Ar jūsų pagalbos agentai nespėja laiku atsakyti į klientų užklausas? Naudodami LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą, galite dramatiškai pagerinti savo pagalbos atsakymų greitį.
Su pažangiomis funkcijomis ir tokiu funkcionalumu, kaip automatizavimo taisyklės, integruotu internetinių pokalbių valdikliu ir CRM, jūs galite užpildyti spragą, tarp jūsų teikiamo aptarnavimo ir klientų lūkesčių.
Idealus atsakymo greitis priklauso nuo naudojamo kanalo ir esamos pramonės šakos. Tačiau jūsų tikslas turėtų būti, kaip įmanoma greičiau atsakyti klientui. Štai kokie yra statistinio kliento lūkesčiai:
El. paštas: 15min – 1 val
Internetiniai pokalbiai: 2 min 40 sek
Skambučių centras: 20 sek – 5 min
Socialinė žiniasklaida: 1 val
Atsakymo greičio didinimas gali būti sudėtinga užduotis, ypatingai, jei kiekvieną dieną sulaukiate daugybės klientų užklausų. Geriausias sprendimas?
Pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri pagal svarbumą ir kanalą apjungia bei tvarko visas gaunamas klientų užklausas. Užklausos iš keletos kanalų (el. pašto, internetinių pokalbių, socialinės žiniasklaidos, skambučių centro) bus centralizuotos į vieną universalią pašto dėžutę, kurią saugiai galės pasiekti visa jūsų klientų aptarnavimo komanda.
66% klientų tvirtina, kad geriausias dalykas, kurį gali padaryti verslas yra gerbti jų laiką. Darykite tai greitai atsakydami savo klientams, nepriklausomai nuo jų naudojamo kanalo.
Greiti atsakymai realiuoju laiku padidina pajamas ir pardavimus. 79% įmonių teigia, kad internetinių pokalbių taikymas lemia padidėjusį klientų lojalumą, didesnius pardavimus ir pajamas.
Greitas atsakymas į klientų problemas ir užklausas sustiprina pasitikėjimą ir klientų lojalumą, todėl atliekama daugiau pakartotinių pardavimų bei padidėja pasitenkinimas.
Stebėkite savo kliento problemos sprendimą skirtinguose kanaluose, būdami tame pačiame hibridiniame bilietų sraute.
Kiekvieną savaitę sutaupykite iki 15 valandų agentų darbo laiko, panaikindami būtinybę ieškoti kiekvieno kliento informacijos ir bendravimo istorijos.
LiveAgent didžiuojasi greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje. Bendraukite su savo klientais realiuoju laiku, pasinaudokite išankstinėmis pokalbio formomis, realaus laiko spausdinimo vaizdu ir daugiau.
Su LiveAgent nesudėtinga pagerinti atsakymo greitį.
Visi “Facebook”, “Facebook Messenger”, “Twitter”, “Instagram” ir “Viber” paminėjimai, komentarai ir pranešimai bus automatiškai paversti į bilietus ir patalpinti universalioje pašto dėžutėje.
Atsakymų greičio padidinimas? Vieni juokai!
LiveAgent apjungiapuikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
Automatiškai nukreipkite bilietus tinkamiems agentams ir departamentams. Pasinaudokite atsakymų šablonais, laiko taisyklėmis ir PLS taisyklėmis.
Vienu paspaudimu pasiekite ir valdykite kliento informaciją, realiuoju laiku atsakinėdami į klientų užklausas.
LiveAgent integruojama su daugiau kaip 40 trečiųjų šalių aplikacijų, tokių kaip “Braintree”, “Shopify” ar “Mailchimp” ir tokiu būdu pašalinamas poreikis perjunginėti skirtingas paskyras.
LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais.
Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poreikių tenkinimui pasirinko LiveAgent.
Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis lengvai pritaikomas prie jūsų verslo reikalavimų.
Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.
Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėnesinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.
Ko jūs laukiate? Pradėkite didinti savo atsakymų laiką jau šiandien!
Populiariausias
Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?
Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent – patikima pagalbos tarnybos programine įranga, kuri padės efektyviai valdyti klientų užklausas ir socialinių tinklų komentarus. Pasinaudokite 30 dienų nemokamu bandymu ir sužinokite, kaip galite pagerinti savo rinkodarą bei klientų pasitenkinimą. Nereikalaujama kreditinė kortelė.
Tiesioginio pokalbio funkcijos
Atraskite „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio funkcijas, kurios pagerins jūsų klientų aptarnavimą! Sužinokite, kaip daugiau nei 15 pažangių funkcijų gali padėti efektyviau bendrauti su klientais. Išbandykite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team