Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Padidinkite pardavimus su LiveAgent pagalba.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Neturite išeičių? Padidinkite pardavimus su LiveAgent!

Klientų pasitenkinimas turi artimą sąryšį su išlaikymu, lojalumu ir pardavimais. Jei norite padidinti pardavimus, geriausias dalykas, kurį galite atlikti yra kurti į klientus orientuotą verslą.

Kuo labiau stengsitės patenkinti savo klientus, tuo didesnes pajamas generuos jūsų verslas. Kaip? Skaitykite ir sužinosite!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Strategies to increase sales

Geriausios pardavimų didinimo strategijos

Pardavimų didinimas yra susijęs su dėmesingumu klientams. Užtikrinkite, kad jūsų įmonė:

 Teikia vertę klientams

Mažina klientų pastangas

Teikia greitą, suasmenintą aptarnavimą

Padidinkite pardavimus, naudodami teisingus įrankius

Naudodami tokią pagalbos tarnybos programinę įrangą, kaip LiveAgent, pagerinsite savo klientų aptarnavimą, išlaikymą, lojalumą ir pardavimus. Kodėl?

LiveAgent siūlo virš 180 pažangių pagalbos tarnybos funkcijų ir daugiau, nei 100 integracijų, kurios padės suteikti geriausią įmanomą aptaranavimą.

Right tools to increase sales

Kodėl, norėdami padidinti pardavimus, turėtumėte sutelkti dėmesį į klientų aptarnavimo gerinimą?

Definition of good customer service

Geras aptarnavimas yra pageidaujamas ir laukiamas

Klientai tikisi nepriekaištingo aptarnavimo. Jei įmonės jo nesuteikia, klientai juos palieka. Iš esmės, JAV įmonės praranda daugiau nei 62 mlrd. JAV dolerių per metus, dėl prastro klientų aptarnavimo.

Bad service spreads like a wildfire

Neigiami atsiliepimai sklinda tarsi nevaldoma ugnis

Amerikoje, vidutiniškai 15 žmonių skundžiasi prasta aptarnavimo patirtimi, palyginus su 11 žmonių, kurie džiaugiasi gera patirtimi.

Empower customers with self-service

Viskas dėl klientų pastangų sumažinimo

74% žmonių yra linkę pakeisti prekės ženklą, jei pirkimo procesas jiems atrodo per daug sudėtingas.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Naujų klientų pritraukimas kainuoja brangiai

Pritraukti naują klientą yra apytiksliai nuo 5 iki 25 kartų brangiau, nei išlaikyti esamą.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas be rūpesčių iš daugelio populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

LiveAgent funkcija, padedanti padidinti pardavimus

Email ticketing

Bilietavimo sistema, su hibridiniais bilietų srautais

Naudojant LiveAgent, jūsų el. laiškai, pokalbiai, socialinės žiniasklaidos paminėjimai ir bilietai iš kitų kanalų atsiras vienoje universalioje pašto dėžutėje.

Vidiniai ir išoriniai internetiniai pokalbiai realiuoju laiku

Pagalbos teikimas internetiniais pokalbiais yra pagrindinis veiksnys, siekiant padidinti pardavimus, nes jie padeda įmonėms paversti savo svetainės lankytojus į mokius klientus.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Virtualus integruotas skambučių centras

Sukurkite virtualų skambučių centrą, kaip savo daugiakanalės pagalbos tarnybos sprendimo dalį. LiveAgent į vieną vietą apjungia telefoninius skambučius iš jūsų svetainės ar antžeminės linijos.

Socialinės žiniasklaidos palaikymas

Integruokite savo socialinės žiniasklaidos paskyras į LiveAgent ir atsakinėkite į komentarus, privačias žinutes ar “Twitter” pranešimus, tiesiogiai iš savo paskyros.

Social medias integrated into the help desk software

Automatizacija ir atsakymų šablonai

Naudokite automatizavimo taisykles ir atsakymų šablonus, bei pagreitinkite pasikartojančias užduotis. Naudodami LiveAgent automatizavimo funkcijas, kiekvieną savaitę sutaupykite iki 15 valandų.

Žinių bazės kūrėjas

Kaip dalį savo savitarnos sprendimo, sukurkite kelias vidines ir išorines žinių bazes. Sukurkite DUK, forumus, atsiliepimų ir pasiūlymų laukelius ir daugiau.

Web icon

Duomenų analitika ir ataskaitų skydelis

Pamatykite, kas bendrauja su jūsų įmone ir stebėkite jų gaunamą aptarnavimą. Pamatykite naudojimą, statistiką, įvertinkite efektyvumo ataskaitas ir sužinokite klientų pasitenkinimo rodiklius.

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

Kas lemia, kad LiveAgent yra tinkamas pardavimų didinimo įrankis?

Most reviewed and number 1

Labiausiai peržiūrimas ir #1 vertinamas

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam ir vidutiniam verslui 2020 metais.

Preferred by 21k businesses

Renkasi 21 000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų pagalbos poreikių tenkinimui pasirinko LiveAgent.

Packed with features

Teikiama su 180+ funkcijų

Su 180+ funkcijų, 100+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankį lengva pritaikyti prie jūsų verslo reikalavimų.

Cloud based and secure help desk

Debesų kompiuterija ir saugumas

Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.

Skaidrios ir prieinamos kainos

Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėneinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ir ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamo bandymo laikotarpiui ir gaukite pilną prieigą prie visų suteikiamų funkcijų.

Ko jūs laukiate? Padidinkite pardavimus, pradedant jau šiandiena!

$15 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
Susiję straipsniai suPadidinkite pardavimus
Padidinkite klientų įsitraukimą siūlydami suasmenintą daugiakanalę pagalbą. Suteikite savo klientams malonius pojūčius, kas kartą bendraujant su jūsų įmone.

Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent

Sužinokite, kaip padidinti klientų įsitraukimą su LiveAgent ir suteikti jiems suasmenintą apsipirkimo patirtį. Atraskite konkurencinį pranašumą, kuris padės pritraukti ir išlaikyti lojalius klientus. Išbandykite LiveAgent nemokamai 30 dienų!

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą, naudodami pažangias pagalbos tarnybos funkcijas, kurios padeda suasmeninti bendravimą ir klientams pateikti greitus atsakymus.

Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją. Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent pagalbos tarnybos programine įranga.

Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?

Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent – patikima pagalbos tarnybos programine įranga, kuri padės efektyviai valdyti klientų užklausas ir socialinių tinklų komentarus. Pasinaudokite 30 dienų nemokamu bandymu ir sužinokite, kaip galite pagerinti savo rinkodarą bei klientų pasitenkinimą. Nereikalaujama kreditinė kortelė.

Sužinokite apie pardavimų automatizavimą ir kaip jūsų įmonė gali automatizuoti neesminius pardavimo procesus ir taip padidinti pajamas bei našumą.

Pardavimų automatizavimas

Sužinokite, kaip pardavimų automatizavimas gali sumažinti pasikartojančias užduotis, padidinti produktyvumą ir išlaikyti asmeninį ryšį su klientais. Atraskite efektyvaus išteklių naudojimo privalumus ir kaip „LiveAgent“ gali padėti automatizuoti pardavimo procesus jūsų įmonėje. Pradėkite nemokamą paskyrą be įsipareigojimų!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x