Padėkos klientams el. laiškų šablonai padeda sukurti puikią klientų patirtį, didina pasitenkinimą ir lojalumą. Straipsnyje pateikiami šablonai ir patarimai, kaip juos tinkamai parengti geriausiems rezultatams pasiekti.
Ar padėkos klientams el. laiškai yra būtini? Atsižvelgiant į aršią konkurenciją šiuolaikinėje rinkoje ir į tai, kad, anot „Gartner Group“, net 80 % įmonės pajamų ateityje bus gaunamos iš 20 % esamų klientų, ilgalaikiai santykiai su klientais ir klientų lojalumo ugdymas įmonėms dar niekada nebuvo tokie svarbūs. Dėkingumo klientams išreiškimo el. laiškų siuntimas, kaip padėkos klientams / klientų įvertinimo strategijos dalis, gali padėti tai padaryti. Tinkamu laiku išsiųsti gerai parengti padėkos laiškai gali padidinti klientų pasitenkinimą, paskatinti didesnį įsitraukimą, pagerinti lojalumą ir paskatinti rekomendacijų iš lūpų į lūpas skleidimą.
„Rockefeller Corporation“ atliktas tyrimas atskleidė, kad 68 % klientų nutraukia verslo santykius dėl to, kad iš juos aptarnaujančios įmonės jie jaučia abejingumą. Kito „ClickFox“ tyrimo duomenimis, 62 % vartotojų netiki, kad prekės ženklai, kuriems jie yra lojaliausi, daro pakankamai, kad jiems atsilygintų. Padėkos el. laiškai suteikia klientams užtikrintumo jausmą, parodo žmogiškąjį jūsų prekės ženklo veidą ir patikina, kad iš tikrųjų vertinate klientų buvimą. Šie el. laiškai gali padėti užmegzti sveikesnius santykius su klientais ir padidinti klientų ilgalaikę vertę.
Bendrovė „Eloqua“ nustatė, kad el. laiškų, kurių temos eilutėje įrašyta „Thank you“, atvertimų dažnis gerokai didesnis (14,29 %) ir didesnis paspaudimų dažnis (1,93 %). Toliau pateikiamos kelios išbandytos el. laiško temos eilutės, kurias galite naudoti padėkos klientui el. pašto rinkodaros kampanijose:
Geras padėkos klientui el. laiškas gali labai padėti sukurti puikią klientų patirtį ir pagerinti prekės ženklo suvokimą. Yra daugybė progų padėkoti klientams (po pirkimo, naujienlaiškio prenumeratos, klientų atsiliepimų, sezoninių švenčių, klientų gimtadienių proga, pasiekus svarbius įmonės etapus ir pan.). Peržiūrėkite šiuos 10 pagrindinių klientų padėkos laiškų tipų, kad pasisemtumėte įkvėpimo saviems:
We appreciate your most recent purchase and hope you will enjoy your new items.
Your payment has been received and your Order [number] is being processed. Once we carefully pack the items, we’ll ship them to you immediately. You can follow your parcel at any time by clicking this tracking code: [tracking code].
NEED HELP?
Our customer service team is always on hand to answer any questions you may have via [email address], live chat, or phone [phone number].
Thanks once again for shopping with us,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for signing up for [Brand]. We’re happy to have you on board! As a show of our appreciation, we’re giving you 10% OFF of our full range of products. Simply use this discount code at the checkout: [code number].
Start Shopping
If you ever have any questions, concerns, or just want to say ‘hi’, feel free to reach out to our support team any time at [email address], live chat, or phone [phone number].
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for subscribing to [Brand’s] weekly newsletter. We’re thrilled to have you aboard! As a subscriber, you’ll be the first to hear about our sales, exclusive deals, new releases, news, and much more.
In the meantime, be sure to check out our website to see what’s new and browse our bestsellers loved by other [Brand] members like you!
SHOP BESTSELLERS
Thanks again for joining us. Your first newsletter will be arriving soon!
[YOUR SIGNATURE]
P.S. To ensure that you are receiving our messages (and they don’t end up in your junk folder), please add [email address] to your address book.
[Agent Name] here from the [Company name] support team. I’d like to personally thank you for completing the survey about your experience using [Product]! Your feedback has helps us improve, so I really appreciate you taking the time.
You made a good point about the [feature name]. I’ll make sure to forward this feature request to our development team.
Thanks again for your contribution to making [Company name] better.
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]
Someone purchased [Product] using your unique referral link. As a result, and considering you are a [Product] member, we will credit you [one free month/ discount].
No additional action is needed on your part, we’ll automatically apply [the credit/ discount] to your next order/ invoice.
Most importantly, thank you so much for your referral! We’re honored to have such loyal customers like you.
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]
We heard it’s your Birthday! To celebrate your special day, here’s a 20% OFF coupon to buy yourself something nice. Use code [code number] at checkout by [date].
GET THE PARTY STARTED
Happy Birthday!
[YOUR SIGNATURE]
Did you know that you’ve been with [Brand] for 1 year? We truly value loyal customers like you. And that’s why we strive to always bring you the best service (and great offers, too).
On behalf of everyone here at [Brand], thank you for staying with us. Here’s a little something extra to commemorate our time together:
Enjoy 20% off your next order with this coupon code: [coupon code].
As always, if there’s anything we can ever do better, please don’t hesitate to let us know!
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
You’re the reason we made it to 10 years. What an incredible moment to reflect on. We started [Brand] with one mission – to help [people/ businesses achieve their goals]. A decade later and that mission remains the same – but so many other things have changed. Thank you for being a part of our journey. We wouldn’t be here without you!
Ten years is a long time – but it’s just the beginning. We’re so excited for what’s to come and look forward to many more years of bringing you products/ services that help you reach your goals.
Cheers to another decade of [success/ happiness/ health, etc.],
[YOUR SIGNATURE]
The holidays are a great time to give thanks to the people who matter most. For us, it’s our customers like you. Keeping with the holiday spirit, we’d like to do just that.
As a small token of our appreciation, here’s a 15% off coupon code for your next purchase: [CODE NUMBER].
If there’s anything we can ever do better, please don’t hesitate to let us know: [email/ phone number]
Thanks, and happy holidays from [Brand] to you!
[YOUR SIGNATURE]
I just wanted to take a moment of your time to thank you for consecutively choosing us for over five years now, despite the competition. A recent look at the books also proved that you are one of our most frequent (and loved) repeat customers.
We highly appreciate your loyalty and entrusting us with your [specific] needs. If there is anything you’d like us to do to make your experience with [Brand] a better one, please don’t hesitate to reach out to me directly.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Ready to take advantage of our free 14-day trial?
Customize and save our customer appreciation templates and send them out directly from LiveAgent. No credit card required.
Savo klientams galite parodyti, kad juos vertinate, išsiųsdami padėkos el. laišką. Be to, kaip atsidėkojimo gestą pasiūlykite klientams virtualių dovanų.
Optimalus padėkos klientui el. laiško ilgis – 4 ar daugiau sakinių.
Dėkingumo klientams laiškų siuntimas padeda padidinti klientų pasitenkinimą ir lojalumą prekės ženklui.
Klientų pasitenkinimo tikslai ir geriausia praktika
Sužinokite, kaip klientų pasitenkinimas skatina lojalumą ir augina jūsų verslą. Atraskite geriausias praktikas, kaip būti proaktyviems, personalizuoti patirtį ir valdyti neigiamus atsiliepimus. Pagerinkite savo klientų patirtį ir padidinkite jų pasitenkinimą naudodami omni-kanalų strategijas ir skaitmeninius sprendimus.
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
Atraskite 10 el. laiškų šablonų atsakymams į klientų atsiliepimus ir sužinokite, kodėl svarbu reaguoti į kiekvieną atsiliepimą. Padidinkite klientų pasitenkinimą ir profesionaliai atsakykite į teigiamus, neigiamus bei neutralius atsiliepimus naudodamiesi mūsų paruoštais šablonais. Aplankykite puslapį ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą jau šiandien!
Atraskite, kaip tinkamai reaguoti į piktus klientus ir išsaugoti lojalumą su LiveAgent! Sužinokite efektyvias strategijas ir gaukite naudingus atsakymų šablonus, kurie padės profesionaliai spręsti klientų nusiskundimus ir išvengti neigiamų apžvalgų. Aplankykite puslapį ir pagerinkite savo klientų aptarnavimo įgūdžius šiandien!
Teigiamų atsiliepimų socialinėje erdvėje atsakymo šablonai
Atraskite šablonus efektyviems atsakymams į teigiamus atsiliepimus socialinėje erdvėje! Sužinokite, kaip vertingas grįžtamasis ryšys gali padėti tobulinti jūsų paslaugas ir stiprinti ryšį su klientais. Aplankykite mūsų svetainę ir pasinaudokite naudinga informacija bei praktiniais patarimais.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.