Šiame puslapyje pateikiami 10 el. laiškų šablonų, skirtų atsakymams į klientų atsiliepimus. Sužinokite, kodėl svarbu reaguoti į atsiliepimus ir kaip naudotis šablonais efektyviai.
Nors vis daugiau įmonių pripažįsta, kad svarbu nuosekliai rinkti ir analizuoti klientų atsiliepimus, daugumai jų vis dar sunkiai sekasi įdiegti veiksmingą atsiliepimų stebėjimo sistemą, o dar mažiau įmonių turi aiškią strategiją, kaip elgtis su neigiamais atsiliepimais. Pateikiame kodėl ir kaip turėtumėte reaguoti į klientų atsiliepimus – tiek neigiamus, tiek teigiamus – ir 10 atsakymų į atsiliepimus šablonų, kuriuos galite naudoti kaip atspirties tašką rengdami savo atsakymus.
Nors svarbu atsakyti klientų atsiliepimus, kuriuos jie pateikia apklausose ir klausimynuose (nes taip parodoma, kad vertinate jų nuomonę ir esate atviri jų pasiūlymams), dar svarbiau yra reaguoti į viešus atsiliepimus. Remiantis Invesp surinktais duomenimis, 90 % klientų, prieš apsilankydami įmonės interneto svetainėje, paskaito atsiliepimus internete, o 88 % klientų šiomis nuomonėmis pasitiki ne mažiau nei asmeninėmis rekomendacijomis.
BrightLocal vietos vartotojų atsiliepimų tyrimas taip pat atskleidė, kad 97 % vartotojų, kurie skaito atsiliepimus, skaito įmonių atsakymus į atsiliepimus. Tai, kaip atsakote, gali pakeisti klientų požiūrį į jūsų įmonę, turėti įtakos jūsų prekės ženklo reputacijai ir paveikti potencialių klientų pirkimo sprendimus.
Nepriklausomai nuo to, su kokio pobūdžio (teigiamais, neigiamais ar neutraliais) klientų atsiliepimais susiduriate, turėdami paruoštus atsakymų į atsiliepimus šablonus galite daug lengviau į juos atsakinėti. Toliau pateikiame 10 atsakymų į atsiliepimus šablonų pavyzdžių, kuriais galite pasinaudoti arba pasisemti įkvėpimo ir parašyti savąjį:
Thank you for choosing us as your dedicated [product description] provider.
We are extremely grateful that you took the time to send us your feedback about our [Product/ Service]. I read through your feedback carefully, and consider your suggestions to be very insightful. I will pass it on to our product development team to see if they could implement any of these changes in the upcoming releases. I’ll be sure to keep you updated.
Thanks once again and looking forward to hearing more from you.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you so much for sharing your experience with [Product/ Company]. Your feedback helps us improve our product/ service for everyone.
If you’d like to discuss how we could’ve made your experience better, please call us at [phone number] or reply to this email. We look forward to hearing from you!
Thanks again,
[YOUR SIGNATURE]
We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with [Company/ Product/ Service]. Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience – it means the world to our entire team!
We look forward to serving you again soon.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
We’re so happy that you are pleased with [Product/ Service]. [Company name] strives to deliver the best customer experience, and it makes our day to know we have accomplished just that.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for your feedback and for bringing this to our attention. I’m so sorry to hear of your less than satisfactory experience with [Product/ Service] and hope you will accept our sincerest apologies.
Could you please let me know what specific issues you’ve encountered? I’d love to help where I can and pass along your suggestions to our team, but I need just a bit more information from you.
I understand how disappointing it can be [to sign up for a service/ purchase a product] and not have it meet your expectations, so hopefully, we can get this sorted out. If not, I’ll be happy to issue you a refund.
Please give us a call at [phone number] or reply to this email with more information so that we can make things right for you.
Thank you for your business,
[YOUR SIGNATURE]
We’re so sorry to hear your experience was less than 5-stars and did not meet your expectations. Please help us improve by providing us with more information. If you’re open to discussing your experience further, we can be reached at [phone number/ email address].
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
We cannot find any record of you in our system and your review violates [Review Site] policies so we have flagged it for removal.
If you are using another name that is not recorded in our database, please feel free to reach out to us. For any other questions or concerns, you are welcome to contact us at [email address/ phone number].
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you so much for the excellent feedback. We are happy that you enjoyed your experience with us. You’re right, [Team Member] is always going above and beyond to ensure our customers receive the best possible service they can. We’ll be sure to share your praises with them.
Looking forward to serving you again soon!
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for bringing this to our attention. I’d like to sincerely apologize for the experience you had with [Agent Name]. We strive for excellence in customer service, but it’s clear we missed the mark in your case.
As a result of your feedback, we are providing our team with additional customer service training to prevent similar situations from happening in the future.
That being said, if there’s anything else that I can help you with at the moment, please feel free to reach out and I would be more than happy to help. We do appreciate your business and hope to earn back your trust.
Thanks again,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for taking the time to complete our recent survey. Your responses will help us serve you and our other users in the future. We truly value your feedback and look forward to hearing more from you more often.
In the meantime, if you have any questions, concerns, or further suggestions, don’t hesitate to let us know by replying to this email – we’ll be happy to help!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Register for a free 30-day trial today. No credit card required.
Discover all that LiveAgent help desk software has to offer. Save our feedback response email templates, and send them out directly from your agent panel.
Padėkos klientams el. laiškų šablonai
Atraskite efektyvius padėkos klientams el. laiškų šablonus su patarimais, kaip padidinti klientų pasitenkinimą, lojalumą ir prekės ženklo vertę. LiveAgent siūlo išbandytus šablonus, kurie pagerins klientų patirtį ir paskatins geresnius pirkimo sprendimus.
Atraskite, kaip tinkamai reaguoti į piktus klientus ir išsaugoti lojalumą su LiveAgent! Sužinokite efektyvias strategijas ir gaukite naudingus atsakymų šablonus, kurie padės profesionaliai spręsti klientų nusiskundimus ir išvengti neigiamų apžvalgų. Aplankykite puslapį ir pagerinkite savo klientų aptarnavimo įgūdžius šiandien!
Teigiamų atsiliepimų socialinėje erdvėje atsakymo šablonai
Atraskite šablonus efektyviems atsakymams į teigiamus atsiliepimus socialinėje erdvėje! Sužinokite, kaip vertingas grįžtamasis ryšys gali padėti tobulinti jūsų paslaugas ir stiprinti ryšį su klientais. Aplankykite mūsų svetainę ir pasinaudokite naudinga informacija bei praktiniais patarimais.
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
Atraskite, kaip „LiveAgent“ atsiliepimų prašymo el. laiško šablonai gali padėti geriau pažinti klientus, sužinoti jų nuomonę ir pagerinti paslaugas. Sužinokite, kaip tai gali padidinti pardavimus, užtikrinti gerą aptarnavimą ir didinti klientų lojalumą. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team