Bendravimo žinių bazėje šablonai padeda pagerinti klientų aptarnavimo patirtį valdant informaciją efektyviau. LiveAgent siūlo įvairius įrankius, įskaitant žinių bazės šablonus, kad optimizuotų savitarnos galimybes ir klientų pasitenkinimą.
Žinių bazė yra savitarnos internetinė biblioteka, kurioje pateikiama informacija apie produktą, paslaugą, skyrių ar bet kurią kitą temą, susijusią su konkrečia įmone, kuriai ji priklauso ir kuri ją valdo.
Žinių bazėje esančius duomenis ir informaciją galima gauti iš bet kurios vietos, tačiau paprastai jie gaunami iš kelių darbuotojų, atsakingų už priežiūrą ir atnaujinimus. Paprastai jūsų įmonės atstovai turėtų prisijungti ir moderuoti visus pokalbius, vykstančius jūsų žinių bazės forumuose.
Temos, kurios paprastai aptariamos žinių bazėje, apima nuo instrukcijų iki dažnai užduodamų klausimų apie pristatymo ar grąžinimo politiką. Paprastai žinių bazėse yra visų rūšių turinio, įskaitant dažnai užduodamus klausimus, trikčių šalinimo vadovus ir kitą svarbią informaciją klientams ir suinteresuotosioms šalims.
Žinių valdymas leidžia kurti, administruoti, dalytis, naudoti ir valdyti įmonės žinias ir yra skirtas naudoti visose pramonės šakose. Turėdami tvirtą žinių valdymo pagrindą, jūsų organizacija bus judresnė, veiks greičiau ir efektyviau. Be to, jūsų teikiamos savitarnos galimybės pagerins jūsų klientų pasitenkinimą.
Norėdami padėti jums pasinaudoti žinių valdymo galia ir padėti jums įgyvendinti savitarnos parinktis klientų aptarnavimo srityje, sukūrėme žinių bazės šablonų rinkinį.
If it’s still not clear for you, we would be happy to help further. Don’t hesitate to contact us!
ARBA
If you want to learn more about this topic, here’s a list of knowledge base articles that will help you with that: [links to the articles, preferably in bullet points for better readability].
That’s why I would kindly ask you to follow this link [link to a dedicated website or workflow inserted] and then create a ticket describing the problem you encountered in a detailed way. This is the easiest and fastest way that we can help solve your issue. Thank you!
ARBA
What’s more, we will create a dedicated knowledge base article regarding your issue so that other [users/customers] can read it in the future to deal with this problem on their own.
Šie šablonai gali padėti prisijungti prie diskusijų neaktualia tema apie COVID, nuotolinį darbą, naujausią filmo premjerą, „Netflix“ seriją, skandalą technologijų pramonėje ir pan. Apskritai šie šablonai gali būti naudojami prisijungiant prie bet kokio pokalbio, kuris nėra nėra tiesiogiai susijęs su jūsų įmonės veikla, produktu ar paslaugomis.
ARBA
I’d like to add [company name]’s view on that matter. [Explanation presenting the company’s position concerning the discussed matter]. We hope that you understand the company’s position.
At the same time, remember that our knowledge base is a space created for our users, so feel free to use it in a way that is most convenient for you. That’s why we invite you to share your thoughts and opinions in this thread.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Atsakymas žinių bazėje turėtų būti išsamus. Kai kuriais atvejais išsamus atsakymas reiškia vieną ar du sakinius, tačiau kitais tai gali reikšti ilgo įrašo rašymą ar net atsakymo perkėlimą į klientų aptarnavimo bilietą.
Svarbus yra bendravimo prieinamumo aspektas. Atsakydami į klausimus žinių bazėje ar bendraudami, visada naudokite visoms dalyvaujančioms šalims suprantamą kalbą ir formuluotę. Venkite žargono ar techninių terminų. Žinių bazė yra įrankis, kurį sukuriate savo vartotojams ar klientams, todėl jis turėtų būti vertingas ir naudingas jiems.
Kaip jau minėta, žinių bazė paprastai yra įmonės pagalbos tarnybos platformos dalis, kurioje yra daug informacijos įvairiomis temomis ir kurią jūsų darbuotojai gali reguliariai keisti. Kita vertus, DUK turi statinę formą ir, kaip rodo pavadinimas, tai yra dažnai užduodami klausimai konkrečia tema. Pagrindiniai žinių bazių ir DUK skirtumai apima informacijos pateikimą, paiešką, vartotojo patirtį ir analizės galimybes.
Atsižvelgdami į savo įmonės poreikius, turite įvertinti, kuris iš šių sprendimų jums yra tinkamesnis. Atminkite, kad visada galite pradėti nuo DUK, o vėliau ją paversti visaverte žinių baze.
Žinių bazė – atsakymai į sudėtingus klausimus
Žinių bazė „LiveAgent“ padeda atsakyti į sudėtingus klausimus ir pagerinti klientų aptarnavimą, suteikiant savitarnos galimybes, kaip klientų portalas ir bendruomenės forumas. Atraskite nemokamus el. laiškų šablonus efektyviam klientų aptarnavimui ir sužinokite, kaip spręsti nestandartinius klausimus. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien!
Lojalumo programos el. laiškų šablonai
Atraskite 10 lojalumo programų el. laiškų šablonų, kurie padės išsaugoti klientus ir padidinti pardavimus. Gaukite patarimų, kaip siųsti padėkos laiškus, pritraukti naujus narius ir skatinti sutaupymą. Nemokamas parsisiuntimas ir patarimai jūsų rinkodaros kampanijoms!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team