Atsakykite klientams greičiau naudodami „LiveAgent“ greitą pokalbio gyvai valdiklį ir omnikanalinę bilietų valdymo sistemą. Pereikite į mūsų pagalbos tarnybos sprendimą ir gaukite prieigą prie mūsų bilietų tvarkymo sistemos ir ja tvarkykite el. laiškus, pagalbą gyvai, skambučių centrą, klientų portalą, „Viber“ ir socialinę mediją, tokią kaip „Facebook“, „Twitter“ ar „Instagram“. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ funkcijas arba išbandykite mus jau dabar 14 dienų nemokamai.
Funkcijos | „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
|
„Rocket.chat“
|
---|---|---|
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
|
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Rocket.Chat“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už $3/agentui/mėnesiui.
|
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
|
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai su planu Bilietas+Pokalbis už $29/agentui/mėnesiui.
|
„Rocket.Chat“ siūlo pokalbį gyvai su planu už $3/agentui/mėnesiui.
|
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
|
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
|
„Rocket.Chat“ nesiūlo skambučių centro.
|
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
|
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą.
|
„Rocket.Chat“ nesiūlo savitarnos portalo.
|
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„Rocket.Chat“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
|
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją su planu Bilietas užpapildomus $39/mėnesiui/paskyrai arba su planu Viskas įskaičiuota be papildomų mokesčių.
|
„Rocket.chat“ siūlo „Twitter“ integraciją už papildomus $25/mėnesiui.
|
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
|
„Rocket.Chat“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
|
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
|
„Rocket.Chat“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
|
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę.
|
„Rocket.Chat“ nesiūlo žinių bazės.
|
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
|
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
|
„Rocket.Chat“ nesiūlo klientų forumo.
|
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
|
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Rocket.Chat“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $3/agentui/mėnesiui.
|
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
|
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Rocket.Chat“ siūlo API funkcijas su planu už $3/agentui/mėnesiui.
|
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
|
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
|
„Rocket.Chat“ nesiūlo IVR funkcijų.
|
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
|
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
|
„Rocket.Chat“ nesiūlo vaizdo skambučių.
|
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Rocket.Chat“ siūlo neribotą istoriją su planu už $3/agentui/mėnesiui.
|
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines.
|
„Rocket.Chat“ nesiūlo neribotų svetainių.
|
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
|
„Rocket.Chat“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
|
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Rocket.Chat“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu už $3/agentui/mėnesiui.
|
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
|
„Rocket.Chat“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
|
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Rocket.Chat“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už $3/agentui/mėnesiui.
|
Gaukite prieigą prie greičiausios pagalbos gyvai programos, kuri turi puikių funkcijų, paversiančių jūsų pokalbį su klientų itin paprastu. Tiesiog įdėkite pokalbio mygtuką savo svetainėje ir leiskite savo klientams susisiekti su jumis vos prireikus. Jūsų agentai galės tiesiogiai matyti, ką rašo jų pašnekovai prieš jiems paspaudžiant siųsti. Iniciatyvūs kvietimai pokalbiui padidina klientų įsitraukimą. Stebėkite savo svetainės lankytojus, paskirstykite pokalbius ir gaukite prieigą prie visos savo pokalbių istorijos.
Prieiga prie visų būtinų ryšio kanalų pagerins jūsų klientų ir komandos ryšius. Rūpinkitės savo klientais per el. pašto bilietų tvarkymą, pagalbą gyvai, klientų portalą, skambučių centrą, „Viber“ ir socialinę žiniasklaidą – „Facebook“, „Twitter“ ar „Instagram“. Viskas tvarkingai sudėliota vienoje bilietų tvarkymo sistemoje tad galėsite teikti geriausią klientų patirtį bet kur ir bet kada.
Atraskite bilietų tvarkymo funkcijas ir integracijas naudodami jums patinkančius įrankius.
Pagrindinės ryšio funkcijos yra tik paviršius, kiekvienas įrankis ir ryšio kanalas yra pastiprintas pažangiomis funkcijomis, padedančiomis spręsti klientų problemas.
„LiveAgent“ taip pat palaiko virš 70 integracijų su populiaria programine įranga, kuria galite sujungti savo darbo eigą į vieną vietą. Peržiūrėkite visą kiekvieno „LiveAgent“ siūlomo įrankio funkcijų sąrašą ir sužinokite, kaip jie gali padaryti jūsų darbo eigą protingesne.
Lyderiaujanti programinė įranga
Įkurtas 2006 m., „LiveAgent“ buvo pirmasis sprendimas rinkoje, pasiūlęs tiesioginių pokalbių ir pagalbos tarnybų galimybes. Nuo 2021 m. „LiveAgent“ yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai atsiliepimų turintis pagalbos tarnybų sprendimas rinkoje, aptarnaujantis daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje.
Sukurkite įsimintiną patirtį klientams, kuri padidins pajamas.
Džiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.
Padidinkite pardavimus užtikrindami klientų ištikimybę jūsų prekės ženklui.
Mes siekiame suteikti tokią pat puikią patirtį kaip ir jūs savo klientams. Štai kodėl mūsų klientų aptarnavimo komanda dirba visą parą. Prireikus išspręsti problemą ar gauti informacijos, susisiekite su mumis el. paštu, per pokalbį gyvai, telefonu arba peržiūrėkite mūsų klientų portalą.
Be to, mūsų kainos yra sąžiningos, tad nepakenksite savo biudžetui brangiu klientų aptarnavimo sprendimu. Išbandykite ir sužinokite, kodėl mūsų klientai iš skirtingų platformų perėjo į „LiveAgent“.
Atsiliepimai
„LiveAgent“ sujungia puikų pokalbį gyvai, bilietų tvarkymą ir automatizavimą, kas leidžia mums teikti nepriekaištingą pagalbą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
Peržiūrėkite mūsų pažintinį vaizdo įrašą ir sužinokite kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų pagalbos tarnybą. Taip pat galite susipažinti su mūsų nebrangiais planais arba išbandyti mus 14 dienų nemokamai ir patirti „LiveAgent“ teikiamus privalumus. Nereikia jokios banko kortelės informacijos ir nėra kitų sąlygų.
Atraskite „LiveAgent“ kaip geriausią „Gmail“ alternatyvą su daugiakanale klientų aptarnavimo įranga. Be įdiegimo mokesčių, 24/7 klientų aptarnavimo ir kreditinės kortelės reikalavimų, „LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir agentų produktyvumą. Pradėkite 14 dienų nemokamą bandymą ir patirkite, kaip galinga universali pašto dėžutė gali pakeisti jūsų verslo aptarnavimą!
Ieškote „CallHub“ alternatyvos?
Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „CallHub“ alternatyva – be įdiegimo mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu ir daugybe funkcijų už prieinamą kainą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą be kreditinės kortelės!
Atraskite „LiveAgent“ – galingą „Help Scout“ alternatyvą, kuri užtikrina geresnę klientų aptarnavimo patirtį ir didesnį produktyvumą. Su daugiau nei 175 funkcijomis, daugeliu kalbų palaikymu ir greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje, „LiveAgent“ yra puikus pasirinkimas jūsų įmonei. Pradėkite nemokamą bandymą ir pamatykite patys!
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team