Jūsų klientus nuolat supa pasirinkimai. Kiekvieną dieną jie sprendžia, kur įsigyti kavą, papietauti ar apsipirkti maisto prekių. Kalbant apie apsipirkinėjimą internetu, tai yra lygiai tas pats. Yra tūkstančiai parduotuvių, kurios įvairiomis kainomis prekiauja tokiais pačiais ar panašiais produktais. Taigi, kaip klientai nusprendžia iš kur pirkti? Kas skiria sėkmingus verslus?
Be produkto kainos ir kokybės, klientai kreipia dėmesį į įmonės teikiamą klientų patirtį. Ar ji buvo įtraukianti ir suasmeninta? Ar ji palieka tik teigiamas emocijas?
Klientai nori būti įsitraukę ir už geresnę apsipirkimo patirtį yra pasiruošę mokėti daugiau. Taigi, kaip galite padidinti klientų įsitraukimą? Kokios strategijos taikymas jums suteiks konkurencinį pranašumą? Perskaitykite ir sužinokite.
Klientų įsitraukimas yra susijęs su jūsų prekės ženklo ir kliento sąveika. Klientų įsitraukimas yra tai, ką jūsų prekės ženklas daro, kad klientai ir toliau sugrįžtų.
Yra daugybė skirtngų įsitraukimo apskaičiavimo būdų. Patys svarbiausi rodikliai, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį yra svečių apmokėjimo rodikliai, pirkimo dažnumas, vidutinė užsakymo suma ir pakartotinio įsigijimo santykis:
Vidutinė užsakymo suma
Pirkimo dažnumas
Svečių apmokėjimo santykis
Pakartotinio įsigijimo santykis
Svečių apmokėjimo santykis yra įsigijimą be paskyros sukūrimo atlikusių klientų skaičius. Svečių apmokėjimo santykis yra labai svarbus, nes paskyras susikūrę klientai yra labiau linkę dar kartą apsipirkti.
Skaičiavimas: svečių įvykdyti užsakymai/bendro užsakymo skaičiaus.
Šis rodiklis yra svarbus tuo, kad jūs galite sužinoti, kiek vidutiniškai laiko užtrunka, kol klientas atlieka kitą įsigijimą, todėl galite geriau suprasti jų įsitraukimą.
Skaičiavimas: užsakymų sakičius per paskutines 365 dienas/unikalių klientų skaičius per paskutines 365 dienas.
Šis skaičius jums parodys, kokią sumą vidutiniškai išleidžia vienas klientas, apsipirkdamas pas jus. Iš esmės, pakartotinai apsiperkantis klientas išleidžia 7X daugiau, nei vienkartinis klientas, todėl šį rodiklį taip pat labai svarbu suprasti.
Apskaičiavimas: bendros pajamos per praėjusias 365 dienas/bendras užsakymų skaičius per praėjusias 365 dienas.
Pakartotinių įsigijimų santykis jums suteikia aiškesnį vaizdą apie visos jūsų išlaikymo strategijos taikymą ir nurodo pakankamai įsitraukusių klientų skaičių, kurie linkę pakartotinai apsipirkti jūsų parduotuvėje.
Skaičiavimas: daugiau, nei vieną kartą apsipirkusių klientų skaičius/bendro klientų skaičiaus.
42% vartotojų teigia, kad jie mokėtų daugiau už draugišką, šiltą patirtį, o 52% mokėtų daugiau už greitą ir efektyvią klientų patirtį.
80% vartotojų yra linkę įsigyti iš prekės ženklo, kuris suteikia suasmenintą patirtį.
48% išmaniųjų telefonų naudotojų yra linkę įsigyti iš įmonių, kurių mobiliosiose svetainėse pateikiama mokomoji vaizdinė medžiaga.
Mes siūlome migracijos paslaugas be jokių rūpesčių, iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Su LiveAgent, pasiūlykite daugiakanalę pagalbą. Apjunkite visas savo klientų užklausas į vieną skydelį ir nesudėtingai į jas atsakykite.
Taupykite laiką naudodami automatizaciją ir sutelkite dėmesį į tai, kas svarbu – suasmeninkite bendrą klientų patirtį.
Paruoškite išorines klientų žinių bazes ir savo vartotojams teikite pagalbą 24/7. Užpildykite jas su DUK, vaizdo medžiaga, “how-to” tipo straipsniais ir daugiau.
Reikia padidinti klientų įsitraukimą? Būkite pasiekiami visur, kur tik yra jūsų klientai. Siūlykite pagalba visose jų naudojamose platformose. Kodėl jie turėtų persijungti programėlę tik tam, kad su jumis susisiektų?
Su LiveAgent, jūs galite suteikti nepakartojamą pagalbą realiuoju laiku, naudodami el. paštą, telefoną, internetinius pokalbius, socialinę žiniasklaidą, žinių bazės forumus ir dar daugiau. Visi išvardinti bendravimo kanalai yra apjungiami į vieną įmonės pašto dėžutę, iš kurios jūs galite peržiūrėti, valdyti ir atsakyti į visus bilietus.
Jūsų klientams labai patiks nepriekaištinga aptarnavimo patirtis visuose kanaluose. Patikėkite mumis.
Leiskite savo klientams pasijausti ypatingais. Kreipkitės į juos vardu. Leiskite savo klientams pasijausti ypatingais. Atsiminkite buvusius klausimus. Siųskite jiems pritaikytus pasiūlymus. Su LiveAgent, viskas paprasta.
Mūsų integruotas CRM leidžia nesudėtingai peržiūrėti visą svarbią informaciją apie jūsų klientus realiuoju laiku, susirašinėjimo ar telefoninio skambučio metu. Jūs galite peržiūrėti buvusius įsigijimus, bilietus, kontaktinę informaciją ir asmeninę informaciją, pavyzdžiui bato dydį ar gyvenamąją vietovę, kad galėtumėte suteikti dar labiau pritaikytą aptarnavimą.
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums leidžia suteikti išskirtinį savo klientų aptarnavimą.
Peter Komornik, CEO
Jūsų klientai gerai išmano technologijas ir skaitmeninį bendravimą. Jei savo svetainėje jiems suteiksite reikiamą informaciją, jie patys galės rasti atsakymus apie jūsų produktus ir paslaugas.
Suteikdami šią informaciją, jūs galėsite teikti greitą aptarnavimą 24/7. Jūsų klientams nereikės informacijos ieškoti “Google” ir galbūt netyčia atrasti jūsų konkurentus. Vis dar laukiate? Sukurkite žinių bazę ir tobulėkite su išmania klientų skatinimo programine įranga jau šiandien!
Gaukite atsiliepimus ir pasiūlymus iš savo klientų per kliento portalą. Išsiaiškinkite kas jiems patinka, o ko nemėgsta, bei ko jie tikisi ateityje. Tokio pobūdžio natūralus tyrimasyra neįkainojama ir padės jums ateityje sukurti naudingų įžvalgų, kurios padidins jūsų klientų įsitraukimą.
Jūsų klientai mėgsta būti išklausyti, tad kodėl gi nesuteikus jiems platformos?
2020 metais, LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms.
Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų pagalbos tarnybos reikmėms pasirinko LiveAgent.
Įvertinus platų LiveAgent siūlomą funkcionalumą, mūsų pasiūlymas yra iš ties puikus. Išbandykite LiveAgent jau šiandien su 14 dienų nemokamu bandymu. Nereikalaujama kreditinė kortelė!
Populiariausias
Atraskite, kaip efektyviai valdyti ir tobulinti sąveiką su klientais, stiprinant ilgalaikius santykius ir didinant konkurencinį pranašumą. Išmokite dėkingumo, empatijos ir kūrybiškumo svarbą klientų aptarnavime bei naudokite inovatyvius sprendimus, kad pagerintumėte klientų patirtį. Sužinokite daugiau apie sąveikos su klientais procesus ir valdymą!
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!
Atraskite „LiveAgent“ – galingą „Help Scout“ alternatyvą, kuri užtikrina geresnę klientų aptarnavimo patirtį ir didesnį produktyvumą. Su daugiau nei 175 funkcijomis, daugeliu kalbų palaikymu ir greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje, „LiveAgent“ yra puikus pasirinkimas jūsų įmonei. Pradėkite nemokamą bandymą ir pamatykite patys!
Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent
Padidinkite konversijas su LiveAgent: 11% geresnis santykis, greita pagalba, nemokamas bandymas, optimizuotas puslapis. Išbandykite dabar!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team