Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Su LiveAgent pagalba padidinkite įsitraukimą.

  • ✓Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent

Jūsų klientus nuolat supa pasirinkimai. Kiekvieną dieną jie sprendžia, kur įsigyti kavą, papietauti ar apsipirkti maisto prekių. Kalbant apie apsipirkinėjimą internetu, tai yra lygiai tas pats. Yra tūkstančiai parduotuvių, kurios įvairiomis kainomis prekiauja tokiais pačiais ar panašiais produktais. Taigi, kaip klientai nusprendžia iš kur pirkti? Kas skiria sėkmingus verslus?

Be produkto kainos ir kokybės, klientai kreipia dėmesį į įmonės teikiamą klientų patirtį. Ar ji buvo įtraukianti ir suasmeninta? Ar ji palieka tik teigiamas emocijas?

Klientai nori būti įsitraukę ir už geresnę apsipirkimo patirtį yra pasiruošę mokėti daugiau. Taigi, kaip galite padidinti klientų įsitraukimą? Kokios strategijos taikymas jums suteiks konkurencinį pranašumą? Perskaitykite ir sužinokite.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of customer engagement

Kas yra klientų įsitraukimas?

Klientų įsitraukimas yra susijęs su jūsų prekės ženklo ir kliento sąveika. Klientų įsitraukimas yra tai, ką jūsų prekės ženklas daro, kad klientai ir toliau sugrįžtų.

Kaip apskaičiuoti įsitraukimą

Yra daugybė skirtngų įsitraukimo apskaičiavimo būdų. Patys svarbiausi rodikliai, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį yra svečių apmokėjimo rodikliai, pirkimo dažnumas, vidutinė užsakymo suma ir pakartotinio įsigijimo santykis: 

Money bag coin dollars Vidutinė užsakymo suma

Growing trend money Pirkimo dažnumas

Dollar bill Svečių apmokėjimo santykis

Repeat purchase rate heart Pakartotinio įsigijimo santykis

How to calculate customer engagement

Klientų įsitraukimo balo apskaičiavimas

Svečių apmokėjimo santykis yra įsigijimą be paskyros sukūrimo atlikusių klientų skaičius. Svečių apmokėjimo santykis yra labai svarbus, nes paskyras susikūrę klientai yra labiau linkę dar kartą apsipirkti.

 

Skaičiavimas: svečių įvykdyti užsakymai/bendro užsakymo skaičiaus.

Šis rodiklis yra svarbus tuo, kad jūs galite sužinoti, kiek vidutiniškai laiko užtrunka, kol klientas atlieka kitą įsigijimą, todėl galite geriau suprasti jų įsitraukimą.

 

Skaičiavimas: užsakymų sakičius per paskutines 365 dienas/unikalių klientų skaičius per paskutines 365 dienas.

Šis skaičius jums parodys, kokią sumą vidutiniškai išleidžia vienas klientas, apsipirkdamas pas jus. Iš esmės, pakartotinai apsiperkantis klientas išleidžia 7X daugiau, nei vienkartinis klientas, todėl šį rodiklį taip pat labai svarbu suprasti.

 

Apskaičiavimas: bendros pajamos per praėjusias 365 dienas/bendras užsakymų skaičius per praėjusias 365 dienas.

Pakartotinių įsigijimų santykis jums suteikia aiškesnį vaizdą apie visos jūsų išlaikymo strategijos taikymą ir nurodo pakankamai įsitraukusių klientų skaičių, kurie linkę pakartotinai apsipirkti jūsų parduotuvėje.

 

Skaičiavimas: daugiau, nei vieną kartą apsipirkusių klientų skaičius/bendro klientų skaičiaus.

Dėmesys klientų patirčiai

42% vartotojų teigia, kad jie mokėtų daugiau už draugišką, šiltą patirtį, o 52% mokėtų daugiau už greitą ir efektyvią klientų patirtį.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Suasmenintas turinys ir pranešimai

80% vartotojų yra linkę įsigyti iš prekės ženklo, kuris suteikia suasmenintą patirtį.

Kurkite naudingą ir vertingą turinį

48% išmaniųjų telefonų naudotojų yra linkę įsigyti iš įmonių, kurių mobiliosiose svetainėse pateikiama mokomoji vaizdinė medžiaga.

Create useful content

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas be jokių rūpesčių, iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Kaip LiveAgent gali pagerinti klientų įsitraukimą?

Teikite daugiakanalę pagalbą

Su LiveAgent, pasiūlykite daugiakanalę pagalbą. Apjunkite visas savo klientų užklausas į vieną skydelį ir nesudėtingai į jas atsakykite.

Suasmenintas aptarnavimas realiuoju laiku

Taupykite laiką naudodami automatizaciją ir sutelkite dėmesį į tai, kas svarbu – suasmeninkite bendrą klientų patirtį.

Pasiūlykite keletą savitarnos galimybių

Paruoškite išorines klientų žinių bazes ir savo vartotojams teikite pagalbą 24/7. Užpildykite jas su DUK, vaizdo medžiaga, “how-to” tipo straipsniais ir daugiau.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Asmeniškumas ir greitis visuose pagalbos kanaluose

Reikia padidinti klientų įsitraukimą? Būkite pasiekiami visur, kur tik yra jūsų klientai. Siūlykite pagalba visose jų naudojamose platformose. Kodėl jie turėtų persijungti programėlę tik tam, kad su jumis susisiektų?

Su LiveAgent, jūs galite suteikti nepakartojamą pagalbą realiuoju laiku, naudodami el. paštą, telefoną, internetinius pokalbius, socialinę žiniasklaidą, žinių bazės forumus ir dar daugiau. Visi išvardinti bendravimo kanalai yra apjungiami į vieną įmonės pašto dėžutę, iš kurios jūs galite peržiūrėti, valdyti ir atsakyti į visus bilietus.

Jūsų klientams labai patiks nepriekaištinga aptarnavimo patirtis visuose kanaluose. Patikėkite mumis.

Pagerinkite klientų įsitraukimą rūpestingumu

Leiskite savo klientams pasijausti ypatingais. Kreipkitės į juos vardu. Leiskite savo klientams pasijausti ypatingais. Atsiminkite buvusius klausimus. Siųskite jiems pritaikytus pasiūlymus. Su LiveAgent, viskas paprasta.

Mūsų integruotas CRM leidžia nesudėtingai peržiūrėti visą svarbią informaciją apie jūsų klientus realiuoju laiku, susirašinėjimo ar telefoninio skambučio metu. Jūs galite peržiūrėti buvusius įsigijimus, bilietus, kontaktinę informaciją ir asmeninę informaciją, pavyzdžiui bato dydį ar gyvenamąją vietovę, kad galėtumėte suteikti dar labiau pritaikytą aptarnavimą.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums leidžia suteikti išskirtinį savo klientų aptarnavimą.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Įgalinkite klientus siūlydami savitarną

Jūsų klientai gerai išmano technologijas ir skaitmeninį bendravimą. Jei savo svetainėje jiems suteiksite reikiamą informaciją, jie patys galės rasti atsakymus apie jūsų produktus ir paslaugas.

Suteikdami šią informaciją, jūs galėsite teikti greitą aptarnavimą 24/7. Jūsų klientams nereikės informacijos ieškoti “Google” ir galbūt netyčia atrasti jūsų konkurentus. Vis dar laukiate? Sukurkite žinių bazę ir tobulėkite su išmania klientų skatinimo programine įranga jau šiandien!

Paprašykite atsiliepimo, padidinkite įsitraukimą

Gaukite atsiliepimus ir pasiūlymus iš savo klientų per kliento portalą. Išsiaiškinkite kas jiems patinka, o ko nemėgsta, bei ko jie tikisi ateityje. Tokio pobūdžio natūralus tyrimasyra neįkainojama ir padės jums ateityje sukurti naudingų įžvalgų, kurios padidins jūsų klientų įsitraukimą.

Jūsų klientai mėgsta būti išklausyti, tad kodėl gi nesuteikus jiems platformos?

Ask your customers for feedback

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

Kodėl mūsų pagalbos tarnybos programinė įranga yra teisingas pasirinkimas?

Daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta

2020 metais, LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms.

Renkasi 21 000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų pagalbos tarnybos reikmėms pasirinko LiveAgent.

Teikiama su 180+ funkcijų

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankį lengva pritaikyti savo verslo poreikiams.

Debesų kompiuterija ir saugumas

Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.

Kainos ir vertės santykis? Neabejotinas

Įvertinus platų LiveAgent siūlomą funkcionalumą, mūsų pasiūlymas yra iš ties puikus. Išbandykite LiveAgent jau šiandien su 14 dienų nemokamu bandymu. Nereikalaujama kreditinė kortelė! 

$15 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
Susiję straipsniai suPadidinkite įsitraukimą
Gerų santykių su klientais plėtojimas sąveikaujant su klientais gali būti labai svarbus nustatant jūsų prekės ženklo padėtį rinkoje.

Kas yra sąveiką su klientais?

Atraskite, kaip efektyviai valdyti ir tobulinti sąveiką su klientais, stiprinant ilgalaikius santykius ir didinant konkurencinį pranašumą. Išmokite dėkingumo, empatijos ir kūrybiškumo svarbą klientų aptarnavime bei naudokite inovatyvius sprendimus, kad pagerintumėte klientų patirtį. Sužinokite daugiau apie sąveikos su klientais procesus ir valdymą!

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą, naudodami pažangias pagalbos tarnybos funkcijas, kurios padeda suasmeninti bendravimą ir klientams pateikti greitus atsakymus.

Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!

Ieškote „Help Scout“ alternatyvos? Ar girdėjote apie „LiveAgent“? Pažvelkite į privalumus ir sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia alternatyva.

„Help Scout“ alternatyva

Atraskite „LiveAgent“ – galingą „Help Scout“ alternatyvą, kuri užtikrina geresnę klientų aptarnavimo patirtį ir didesnį produktyvumą. Su daugiau nei 175 funkcijomis, daugeliu kalbų palaikymu ir greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje, „LiveAgent“ yra puikus pasirinkimas jūsų įmonei. Pradėkite nemokamą bandymą ir pamatykite patys!

Padidinkite konversijos santykį pagerinę klientų aptarnavimo strategiją, tokią kaip internetinių pokalbių pritaikymas ir pagalbos teikimas realiuoju laiku.

Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent

Padidinkite konversijas su LiveAgent: 11% geresnis santykis, greita pagalba, nemokamas bandymas, optimizuotas puslapis. Išbandykite dabar!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x