Ieškote alternatyvos „Kustomer“ klientų aptarnavimo platformai? Pereikite į „LiveAgent“ ir teikite pasaulinio lygio klientų aptarnavimą naudojantis mūsų omnikanale platforma. Pridėkite daugiau žmogiškumo bendraudami su savo klientais ir sutaupykite pasirinkdami vieną iš mūsų prieinamų kainų planų.
Sukurkite geriausią įmanomą patirtį klientams naudodami teisingus įrankius, palaikančius jūsų klientų aptarnavimo komandą. Pagerinkite savo agentų produktyvumą su mūsų daugiakanale bilietų valdymo sistema.
Skaitykite toliau ir sužinokite apie „LiveAgent“ arba išbandykite sistemą jau šiandien pasinaudoję mūsų nemokamu 14-os dienų išbandymu.
Funkcijos | „Liveagent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikalaujama kreditinė kortelė.
|
„Kustomer“
|
---|---|---|
Bilietų valdymas
Savyje turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
|
„LiveAgent“ siūlo bilietų valdymą.
|
„Kustomer“ nesiūlo bilietų valdymo
|
Internetiniai pokalbiai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite patalpinti bet kurioje svetainėje.
|
„LiveAgent“ siūlo Internetinius pokalbius Bilietas+Pokalbis plane už $29 / agentui / mėnesiui.
|
„Kustomer“ siūlo internetinius pokalbius plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Skambučių centras
Skambučių centras, kurį galima naudoti skambučių atlikimui ir gavimui, naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
|
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
|
„Kustomer“ nesiūlo skambučių centro.
|
Savitarna
Funkcija, kuri jus įgalina kurti klientų portalą į kurį jūsų klientai galėtų prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo buvusių bilietų ir žinių bazės turinio.
|
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui.
|
„Kustomer“ siūlo savitarnos portalą plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų aptarnavimo tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją plane Bilietas už papildomą mokestį, siekiantį $39 / mėnesiui / už paskyrą arba be papildomo mokesčio plane Viskas-įskaičiuota.
|
„Kustomer“ siūlo „Facebook“ integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją plane Bilietas už papildomą mokestį, kuris sudaro $39 / mėnesiui / už paskyrą arba plane Viskas-įskaičiuota be papildomų mokesčių.
|
„Kustomer“ siūlo „Twitter“ integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų aptarnavimo tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją plane Bilietas už papildomą mokestį, siekiantį $39 / mėnesiui / už paskyrą arba plane Viskas-įskaičiuota be papildomų mokesčių.
|
„Kustomer“ siūlo „Instagram“ integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinkjlų aptarnavimo tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
|
„Kustomer“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
|
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui.
|
„Kustomer“ siūlo žinių bazę plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Klientų forumas
Jūsų klientams skirta internetinė diskusijų lenta, kuri yra tiesiogiai jūsų žinių bazėje.
|
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
|
„Kustomer“ nesiūlo klientų forumo.
|
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti ir pašalinti pasikartojančias užduotis.
|
„LiveAgent“ siūlo automatizaciją ir taisykles plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui.
|
„Kustomer“ siūlo automatizaciją ir taisykles plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms aplikacijoms leidžia dirbti kartu.
|
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui.
|
„Kustomer“ siūlo API funkcijas plane už $139 / mėnesiui.
|
Interaktyvus balso atsakiklis (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
|
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
|
„Kustomer“ nesiūlo IVR funkcijų.
|
Vaizdo skambučiai
Visi vaizdo skambučiai, tokie kaip Skype, Zoom ar Facetime skambučiai.
|
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
|
„Kustomer“ nesiūlo vaizdo skambučių.
|
Neribota istorija
Nesibaigia bilietų galiojimo laikas ir jie nėra trinami – galite juos peržiūrėti bet kuriuo metu.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui.
|
„Kustomer“ siūlo neribotą istoriją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Neribotos interneto svetainės
Jūs galite naudoti programinę įrangą neribotame interneto svetainių skaičiuje.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotas interneto svetaines.
|
„Kustomer“ siūlo neribotas interneto svetaines plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Neriboti pokalbių mygtukai
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
|
LiveAgent siūlo neribotus pokalbių mygtukus plane Bilietas+Pokalbis už $29 / agentui /mėnesiui.
|
„Kustomer“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Neriboti bilietai / Laiškai
Jūs galite gauti neribotą laiškų ir bilietų skaičių.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / laiškus plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui.
|
„Kustomer“ siūlo neribotus bilietus / laiškus plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite kiekvieną atliktą ar priimtą pokalbį ir perklausykite įrašą bet kuriuo metu.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą pokalbių įrašymą.
|
„Kustomer“ nesiūlo neriboto pokalbių įrašymo.
|
Neribota pagalba 24/7
Klientų aptarnavimas teikiamas 24/7 neribojant pateikiamų užklausų skaičiaus.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 pagalbą.
|
„Nesiūlo“ nesiūlo neribotos 24/7 pagalbos.
|
Sukurkite išskirtinę klientų patirtį mėgstamiausiuose klientų aptarnavimo kanaluose ir viršykite klientų lūkesčius. „LiveAgent“ turi tinkamus įrankius, kurie gali padėti jūsų klientų aptarnavimo komandai suteikti geriausią klientų patirtį.
Spręskite problemas visuose kanaluose su mūsų funkcionalia bilietų valdymo platforma, kuri apima elektroninius laiškus, internetinius pokalbius, skambučių centrą, žinių bazę, ir socialinius tinklus – Facebook, Twitter, ir Instagram. Kiekvienas iš jų yra palaikomas pažangiomis funkcijomis, kurios pagerina agentų efektyvumą ir padeda sukurti galingą aptarnavimo tarnybą.
Vos vienas įrankis, toks kaip žinių bazė, gali pakeisti visą klientų aptarnavimo patirtį. Klientams skirta žinių bazė yra puiki produktyvumo didinimo funkcija, kuri suteikia galimybę pažengusiems jūsų klientams naudingų straipsnių pagalba patiems spręsti iškilusias problemas.
Mūsų WYSIWYG redaktoriaus pagalba galima nesudėtingai sukurti naudingus ir informatyvius straipsnius. Jūs taip pat galite pritaikyti prekės ženklo parinktis ir sukurti žinių bazę, kuri atstovautų jūsų verslo tikslus ir tapatybę. Žinių bazė yra patogus savitarnos pasirinkimas ir naudingas bet kurios aptarnavimo tarnybos įrankis.
Klientų aptarnavimo patirtis priklauso nuo sklandžios agento patirties su jūsų pagalbos tarnybos programine įranga. „LiveAgent“ turi viską ko jums gali prireikti geresnių santykių su klientais palaikymui. Pagerinkite savo vidutinį atsakymo greitį su greičiausiu internetinių pokalbių valdikliu rinkoje, prijunkite savo socialinius kanalus – net „Viber“.
Viską papildo reikalingiausios funkcijos, užtikrinančios sklandų ir nepertraukiamą darbą. Sukurkite intelektualias automatizacijas, kurios rūšiuoja jūsų bendravimą ir apsaugo jus nuo agentų susidūrimo. Sekite klientų istoriją, pridėkite žymas, pastabas, filtrus arba sukurkite didelės apimties integracijas, kurios apjungia jūsų darbo srautą į vieną sąsają.
Mes, taip pat kaip ir jūs, norime pateikti atsakymus į klientų užklausas. Dėl to, visiems ieškantiems informacijos, mūsų klientų aptarnavimas prieinamas 24/7.
Parašykite mums žinutę elektroniniu paštu ar gyvo internetinio pokalbio metu, paskambinkite ar peržiūrėkite mūsų klientų portalą, jei tik jums yra reikalinga pagalba ar norite daugiau sužinoti apie produktus. Jūs taip pat galite perskaityti mūsų straipsnius, pateiktus mūsų „LiveAgent“ akademijoje ir gauti informaciją apie kontaktų centrų darbą bei klientų pasitenkinimo pagerinimą, bet kokiomis sąlygomis.
„LiveAgent“ apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietų valdymą ir automatizavimą, kuris mums suteikia galimybę teikti išskirtinį aptarnavimą mūsų klientams.
Peter Komornik, CEO
Susipažinkite su „LiveAgent“ pradėdami savo 14-os dienų nemokamo bandymo laikotarpį jau šiandien. Jokių paslėptų mokesčių ir nereikalingi jokie kreditinių kortelių duomenys. Jei jau apsisprendėte įsigyti vieną iš mūsų siūlomų planų, juos galite palyginti čia. „LiveAgent“ taiko prieinamų kainų planus, tinkančius visų dydžių įmonėms. Taigi, ar jūs pasiruošę? Spauskite žemiau esantį mygtuką ir pradėkite nedelsiant.
Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?
Palyginkite geriausias aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas su LiveAgent – be sąrankos mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu, ir galimybe išbandyti nemokamai be kreditinės kortelės. Sužinokite, kodėl LiveAgent yra rinkos lyderis, siūlantis daugiau nei 175 funkcijas, įskaitant el. pašto bilietų tvarkymą, tiesioginius pokalbius ir skambučių centrą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą ir patirkite, kiek naudos jis suteiks jūsų darbo eigai.
Ieškote „CallHub“ alternatyvos?
Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „CallHub“ alternatyva – be įdiegimo mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu ir daugybe funkcijų už prieinamą kainą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą be kreditinės kortelės!
Ieškote „Bitrix24“ alternatyvos?
Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Bitrix24“ alternatyva: nėra įdiegimo mokesčio, 24/7 aptarnavimas, nereikia kreditinės kortelės!
Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Crisp“ alternatyva, siūlanti visapusišką pagalbos centro programinę įrangą su 24/7 klientų aptarnavimu, nemokamu įdiegimu ir galimybe atsisakyti bet kuriuo metu. Pradėkite 14 dienų nemokamą bandymą be kreditinės kortelės ir sutaupykite pinigų teikdami pasaulinio lygio klientų aptarnavimą.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team