Kiekvienas verslas siekia pagerinti savo konversijos santykius ir atrasti naujų, srauto pritraukimo į savo svetainę, būdų. Tačiau kalbant apie potencialių klientų pavertimą egzistuojančiais klientais, toks metodas nėra pats sėkmingiausias.
Geriausias konversijos santykio gerinimo būdas yra susikaupti ties jūsų klientų strategijos aspektų tobulinimu. Geras to pavyzdys yra internetinių pokalbių taikymas ir pagalbos realiuoju laiku teikimas pirkėjams.
Tokie smulkūs patobulinimai gali visiškai pakeisti jūsų konversijos santykį. Iš esmės, įmonės, kurios stengiasi gerinti savo klientų aptarnavimą, praneša apie 11% didesnį konversijos santykį, nei įmonės, kurios nesistengia.
Jūsų konversijos santykis yra jūsų svetainės lankytojų procentas, kurie įvykdė jūsų pageidaujamus tikslus (užsiregistravo bandymui, užsisakė prenumeratą, įsigijo produktą), palyginus su bendru jūsų svetainės lankytojų skaičiumi.
Didelis konversijos santykis nurodo, kad jūsų rinkodaros strategija yra sėkminga, o jūsų produktas svetainėje yra lengvai pasiekiams.
Konversijos santykis skiriasi priklausomai nuo verslo modelio, todėl norint sužinoti savo poziciją, gali tekti atlikti rinkos tyrimą. Šiam procesui atlikti puikiai tinka “Google Adwords Industry Benchmarks” įrankis. Paprastai, gersas konversijos santykis yra tada, kai jis svyruoja nuo 2% iki 5%.
Jūsų konversijos santykių pagerinimas reiškia, kad didesnė dalis jūsų svetainės srauto yra konvertuojama į reikšmingus veiksmus, kurie skatina jūsų verslą, nepriklausomai nuo to, ar tai reiškia formos užpildymą, siekiant tapti potencialiu klientu, ar įsigijimą.
Žemas konversijos santykis gali kilti dėl vienos iš šių problemų:
Nepakankamas svetainės dizainas
Mes siūlome migracijos paslaugas iš populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų, be jokių rūpesčių.
Geriausias būdas siekiant pagerinti konversijos santykį yra iš naujo įvertinti savo pasiūlymą. Jei jūsų klientai neperka to, ką jiems siūlote, gali būti, kad jūsų pasiūlymas jiems yra per brangus arba nesuteikia pakankamai pridėtinės vertės.
Sekantis žingsnis yra optimizuoti jūsų puslapį konversijai.
– Sumažinkite kainą
– Pagerinkite funkcionalumą
– Sukurkite papildomų naudų, tokių kaip nemokamas pristatymas
– Sukurkite tokį pasiūlymą, kurio jūsų klientai tiesiog negalės atsisakyti
– Išbandykite skirtingus elementus
– Naudokite stiprius CTA
– Peržiūrėkite paraštes ir mygtukų/formų vietas
– Įsitikinkite, kad jūsų turinys yra teisingai rodomas mobiliuosiuose įrenginiuose
Be greito atsakymo pateikimo, labai svarbu vertinti kliento laiką. Jei norite pelnyti savo klientų simpatiją, turėtumėte žinoti jų praeities įsigijimus ir visą bendravimą su jūsų įmone, nepriklausomai kuriuo kanalu ji vyko.
Būdami pasiruošę ir turėdami žinių, jūs galėsite nustebinti savo klientus, kai tik jie į jus kreipsis dėl pagalbos.
Vis dar jaudinatės dėl žemo konversijos santykio, aukšto atmetimo rodiklio ir dažno pirkinių krepšelio atsisakymo? Jei jūsų atsakymas teigiamas, jūsų klientai greičiausiai patiria vieną iš šių problemų:
Pagalbos realiuoju laiku trūkumą
Nėra pagalbos svetainėje
Sudėtingas apmokėjimo procesas
Neryžtingumas
Jūsų klientai yra tik vienos “Google” paieškos atstumu, iki pakaitalo suradimo jūsų produktui. Nesuteikite jimes priežasites išeiti.
Nesukurkite sudėtingo atsiskaitymo proceso. Venkite kurti per daug žingsnių, užduoti nereikalingų klausimų ar prieš apmokėjimą reikalauti registracijos.
Suteikite savo klientams kelis būdus su jumis susisiekti ir teikite tinkamą pagalbą visuose kanaluose. Savitarnai naudokite žinių bazę, klientų portalą ir DUK.
Padėkite savo klientams realiuoju laiku. Atsakykite į bet kokius klausimus, kylančius apie jūsų produktus, siuntimą ar pristatymą ir paverskite juos savo klientais.
Tyrimai parodė, kad internetinių pokalbių plėtinio pridėjimas į savo svetainę gali padidinti konversijos santykį 27%. Priklausomai nuo pramonės šakos, šis skaičius gali būti kur kas didesnis. Palyginus su kitoms išlaidomis, tai beveik nieko nekainuoja.
Taigi, kaip internetiniai pokalbiai gali taip lengvai padidinti konversijos rodiklius? Apsipirkinėjant internetu, pirkėjams kyla daugybė klausimų. Tačiau yra tik ribotas laiko tarpas, per kurį reikia į juos atsakyti. Jei jie staigiai negauna pagalbos, jie linkę ieškoti alternatyvos ir įsigyti iš konkurentų.
Jūsų klientams gali kilti klausimų, į kuriuos būtų galima atsakyti tiesiog atlikus paiešką jūsų svetainėje. Tačiau, jei jie nesugeba greitai rasti reikiamos informacijos, jie bus nepatenkinti ir nusivylę.
Išskirkite jiems vietą, tokią kaip kliento portalas, kurioje jie galėtų peržiūrėti dažniausiai užduodamus klausimus (DUK) apie pristatymą, dydį ir kitus dalykus. Tokio tipo pagalba yra labai vertinga, nes ji nereikalauja jūsų agentų pastangų ir yra prieinama 24/7.
Jei savo svetainėje pastebite potencialius pirkėjus būnant ilgiau, nei kelias minutes, jie kažko pas jus ieško arba dvejoja dėl pasirinkimo pirkti. Sumažinkite savo klientų susirūpinimą aktyviai pakviesdami pokalbiui.
Jūs galite atsakyti į visus jiems kylančius klausimus arba nukreipti juos tinkama kryptimi.
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kurie mums leidžia teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
Nepakanka vien tik turėti gerą produktą. Dažnai klientai nusisuka nuo prekės ženklo, nes jie negauna tokio aptarnavimo, kokio tikisi. Pirkėjai, dirbdami su jūsų įmone, nori jausti padėką. Todėl, siekiant išvengti sutarčių nutraukimo ir padidinti konversijos santykį, savo įmonėje svarbu taikyti į klientus nukreiptą kultūrą.
86% klientų, dėl geresnės aptarnavimo patirties, yra linkę mokėti daugiau.
Gerą klientų aptarnavimą gavę klientai yra linkę rekomenduoti prekės ženklą ir produktus bei paslaugas kitiems.
Kuo labiau jūsų klientai yra patenkinti jūsų paslaugomis, tuo daugiau jie pirks.
Blogą aptarnavimo patirtį patyrę klientai 50% dažniau ja pasidalina internete su kitais.
Su LiveAgent, jūsų el. laiškai, pokalbiai, skambučiai, socialinės žiniasklaidos paminėjimai ir žinutės iš kitų kanalų bus nukreiptos į vieną universalią pašto dėžutę.
LiveAgent leidžia jums sukurti kelias vidines ir išorines žinių bazes, užpildytas DUK, forumais, straipsniais ir pasiūlymais.
Kaip daugiakanalės pagalbos tarnybos sprendimo dalį sukurkite virtualų skambučių centrą. LiveAgent į vieną vietą apjungia telefoninius skambučius iš jūsų antžeminės linijos ar interneto svetainės.
Integruokite savo mėgiamus socialinės žiniasklaidos profilius į LiveAgent ir tiesiogiai iš savo paskyros, atsakykite į viešus savo įrašų komentarus, privačias žinutes ar “Twitter” žinutes. Pašalinkite poreikį sekti ir rūpintis keliomis paskyromis, keliuose portaluose it integruokite juos į LiveAgwent. Siekiant užtikrinti sklandų, greitą ir efektyvų klientų aptarnavimą, “Facebook”, “Twitter”, “Instagram” ir “Viber” jau yra įtraukti.
Peržiūrėkite klientų pagalbos departamento veiklą, teikiamas paslaugas ir klientų pasitenkinimą. Peržiūrėkite, kas bendrauja su jūsų bendrove ir stebėkite jų gaunamą pasitenkinimą. Sutelkite dėmesį informacijai, atraskite tobulinamas sritis ir ugdykite savo galias. Įneškite šiek tiek linksmybių ir savo įmonėje pritaikykite žaidimifikacijos funkcijas.
Sukurkite klientų portalus, kad jūsų klientai turėtų centralizuotą erdvę, kurioje galėtų redaguoti savo kontaktinę informaciją, kurti mokėjimus ir pateikti bilietus. Išsamus klientų portalas gali sumažinti bilietų apkrovą ir padėti klientams teikti aptarnavimą 24/7/365, net ir jūsų agentams būnant atsijungus. Pradėkite sukurdami žinių bazę, įtraukite DUK, forumus, bei pabaigoje pridėkite atsiliepimų ir pasiūlymų plėtinį. Viskas yra pilnai pritaikoma, kad atitiktų jūsų prekės ženklo gaires.
LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais.
Su180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotomis pritaikymo galimybėmis, įrankis lengvai prisitaiko prie jūsų verslo reikalavimų.
LiveAgent yra pažangi pagalbos tarnybos sistema, kuri gali jums padėti pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir konversijos rodiklius. Mūsų programinei įrangai taikoma konkurencinga kainodara, turint galvoje gausų, jos teikiamą, funkcionalumą. Išbandykite LiveAgent šiandien.
Populiariausias
Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent
Sužinokite, kaip padidinti klientų įsitraukimą su LiveAgent ir suteikti jiems suasmenintą apsipirkimo patirtį. Atraskite konkurencinį pranašumą, kuris padės pritraukti ir išlaikyti lojalius klientus. Išbandykite LiveAgent nemokamai 30 dienų!
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!
Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?
Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent – patikima pagalbos tarnybos programine įranga, kuri padės efektyviai valdyti klientų užklausas ir socialinių tinklų komentarus. Pasinaudokite 30 dienų nemokamu bandymu ir sužinokite, kaip galite pagerinti savo rinkodarą bei klientų pasitenkinimą. Nereikalaujama kreditinė kortelė.
Patvirtinimo el. laiškų šablonai
Atraskite praktiškus patvirtinimo el. laiškų šablonus „LiveAgent“ svetainėje, padėsiančius efektyviai patvirtinti vartotojų tapatybę. Išmokite kurti trumpus ir aiškius laiškus, užtikrinančius jūsų klientų veiksmų patvirtinimą. Aplankykite mūsų svetainę ir įkvėpkite nemokamais šablonais, kurie pagerins jūsų klientų patirtį!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team