Tiesioginis pokalbis internetu nekilnojamojo turto sektoriuje padeda pagerinti klientų aptarnavimą, pritraukti potencialius klientus ir didinti konversijas. Siūloma 14 dienų nemokama bandomoji versija bei kvalifikuoti agentai.
Noras turėti namus ar bet kokio kito tipo nekilnojamąjį turtą iš prigimties yra žmoguje. Dauguma gyventojų naująjį turtą įsigijo arba pirks iš sertifikuotos nekilnojamojo turto agentūros ar agento.
Tai tolygu daugybei vertingų potencialių klientų. Tačiau dienos, kai užteko, kad jūsų agentūros lange būtų patraukliai parodyti paveikslėliai, jau seniai praėjo. Žinoma, vis tiek būtina tai turėti, tačiau nemaža dalis pirkėjų nukreipia dėmesį į internetą.
Pirkti internetu gali būti sudėtinga. Pagrindinė priežastis yra ta, kad prieš priimdami sprendimą negalite apžiūrėti pirkinių realybėje.
Tokiu būdu įsigyti nekilnojamąjį turtą gali suteikti dar dagiau streso. Norite pamatyti savomis akimis, patikrinti kiekvieną kambarį, perskaityti sutartį ir kad nekilnojamojo turto pardavimo agentas iš karto atsakytų į jūsų klausimus.
Telefonas yra geras būdas tai padaryti, tačiau tiesioginis pokalbis yra patogesnis ir produktyvesnis būdas bendrauti internete.
Ar easate pasirengę padėti pagrindus sėkmingam klientų aptarnavimui?
Kibkime į darbą.
Pradėkite internetinį aptarnavimą tesingu būdu ir suteikite teigiamą patirtį internetiniams klientams, ieškantiems naujų namų.
Vadinamasis vitrininis apsipirkimas buvo galimybė potencialiam pirkėjui peržiūrėti nekilnojamojo turto agentūros ekspozicijas.
Galimybė atkreipti potencialaus pirkėjo dėmesį buvo pertvarkyta ir internete. Pastebėta, kad norint atkreipti potencialaus pirkėjo dėmesį, tai reikia padaryti per 5–10 minučių.
Laiku ir strategiški aktyvūs kvietimai pokalbiui puslapiuose, kurie paprastai generuoja didelius srautus, pavyzdžiui, kainodaros ar produkto puslapyje.
Nors tiesioginis pokalbis internetu pirmiausia yra pokalbių realiuoju laiku įrankis, jis siūlo funkciją bendravimui ne darbo valandomis, tai yra kontaktinės formos užpildymą. Kaip ir kitos funkcijos, kontaktų formos yra pilnai pritaikomos.
Dėl įvairių priežasčių kartais neįmanoma suplanuoti turto apžiūros. Tačiau turėdami papildomą vaizdo pokalbių funkciją, jūsų nekilnojamojo turto agentai gali surengti virtualias ekskursijas savo būsimiems pirkėjams. „LiveAgent“ vaizdo pokalbis vyksta naršyklėje ir kadangi tai yra jūsų paskyros dalis, jums nereikia jokių papildomų trečiųjų šalių programų, kad galėtumėte juo naudotis. Taip pat galite sukurti arba pasirinkti vaizdo pokalbių mygtuką mūsų galerijoje ir patalpinkite svetainėje. Galėsite mėgautis tiesioginiu pokalbiu realiuoju laiku.
Tiesioginis pokalbis gali sudaryti nekilnojamojo turto agento pelno dalį, nes lengva stebėti konversijų rodiklį ir todėl tiksliai išmokėti agentui komisinį mokestį.
Tai ekonomiškesnis būdas teikti internetinę pagalbą būsimiems namų savininkams, potencialiems klientams ir nuolatiniams klientams nei aptarnavimas telefonu ar el. paštu. Svarbiausias dalykas yra tai, kad jums nereikia į tai įtraukti daug darbuotojų.
Vienas agentas vienu metu gali atsakyti į kelis pokalbius. Greiti ir aktualūs atsakymai yra neįkainojama laiko taupymo priemonė. Jeigu pridėsite svarbius dokumentus, klientai gali suprasti, kokie teisiniai ir finansiniai reikalavimai reikalingi norint įsigyti nekilnojamąjį turtą.
Sėkmingi tiesioginiai pokalbiai internetu neegzistuotų be kvalifikuotų ir išmanančių darbuotojų. Jie yra esminis teigiamos klientų patirties ir galiausiai konversijų komponentas.
Internetinis bendravimas skiriasi nuo įprastos tiesioginės sąveikos, prie kurios nekilnojamojo turto agentai buvo įpratę praeityje. Jei norite suteikti labai individualų ir žmogišką tiesioginių pokalbių internetu paslaugą, jūsų nekilnojamojo turto agentai turi laikytis konkrečių rekomendacijų.
Nekilnojamojo turto agentai veikia kaip konsultantai, kurie padeda investuotojams jų nekilnojamojo turto paieškoje, todėl praktinis mokymas ir etiketas yra labai svarbūs.
Vadinasi, galėsite priimti vykdomąjį sprendimą, kuris iš jūsų agentų turėtų būti atsakingas už jūsų pokalbių internetu paslaugą. Reikalas tas, kad ne visi tam yra pasirengę, o kai kurie gali būti labiau linkę daryti klaidas nei kiti.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Lauren Freedman – Real estate agent
Tiesioginis pokalbis internetu ir jo funkcijos yra mūsų „omnichannel“ pagalbos centro programinės įrangos dalis.
Paaiškiname, kaip integraciją atlikta teisingai. Paprasčiausiai nukopijuokite ir įklijuokite trumpą HTML kodą „LiveAgent“ paskyroje, o pokalbio mygtukas pasirodys jūsų ar jūsų kliento svetainėje ir bus parengtas bet kokiam gaunamam pokalbiui. Papildomas privalumas yra integracija su trečiųjų šalių programine įranga ar programa.
Duomenų apsauga, paskyros saugumas ir privatumo reikalai yra esminės temos visiems, kurie valdo ir vykdo savo verslą internete. „LiveAgent“ niekuo nesiskiria. Štai keletas aukščiausios saugos funkcijų.
Jei norite sužinoti daugiau, perskaitykite apie „LiveAgent“ saugos privatumo politiką.
Jei norite sužinoti daugiau, apsilankykite mūsų žinių bazėje ir gaukite papildomos informacijos.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms
Pasirūpinkite, kad jūsų bendravimas nekeltų rizikos ir pasirinkite galingą komunikacijos įrankį savo įmonės verslui – „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį.
Nemokama internetinių pokalbių programinė įranga jūsų svetainei
Atraskite nemokamą internetinių pokalbių programinę įrangą, kuri pagerins jūsų klientų aptarnavimą ir padidins konversijas. Greitas ir efektyvus klientų bendravimas padės kurti ilgalaikius santykius ir paspartins pardavimus. Išbandykite be įsipareigojimų ir patirkite suasmenintą klientų patirtį, gerinant prekės ženklo bendravimą.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Nekilnojamojo Turto sektoriui
Sukurkite nepriekaištingą klientų aptarnavimą nekilnojamojo turto sektoriuje su LiveAgent. Naudodami realaus laiko pokalbius ir daugiakanalę pagalbos tarnybos programinę įrangą, padidinkite klientų pasitenkinimą ir įmonės vertę. Pradėkite 30 dienų nemokamą bandymą be kreditinės kortelės!
Internetinių pokalbių palaikymas
Internetinių pokalbių palaikymas - greitas ir efektyvus klientų aptarnavimas jūsų svetainėje. Išbandykite nemokamai su LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team