Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

LiveAgent pagalba pagerinkite klientų aptarnavimą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?

Per praėjusį dešimtmetį, suvokimas apie klientų aptarnavimą išsiplėtė. Anksčiau, klientų aptarnavimas buvo susijęs su žmogiškuoju bendravimu. Tačiau plėtojantis e-komercijai, įmonės turėjo pritaikyti savo verslo strategijas. Gaunant daugybę socialinės žiniasklaidos ir internetinių pokalbių bilietų, į darbą buvo prijungti pokalbių robotai.

Nesvarbu, kad automatizavimas ir pokalbių robotai yra labai efektyvūs ir sutaupo labai daug jūsų atsakymams į klientų užklausas skiriamo laiko, tačiau svarbiausia išsaugoti žmogiškąjį ryšį, kurio taip siekia klientai, o pokalbių robotai to negali užtikrinti. Kaip? Peržiūrėkite mūsų patarimus, kurie padės išvengti klaidų ir pagerinti klientų aptarnavimą.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of good customer service

Kas yra klientų aptarnavimas?

Klientų aptarnavimas yra pagalba ir aptarnavimas, kurią teikiate savo klientams prieš, per ir po įsigijimo. Klientų aptarnavimo agentui yra labai svarbu nusimanymas ir viso aptarnavimo proceso supratimas. Kiekviename žingsnyje, jūsų klientai turi jaustis vertinami.

Ar žinote, kaip jaučiasi jūsų klientai?

Kalbant apie klientų aptarnavimo gerinimą, svarbu prisėsti ir užduoti sudėtingus klausimus. Ar jūsų klientai yra patenkinti jūsų produktu ir jūsų teikiamo aptarnavimo lygiu? Dažnai, įmonės mano, kad jie teikia puikų aptarnavimą, tačiau klientai su tuo nesutinka. Taigi, kaip galite sužinoti, ar klientai džiaugiasi jūsų įmone? Išmatuodami pačius svarbiausius rodiklius: CSAT, NPS, CES ir FRT.

 

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Koks yra geras klientų pasitenkinimo balas?

Jūsų tikslas turėtų būti būti pasiekti 80% siekiantį ar didesnį CSAT, tačiau priklausomai nuo pramonės šakos, jis gali skirtis. Nors CSAT gerai iliustruoja, kaip sekasi jūsų įmonei, jums taip pat reikėtų išmatuoti NPS, CES ir FRT rodiklius, kurie padės sudaryti bendrą jūsų teikiamo aptarnavimo vaizdą. Stebėdami rodiklius, jūs galėsite nustatyti tobulinamas vietas ir pagerinti savo klientų aptarnavimą.

Pagerinkite klientų aptarnavimą, apklausų metų rinkdami atsiliepimus

CSAT

Klientų Pasitenkinimo Balas (CSAT) leidžia jums sužinoti, ar jūsų klientai yra patenkinti jūsų produktais ir paslaugomis.

NPS

Klientų Rekomendavimo Balas (NPS) nurodo, ar jūsų klientai būtų linkę rekomenduoti jūsų verslą kitiems.

CES

Klientų Pastangų Balas (CES) nurodo, kaip sudėtinga ar paprasta klientams bendrauti su jūsų įmone.

Teikite suasmenintą aptarnavimą

71% vartotojų nurodo, kad jie jaučia nusivylimą, kai apsipirkimo patirtis nebūna suasmeninta.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Pasiūlykite daugiakanalį aptarnavimą

90% klientų tikisi nepertraukiamo bendravimo visuose bendravimo kanaluose.

Užtikrinkite žaibiškai greitus atsakymus

64% klientų tikisi gauti pagalbą realiuoju laiku, nepriklausomai nuo jų naudojamo kanalo.

Lightning fast responses

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migravimo paslaugas be jokių rūpesčių, iš daugelio populiarių pagalbos tarnybos sprendimų.

Kaip programinė įranga gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą?

Pagalbos tarnybos sistema suteikia jums galimybę saugoti ir pasiekti svarbią klientų informaciją, kuri gali padėti suteikti suasmenintus atsakymus į klientų užklausas.

Pasiūlykite 24/7 teikiamą klientų aptarnavimą, naudojant savitarnos žinių bazes. Užpildykite jas “how-to” tipo straipsniais ir DUK, arba sukurkite bendruomenės forumą, kuriame jūsų klientai galėtų vienas kitam padėti.

Puikus būdas nuolat atnaujinti savo klientų aptarnavimą yra surinkti klientų atsiliepimus ir analizuoti savo agentų efektyvumą.

Pagalbos tarnybos programinė įranga gali padėti suteikti greitą ir patogią pagalbą, naudojant internetinius pokalbius, skambučių centrą ir žinių bazės funkcionalumą, o taip pat ir socialinės žiniasklaidos integracijas bei automatizacijos funkcijas.

Streamline communication into single dashboard

Nukreipkite visas užklausas į vieną vietą

Prijunkite visus savo bendravimo kanalus (telefoną, el. laiškus, socialinę žiniasklaidą, internetinius pokalbius, klientų portalą) prie LiveAgent. Kai tik gausite naują užklausą, ji bus automatiškai nukreipiama į mūsų sistemą ir išsaugoma bilieto formoje.

Iš ten, jūs galėsite valdyti, stebėti ir atsakyti į visus bilietus. Universalioje pašto dėžutėje rasite daugybę funkcijų, kurios palengvina bilietų valdymą, pavyzdžiui automatizavimo funkcijos, žymos, departamentai ir daugiau. 

Susikurkite nemokamai, naudodami mūsų WYSIWYG redaktorių

Kurkite įspūdingas žinių bazes, naudodami mūsų “Ką Matai Yra Tai Ką Gauni” redaktorių. Mūsų programinė įranga jums susteikia galimybę sukurti keletą vidinių ir išorinių žinių bazių. Užpildykite jas su “how-to” tipo straipsniais, vaizdo medžiaga, atsiliepimų ir pasiūlymų laukeliais, forumais, bei DUK.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Klientų informaciją turėkite arti savęs

Mūsų integruotas CRM saugo jūsų klientų duomenis prieinamus vos keliais paspaudimais. Kas kartą jums atsakius į bilietą, jūs galite peržiūrėti visą informaciją apie buvusį bendravimą su klientu, jo įsigijimus ir jo informaciją. Nesudėtingai redaguokite informaciją susirašinėdami ar kalbėdami su klientu, naudojant mūsų internetinius pokalbius ar integruotą skambučių centrą.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

black Slido logo

Siūlykite pagalbą realiuoju laiku

Greitis yra svarbus rodiklis, kai siekiama paversti tinklapio lankytojus į klientus ar palaikyti jau egzistuojančių klientų pasitenkinimą. Mūsų internetiniai pokalbiai šiuo metu yra greičiausi visoje rinkoje. Naudokite juos ir aktyviai kreipkitės į savo klientus, jiems naršant jūsų interneto svetainėje.

Real-time customer support
Performance analyze

Analizuokite savo efektyvumą

Naudokite mūsų patikimas duomenų analizės ir ataskaitų funkcijas. Pamatykite naudojimo statistiką, vertinkite efektyvumo ataskaitas ir sužinokite klientų pasitenkinimo rodiklius. Peržiūrėkite, kas bendrauja su jūsų įmone ir stebėkite jų gaunamą aptarnavimą..

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

Kodėl LiveAgent yra teisingas klientų aptarnavimo gerinimo įrankis?

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms įmonėms 2019-2020 metais.

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poreikių patenkinimui pasirinko LiveAgent.

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis lengvai pritaikomas prie jūsų įmonės reikalavimų.

Pilnai paremta debesų kompiuterija, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.

Kainos ir vertės santykis? Neabejotinas

LiveAgent yra pažangi pagalbos tarnybos sistema, kuri gali jums padėti tuo pat metu pagerinti klientų aptarnavimą ir konversijos santykį. Mūsų programinė įranga teikiama už konkurencingą kainą, galvoje turint didelį jos teikiamą funkcionalumą. Išbandykite LiveAgent jau šiandien, nereikalaujama kreditinė kortelė.

$15 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
Susiję straipsniai suPagerinkite klientų aptarnavimą
Padidinkite klientų įsitraukimą siūlydami suasmenintą daugiakanalę pagalbą. Suteikite savo klientams malonius pojūčius, kas kartą bendraujant su jūsų įmone.

Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent

Sužinokite, kaip padidinti klientų įsitraukimą su LiveAgent ir suteikti jiems suasmenintą apsipirkimo patirtį. Atraskite konkurencinį pranašumą, kuris padės pritraukti ir išlaikyti lojalius klientus. Išbandykite LiveAgent nemokamai 30 dienų!

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją. Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent pagalbos tarnybos programine įranga.

Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?

Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent – patikima pagalbos tarnybos programine įranga, kuri padės efektyviai valdyti klientų užklausas ir socialinių tinklų komentarus. Pasinaudokite 30 dienų nemokamu bandymu ir sužinokite, kaip galite pagerinti savo rinkodarą bei klientų pasitenkinimą. Nereikalaujama kreditinė kortelė.

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie leidžia suteikti išskirtinį aptarnavimą. Padidinkite savo pardavimus su LiveAgent jau šiandien.

Neturite išeičių? Padidinkite pardavimus su LiveAgent!

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie leidžia suteikti išskirtinį aptarnavimą. Padidinkite savo pardavimus su LiveAgent jau šiandien.

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x