Puikūs apklausos el. laiško šablonai padeda gauti klientų atsiliepimus ir tobulinti rinkodaros strategiją. Sužinokite geriausias praktikas, kaip rašyti efektyvius el. laiškus, siūlyti paskatas ir išlaikyti apklausas trumpas.
Jei norite patobulinti rinkodaros strategiją, kad pasiektumėte geresnių rezultatų, atsižvelgimas į klientų atsiliepimus yra puikus būdas tai padaryti. Kiekvienas verslas, pradedant nepriklausomais startuoliais ir baigiant tarptautinėmis korporacijomis, labai priklauso nuo mokymosi iš savo klientų. Kaip verslas, jūs negalite sau leisti tiesiog atspėti savo kliento norų ir poreikių, o vietoj to turite iš tiesų pažinti klientą, kad viršytumėte jo lūkesčius.
Apklausos yra bene efektyviausia priemonė klientų atsiliepimams gauti, nors pasiekti, kad vartotojai jas iš tikrųjų užpildytų, gali būti tam tikras iššūkis. Žmonės paprastai nėra labai linkę atiduoti savo laisvo laiko atsakydami į klausimus vien todėl, kad į jų pašto dėžutę pateko el. laiškas. Todėl nenuostabu, kad vidutinis apklausos atsakymų rodiklis yra apie 10% ir net gerai žinomiems prekių ženklams gali būti sunku pasiekti 25% ribą (šaltinis). Taigi, ką galite padaryti, kad paskatintumėte savo klientus pateikti vertingų atsiliepimų per jūsų sukurtą apklausą?
Pateikiame keletą patarimų, kurie padės parašyti efektyviausius el. laiškus, kviečiančius gavėjus užpildyti jūsų apklausas:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
Galimi abu variantai, nors įterpti apklausų su daug klausimų į el. laišką neverta. Jei siunčiate vieno klausimo mikro apklausą, pageidautina įterpti atsiliepimo formą į el. laišką, kad naudotojai galėtų atsakyti vienu paspaudimu ir po to būtų nukreipiami į patvirtinimo puslapį, kurį gali iš karto uždaryti. Taip pat gera idėja pateikti nuorodą į pilną apklausą, įterpiant pirmąjį klausimą.
Jei įterpiate apklausą į el. laišką, jame turėtų būti tik vienas klausimas. Jei pateikiate nuorodą į ilgesnę apklausą, jos trukmei nėra jokių apribojimų. Svarbiausia – iš anksto informuoti savo vartotojus, kiek laiko tai užtruks, kitaip rizikuojate juos suerzinti ir prarasti respondentus.
Apklausos leidžia rinkti vertingus duomenis iš esamų klientų ar prenumeratorių, o el. paštas yra ekonomiškas ir greitas būdas gauti daug atsakymų. Galite gauti sąžiningus atsakymus, nes jūsų klientai drąsiai išreikš savo tikrą nuomonę, jei apklausa bus anoniminė. El. paštu atliekamos apklausos taip pat leidžia pasiekti auditoriją tuo būdu, kurį jie jau yra įpratę naudoti.
Sign up for our free trial today!
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Kaip parašyti atsiprašymo laišką
Sužinokite, kaip parašyti efektyvų atsiprašymo laišką klientams naudodamiesi mūsų vadovu, kuriame pateikiama 10 šablonų įvairioms situacijoms. Pagerinkite klientų išlaikymą ir sumažinkite praradimus su nemokama bandomąja versija pritaikomų el. pašto šablonų.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team