Sukurdami gerą pirmąjį įspūdį internete, galite pagerinti savo rinkodarą ir pardavimus. Tačiau, be teisingų įrankių naudojimo, tai gali būti sudėtinga užduotis.
Skamba pažįstamai? Stengiatės neatsilikti nuo klientų užklausų? Galbūt jūsų socialiniai kanalai yra užpildyti komentarais ir pranešimais, kuriuos sunku suprasti?
Jei atsakėte teigiamai, greičiausiai būtų pats tinkamiausiai laikas investuoti į pagalbos tarnybos programinę įrangą.
Šiuolaikinis klientas yra technologijas išmananti asmenybė, neturinti jokių kliūčių atlikti išsamų jūsų verslo patikrinimą. Prieš įsigydami prekes, klientai patikrina jūsų internetinę svetainę, socialinės žiniasklaidos paskyras ir internete pateiktas apžvalgas.
Raktas į sėkmę? Pamatykite ir atsakykite į visas internete paskelbtas užklausas – nepriklausomai nuo naudojamo kanalo (“Instagram”, “Facebook”, “Twitter” ir pan.)
Susidaro labai neprofesionalus įvaizdis, kai jūsų socialiniai kanalai yra užpildyti neatsakytais komentarais. Norėdami pagerinti savo įvaizdį rinkodaros prasme, yra svarbu atsakyti tiek į teigiamus, tiek į neigiamus socialinius paminėjimus.
Kaip? Su pažangios pagalbos tarnybos programinės įrangos pagalba. Ji stebi visą klientų sąveiką ir ją perkelia į vieną bendrą pašto dėžutę.
Mes siūlome migracijos paslaugas be rūpesčių, iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Apspręskite, kuris bendravimo kanalas gauna daugiausiai bilietų ir stebėkite klientų gaunamą paslaugą.
Gaukite LiveAgent įspėjimą, kai kas kartą gaunate naują komentarą, tiesioginį pranešimą, el. laišką ar telefono skambutį.
Naudokite tokias funkcijas, kaip automatizavimo taisyklės, integruotas CRM, skambučių centras, vidiniai pokalbiai ir kita. Šie įrankiai jums padės suteikti pagalbą savo klientams ir sutaupys jūsų brangų laiką.
Sekite savo kliento problemos sprendimo kelionę skirtinguose kanaluose, būdami tame pačiame, hibridinio bilieto sraute.
Visiškai nesvarbu, ar klientas jums atsiuntė el. laišką, vėliau susisiekė telefonu, o pokalbį pabaigė per “Twitter”. LiveAgent pasirūpina viskuo.
LiveAgent yra integruojamas su “Facebook” ir “Facebook Messenger”. Visos tiesioginės žinutės, komentarai ir jūsų prekės ženklo paminėjimai bus automatiškai įkelti į universalią pašto dėžutę.
LiveAgent “Twitter” integracija leidžia vartotojams stebėti prekės ženklo paminėjimus, konkrečius raktažodžius ir pasidalijimus.
LiveAgent “Twitter” integracija leidžia vartotojams stebėti prekės ženklo paminėjimus, konkrečius raktažodžius ir pasidalijimus.
Mūsų programinė įranga yra daugiakalbė. LiveAgent yra prieinama 43 skirtingų kalbų vertimais (kai kurie daliniai) ir palaiko kalbų pritaikymo valdiklį. Neleiskite, kad užsienio kalba sukurtų barjerą tarp jūsų ir jūsų klientų. LiveAgent tuo pasirūpino.
Palaikykite ryšį su savo kolegomis ir būkite produkyvesni, būdami kelyje! Su LiveAgent mobilia aplikacija jūs turite galimybę spręsti, perkelti ir atsakyti į bilietus ir pokalbius, naudotis bilietų tvarkymui skirtais filtrais ir peržiūrėti kiekvieno bilieto žymas, pastabas ir susijusius departamentus.
Dabar prieinama “App Store”ir “Google Play” parduotuvėse.
LiveAgent patikimos ataskaitų ir duomenų analizės funkcijos padės jums pagerinti ir suderinti esamą rinkodarą ir klientų ptarnavimo strategijas.
Matydami bendrą vaizdą, iš kur kyla jūsų bilietai, kiek laiko trunka į juos atsakyti ir kas į juos atsako, galėsite užpildyti spragą tarp jūsų teikiamo aptarnavimo ir jūsų klientų lūkesčių.
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinį savo klientų aptarnavimą.
Peter Komornik, CEO
Automatiškai tvarkykite gaunamus bilietus priskirdami juos tinkamiems departamentams ir pažymėkite juos žymomis, kad vos į juos žvilgtelėję, galėtumėte matyti kiekvieno bilieto turinį.
Išnaudokite LiveAgent internetinių pokalbių gimtąja kalba funkcionalumą ir bendraukite su klientais realiuoju laiku, ar spręsdami klientų užklausas, bendraukite su kolegomis vidiniais pokalbiais.
Sukurkite sudėtingus IVR medžius, nukreipkite skambučius ar įgalinkite savo klientus paprašyti perskambinimo. Taip pat palaikomi Vaizdo pokalbiai įmonės viduje ir su klientais.
LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam verslui 2020 metais.
Daugiau, nei 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimui pasirinko LiveAgent.
Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis lengvai pritaikomas prie jūsų verslo reikalavimų.
Sukurta pilnai debesų pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pardėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.
Neprilygstama. Įvertinus didelį LiveAgent teikiamą funkcionalumą, mūsų pasiūlymas yra neprilygstamas. Išbandykite LiveAgent šiandien.
Populiariausias
Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent
Sužinokite, kaip padidinti klientų įsitraukimą su LiveAgent ir suteikti jiems suasmenintą apsipirkimo patirtį. Atraskite konkurencinį pranašumą, kuris padės pritraukti ir išlaikyti lojalius klientus. Išbandykite LiveAgent nemokamai 30 dienų!
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!
Atraskite „LiveAgent“ el. pašto rinkodaros integracijas, kurios padeda pritraukti naujus klientus, pasiūlyti greitą pagalbą ir padidinti pardavimus. Pasinaudokite patikima bilietų sistema, galingais el. pašto įrankiais ir nemokama bandomąja versija be įsipareigojimų. Pradėkite efektyviau valdyti savo pagalbos centrą jau šiandien!
Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent
Padidinkite konversijas su LiveAgent: 11% geresnis santykis, greita pagalba, nemokamas bandymas, optimizuotas puslapis. Išbandykite dabar!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team