Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri privers jūsų klientus bendrauti.
Pagerinkite pirmojo atsakymo santykį su automatizuotu biletų nukreipimu.
Sumažinkite pagalbos bilietų spūstį, naudodami žinių bazę.
Sukurkite atsakymų šablonus, kuriuos galite išsiųsti vienu paspaudimu ir pateikti greitus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.
Stebėkite savo kliento problemos sprendimo eigą skirtinguose kanaluose, naudojant hibridinį bilietų srautą.
Apsaugokite savo klientų duomenis su šiuolaikinėmis saugumo priemonėmis, įskaitant HTTPS kodavimą, DDoS sušvelninimą ir daugiau.
Su sporto pramonės šakai skirtu LiveAgent, jums nereikia rūpintis apie savo duomenų saugumą. Mūsų duomenų centrai randasi JAV ir Europoje bei atitinka GDPR reikalavimus. Duomenys apie jūsų klientus yra saugiose rankose – kaip ir visas jūsų verslo ir klientų aptarnavimo departamentas.
Kiekvienas klientas pageidauja tik specialiai jam / jai pritaikytos patirties. Teikite išskirtinį klientų aptarnavimą su sporto pramonės šakai skirtu LiveAgent ir sukurkite savo lojalių klientų bazę. Patalpinkite internetinius pokalbius, įdiekite skambučių centrą ir sukurkite žinių bazę… Maksimaliai išnaudokite savo pagalbos komandą!
Pati efektyviausia ir produktyviausia treniruotė yra su asmeniniu treneriu. Būkite šalia savo klientų tiksliai tuo laiku, kai jiems reikalinga pagalba ar malonus pokalbis.Sporto pramonės šakai skirtas LiveAgent įsiklauso į jūsų poreikius ir prisitaiko prie jūsų norų.
Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamsiausias funkcijas ir geriausią kainą.
Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus, bei sužinokite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir padidinti klientų pasitenkinimą.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.