Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri privers jūsų klientus bendrauti.
Pagerinkite pirmojo atsakymo santykį su automatizuotu biletų nukreipimu.
Sumažinkite pagalbos bilietų spūstį, naudodami žinių bazę.
Skaičiuokite su LiveAgent ir pagerinkite savo trutą. LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga, smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2019 metais. Su LiveAgent, būkite arčiau savo klientų ir greičiau jiems padėkite.
Taupykite laiką ir pinigus, sumažindami puikiam klientų aptarnavimo teikimui naudojamų įrankų skaičiui.
Paverskite potencialius klientus į mokančius klientus ir gaukite daugiau, nei 500% pelno, nuo jūsų investuotų pinigų.
Apsaugokite savo klientų duomenis su pažangiausiomis saugumo priemonėmis įskaitant HTTPS kodavimą, DDoS sušvelninimą ir dar daugiau.
Klientams reikalinga greita prieiga prie informacijos ir jie pageidauja kuo greičiau gauti atsakymus į savo klausimus. Savo svetainėje taikydami internetinius pokalbius, jūs galite teikti žaibiškus atsakymus, pagerinti klientų lojalumą ir pagerinti klientų pasitenkinimą. Kadangi laikas yra pinigai, o viskas vyksta dėl pinigų, kodėl laukti?
Su į vieną vietą nukreiptu bendravimu, labai lengva patikrinti buvusių pokalbių istoriją. Nepamenate, koks buvo adresas ar sutartos sąlygos? Nesvarbu! Su LiveAgent jūs galite peržiūrėti visą paraeities informaciją.
Niekada nebeieškokite senų el. laiškų. Jūs galėsite naudoti LiveAgent prietaisų skydelius atskiriems projektams/klientams, informacijai apie paslaugas skirtą kliento portalą ir tiesioginėms užklausoms pritaikytą internetinių pokalbių programinę įrangą. Neturėtumėte praleisti nesuskaičiuojamą valandų kiekį bendravimui, praleiskite tik tiek, už kiek išrašote sąskaitas.
Būkime nuoširdūs. Kiekviena įmonė nori kaip įmanoma labiau sumažinti savo išlaidas ir balanso ataskaitose matyti kuo daugiau pajamų. Su internetiniais pokalbiais realiuoju laiku, jūsų klientų aptarnavimo atstovai tuo pat metu gali susitvarkyti su 3 pokalbiais, o tai yra ekonomiškiau. Apskaitos pramonei skirta LiveAgent padeda optimizuoti jūsų išlaidas.
Invetavimas į naujus dalykus kai kurioms įmonėms gali būti bauginantis dalykas. Labai sunku suskaičiuoti eurų / dolerių sumas ir nuspręsti, kuria kryptimi jas investuoti. LiveAgent ir jos “viskas įskaičiuota” planas yra pati saugiausia investicija. Tai ne tik pritrauks laimingų klientų, tačiau ir padidins jūsų pajamas, pinigų srautą ir rinkos dalį. Skaičiuokite su LiveAgent.
Klientų laimės ir pasitenkinimo palaikymas turėtų būti jūsų verslo centre. Laimingi klientai skleidžia šią žinią savo artimoje aplinkoje, internetiniame pasaulyje ir bendradarbių bei draugų rate. Vienas iš būdų, kaip tai pasiekti yra A+ lygio klientų pagalbos užtikrinimas. LiveAgent yra orientuota į klientus. Apjunkite šiuos du dalykus ir jūs greitai pajausite teigiamą įtaką savo verslui.
Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas bei liudijimus ir atraskite teigiamą pagalbos tarnybos programinės įrangos taikymo įtaką, apskaitos ir teisės pramonės šakose
Didėjant klientų ir pagalbos laiškų srautui, vietoje “Gmail” mes pradėjome naudoti “Zendesk” pagalbos tarnybą. Tačiau neilgai trukus, mes supratome, kad problemų sprendimas trunka per daug laiko ir kartais jas tenka perkelti antro lygio specialistams. Net ir investavus daug laiko, pinigų ir pastangų bei supratus, kad įrankis jums yra nenaudingas, geriau padaryti tai, ką padarėme mes ir pradėti naudoti kitą įrankį. Mums patinka kainodara ir LiveAgent teikiama pagalba.
Sumeet Mahendra, “RTIwala” Paslaugos
Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.