LiveAgent puslapyje pateikiami atsakymai į dažnus klausimus apie produktus ir paslaugas, naudingi patarimai bei šablonai klientų aptarnavimui. Žinių bazė padeda sumažinti klientų aptarnavimo išlaidas ir pagerinti paslaugų efektyvumą.
Klientų aptarnavimo kontekste žinių bazė reiškia duomenų bazę arba platformą, kitaip tariant, internetinę savitarnos biblioteką, kuri naudojam atsakant į su produktu/paslauga susijusius klausimus. Pagrindinis jos tikslas yra saugoti informaciją, susijusią su įmone, jos produktais, paslaugomis, procesais ir padaliniais.
Įmonės investuoja laiką, pinigus ir kitus išteklius į savo žinių bazes, kad suteiktų savo klientams galimybę savarankiškai spręsti su produktais ar paslaugomis susijusias problemas. Atlaisvindamos klientų aptarnavimo agentus nuo bilietų, kuriuos klientai gali išspręsti savarankiškai, įmonės gali sumažinti bilietų kiekį ir sutaupyti dideles pinigų sumas.
Ready to put our knowledge base article templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try building a knowledge base today with our free 14-day trial.<br> No credit card required.
„Oracle“ ir „Forrester Consulting“ atliktas tyrimas nustatė vieno kontakto kainą daugeliui susisiekimo kanalų. Vieno telefono skambučio kaina yra apie 11 USD. Tiesioginis pokalbis internetu jums kainuoja 5 USD, atsakymas į el. laišką – 2,50 USD, o savitarnos žiniatinklyje paslauga – 0,10 USD.
Paskaičiuokime: jei jūsų klientų aptarnavimo agentai atsako į 50 skambučių per dieną, tai jūsų įmonei kainuoja 2 750 USD per savaitę! Pridėkite keletą tiesioginių pokalbių internetu ir atsakymų el. paštu per dieną. Susidaro nemaža pinigų suma. Tai nebūtinai yra blogai, nes jūsų klientai nusipelno išskirtinio klientų aptarnavimo (ir tai turėtų būti jūsų įmonės interesas).
Tačiau jei galėtumėte sukurti erdvę, kurioje jūsų klientai galėtų savarankiškai ieškoti savo problemų sprendimų, kodėl to nepadarius? „Aspect Software“ duomenys rodo kad 73% klientų nori savarankiškai spręsti problemas, susijusias su produktu ar paslauga. Steveno Van Belleghemo tyrimai rodo, kad 70% apklaustųjų tikisi, jog verslo svetainė pateiks galimybę savitarnai. Be to, „Accenture“ ataskaitoje nurodoma, kad įmonės galėtų sutaupyti 1–3 milijonus JAV dolerių per metus į savo klientų aptarnavimo pasiūlymą įtraukdamos savitarnos galimybes.
Atrodo, kad sukūrus žinių bazę jūsų klientai, paslaugas teikiantys agentai ir įmonė gali gauti daug naudos. Kad galėtumėte pradėti naudotis savo žinių baze, sukūrėme keletą nemokamų šablonų, kuriuos galite naudoti atsakydami į klausimus, susijusius su produktu ar paslauga. Atminkite, kad jei agentas teisingai atsako į vieno kliento klausimą, šimtai ar net tūkstančiai kitų vartotojų gali išspręsti savo problemą perskaitę tą atsakymą.
Hello [Name],
Thank you for asking about [product’s/service’s] features. Here’s a list of some key features that product/service] provides. If you’d like to learn more, each item on the list includes a link to a more detailed description of the feature.
Feature 1
Feature 2
Feature 3
If you have any other questions related to [product’s/service’s] features, please head to this section of our knowledge base [a link to the section dedicated to the product’s/service’s features]. If this content doesn’t answer your questions, try consulting other customer portal users or reach out to our customer service agents.
Thanks for being a part of our community!
Best,
[customer service agent’s name]
Hi [Name],
I’m so sorry to hear that you experienced some technical issues with your [product name].
We created [product name] to be as reliable and easy to repair as possible. Please read this short manual on how to solve the most common issues our customers face.
If that doesn’t help, please review this list of our authorized service providers [link] and schedule an appointment to get [product name] fixed.
Remember to have your customer ID with you – our company covers the costs of [the first/two/three] repair[s] 🙂
I hope that helps!
Best,
[customer service agent’s name]
Hey there!
We are happy to get to know your suggestions about the improvements we could introduce to [product/service]. Your remarks are really on point and provide ideas that could make [product/service] better.
[Company name] values opinions and feedback from our customers. That’s why we’d love for you to fill out this quick feedback form [link to a feedback form].
It consists of a few [product/service]-related questions that are a bit more in-depth. Your answers will help us understand your ideas better and, hopefully, allows us to put them into practice.
We are waiting for more information from you!
Thank you for helping us improve [product/service].
[Customer service agent’s name]
Streamline your customer support and improve response times
Deliver exceptional product and service support with LiveAgent's answering product/service-related questions templates.
Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai
Nežinote, kaip atsakyti į užklausas per socialinius tinklus apie savo darbo laiką? Pasinaudokite mūsų visiškai pritaikomais iš anksto parengtais šablonais.
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
Atraskite 10 el. laiškų šablonų atsakymams į klientų atsiliepimus ir sužinokite, kodėl svarbu reaguoti į kiekvieną atsiliepimą. Padidinkite klientų pasitenkinimą ir profesionaliai atsakykite į teigiamus, neigiamus bei neutralius atsiliepimus naudodamiesi mūsų paruoštais šablonais. Aplankykite puslapį ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą jau šiandien!
Atraskite, kaip tinkamai reaguoti į piktus klientus ir išsaugoti lojalumą su LiveAgent! Sužinokite efektyvias strategijas ir gaukite naudingus atsakymų šablonus, kurie padės profesionaliai spręsti klientų nusiskundimus ir išvengti neigiamų apžvalgų. Aplankykite puslapį ir pagerinkite savo klientų aptarnavimo įgūdžius šiandien!
Atraskite „LiveAgent“ atsiliepimų ir pasiūlymų funkciją, kuri leidžia klientams siūlyti idėjas ir balsuoti už svarbiausias funkcijas. Organizuokite atsiliepimų forumus ir įtraukite atsiliepimų mygtukus bet kurioje svetainės vietoje, kad pagerintumėte produktus pagal klientų poreikius. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team