangą pagal savo įmonės poreikius, norėsite išsiaiškinti, kokios funkcijos padės jums spręsti klientų skundus. Toliau pateikiame geriausios rinkoje esančios klientų skundų valdymo programinės įrangos pasirinkimus ir tai, dėl ko ji gali puikiai tikti jūsų verslui.
„LiveAgent“ sistemai galią suteikia patikimas klientų aptarnavimo portalas, kuriame naudojami keli įrankiai. Jame yra greitas pokalbių valdiklis, leidžiantis klientams patogiai bendrauti su aptarnavimo tarnybos darbuotojais. „LiveAgent“ siūlo visas skambučių centro funkcijas, todėl jūsų klientų aptarnavimo komandos gali naudotis interneto telefonija (VoIP). Be to, „LiveAgent“ yra vienintelė programinė įranga, į kurią įtraukti neriboti skambučių įrašai. „LiveAgent“ bilietų funkcija automatiškai rūšiuoja klientų aptarnavimo sąveikas į išsamiai užpildytus bilietus. Bilietus galima greitai surūšiuoti ir išsiųsti į reikiamus skyrius. Naudodami hibridinę bilietų sistemą, kurioje naudojama daugiakanalė pagalba, jūsų komanda gali bendrauti su klientais įvairiais kanalais naudodami vieną programinę įrangą.
„Avochato“ yra klientų skundų valdymo programinė įranga, skirta klientų aptarnavimo klausimams internetu tvarkyti. Naudodamiesi „Avochato“ galite nagrinėti klientų skundus nuo jų gavimo iki išsprendimo vienoje sistemoje. „Avochato“ integruojasi su populiariomis ryšių su klientais valdymo sistemomis ir siūlo funkcijas, kurios padeda išlaikyti klientų pasitenkinimą greitai ir efektyviai tvarkant jų problemas. Be to, „Avochato“ išsiskiria iš kitos rinkoje esančios programinės įrangos tuo, kad leidžia dideliu mastu pritaikyti pranešimus SMS žinutėmis.
„Zendesk“ gali būti įdiegtas kliento serveriuose, todėl nebereikia nuolatinio klientų aptarnavimo atstovo. „Zendesk“ valdymui reikia labai mažai aparatinės įrangos ar techninių žinių, todėl ji išsiskiria iš konkurentų. „Zendesk“ gali padėti įvairaus dydžio įmonėms, ypač toms, kurios aktyviai auga.
„Zoho Desk“ yra klientų skundų valdymo programinė įranga, sukurta atsižvelgiant į klientų aptarnavimą. Tai suteikia paprastą būdą klientų aptarnavimo agentams pasiekti klientų informaciją, peržiūrėti klientų istoriją, ankstesnius pokalbius ir kt. „ZohoDesk“ leidžia klientų aptarnavimo komandoms teikti geresnę pagalbą supaprastinant visą klientų patirtį nuo bilieto pateikimo iki jo išsprendimo.
„Freshdesk“ klientų skundų valdymo programinė įranga yra protingas pasirinkimas įmonėms, norinčioms išplėsti savo klientų aptarnavimo galimybes. Tai veiksmingas būdas teikti aukščiausios kokybės klientų aptarnavimo paslaugas neturint specialios klientų aptarnavimo komandos, kuri dirbtų 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Tai reiškia, kad reagavimo į klientų skundus našta tenka ne esamiems darbuotojams – tuo „Freshdesk“ išsiskiria iš kitų konkurentų.
Taip! Klientų skundų valdymo sistemos bandomoji versija leidžia naudotis visomis funkcijomis ir savybėmis. Tačiau pasibaigus nustatytam laikotarpiui ji apriboja jūsų darbą, nebent įsigytumėte produktą. Nemokamos bandomosios versijos padeda suprasti programinę įrangą ir visas jos funkcijas. Be to, ji leidžia pamatyti, kaip klientų skundų valdymo sistema veikia kartu su jūsų komanda.
Rinkoje yra daugybė klientų skundų valdymo sistemų, tačiau „LiveAgent“ funkcijos yra pranašesnės. „LiveAgent“ siūlo viską viename turinčią klientų aptarnavimo programinę įrangą, skirtą internetinėms įmonėms, kad būtų galima geriau valdyti agentus ir klientus naudojant analizę, todėl jūsų komanda gali tvarkyti įmonės kontaktus, užduotis, pokalbius ir skundus vienoje vietoje. Be to, „LiveAgent“ galima naudoti su bet kuriuo pokalbių teikėju, pvz., „Google Talk“ ar „Facebook Messenger“, ir yra optimizuota mobiliesiems, kad agentai galėtų atsakyti į klientų skundus arba juos tvarkyti iš mobiliųjų įrenginių.
„LiveAgent“ siūlo geriausią vertės ir funkcijų kainos santykį, kad pagalbos komandoms būtų suteiktos funkcijos, reikalingos sėkmingai valdyti bendravimą su klientais. Lanksti ir atvira „LiveAgent“ architektūra užtikrina puikią naudotojo patirtį ir tinka bet kokio dydžio įmonėms – nuo pradedančiųjų įmonių, kuriose dirba vienas agentas, iki didelių biurų su daugiau nei 200 agentų. „LiveAgent“ turi kelis paslaugų lygius, įskaitant nemokamą versiją ir nemokamą programos išbandymą.
Klientų aptarnavimas yra būtinybė daugeliui įmonių, o „LiveAgent“ yra geriausiai įvertinta klientų skundų valdymo sistema rinkoje, vidutiniškai vertinama 5/5 žvaigždutėmis.
Klientų skundų valdymo programinė įranga yra efektyvi, kai ją lengva integruoti su dabartinėmis operacijomis, lengva nustatyti ir paprasta naudoti jūsų komandai. „LiveAgent“ lengvai naudojama gaunamų skambučių centro programinė įranga reikalauja tik minimalaus mokymo ir yra labai greitai sukonfigūruojama. Agentai jau pirmąją dieną gali pateikti klientų skundus. Dėl didesnio prieinamumo, lengvesnio naudojimo, nustatymo ir kainos „LiveAgent“ yra labiausiai prieinama skambučių centro programinė įranga.
Find the best customer service software
LiveAgent can help you manage customer complaints with its wide range of tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?
Pagalbos centro programinė įranga įmonių verslui
„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2019 m. Didelės įmonės dažnai greitai gauna pelną iš „liveagent“, naudodamos ralaus laiko rašymo peržiūros funkciją.
Pagalbos centro programinė įranga verslininkams
Auginkite savo asmeninį ir laisvai samdomo darbuotojo verslą su „LiveAgent“ – daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta 2019 m. SVĮ pagalbos centro programine įranga.
Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?
Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Desk.com“ alternatyva. Sužinokite apie pranašumus ir užsiregistruokite nemokamam 14 dienų bandymą be jokių įsipareigojimų.
Nemokama klientų valdymo programinė įranga
Apsilankykite mūsų puslapyje, kad sužinotumėte, kaip nemokama klientų valdymo programinė įranga gali optimizuoti klientų santykius, skatinti lojalumą ir kurti efektyvias rinkodaros bei pardavimų strategijas. Sužinokite apie geriausias praktikas, saugumo reikalavimus ir pasirinkite tinkamą sprendimą savo verslui. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team