Šiame puslapyje rasite patarimus ir šablonus el. laiškams, kuriuos būtina perskaityti, siekiant efektyviai dalytis svarbia informacija su klientais. El. laiškai yra puikus būdas skleisti privalomas žinias ir stebėti jų pasiekiamumą.
Kartais bus naujienų ar pranešimų, kurie yra tokie svarbūs, kad galite juos pažymėti kaip „privalomą skaityti“ informaciją. Tai gali būti atnaujinimas apie jūsų įmonę, esamą situaciją arba pareiškimas apie vieną iš jūsų produktų ar paslaugų.
Kadangi jums atrodo, kad ši informacija yra labai svarbi, vienas geriausių būdų ja dalytis yra siųsti el. laiškus, kuriuos privaloma perskaityti. Tai gali būti nusiųsta visiems jūsų prenumeratoriams arba tiesiog nukreipta į konkrečius atitinkamus segmentus (tikimės, kad jūsų vartotojų duomenų bazė yra suskirstyta į segmentus!).
El. paštas yra efektyvus būdas skleisti žinią apie privalomas perskaityti naujienas, nes tai vis dar yra populiarus bendravimo būdas. Dauguma žmonių kasdien naudojasi el. paštu ir palieka programą atidarytą tam, kad netrukus po išsiuntimo jiems būtų rodomas jūsų pranešimas. Be to, galite patikrinti statistiką, kad sužinotumėte, kiek gavėjų iš tikrųjų skaito svarbią informaciją, kuria norėjote pasidalinti su jais.
Turėdami šias žinias, sužinosite, kiek efektyvūs yra jūsų privalomi perskaityti el. laiškai. Pvz., jei laiškų atidarymo dažnis yra mažas, turite padidinti savo pranešimų poveikį rašydami temų eilutes, kurios geriau išsiskiria sausakimšose pašto dėžutėse.
Bet kuris el. laiškas, kurį laikote svarbiu perskaityti ir kuriame yra pranešimas arba nukreipiamas į jį, gali būti klasifikuojamas kaip privalomas skaityti el. laiškas. Skirtingai nuo kitų el. laiškų, pvz., naujienlaiškių, privalomų skaityti el. laiškų tvarkaraštis nėra fiksuotas. Jie siunčiami tik tada, kai to reikia.
Jei pareiškimas, kurį turite pateikti, yra trumpas, tokią informaciją galima įtraukti į patį el. laiško turinį. Bet jei atnaujinimas yra ilgesnis arba dėl formato negalima jo skaityti gavėjų pašto dėžutėse, gali būti geriau jį siųsti kaip pranešimo priedą. Taip pat galite išsiųsti privalomą perskaityti el. laišką, kuriame trumpai paaiškinamas turinys ir pateikiama nuoroda į kitą adresą internete, kur galima pamatyti visą privalomą perskaityti tekstą.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Galite siųsti el. laiškus, kuriuos privaloma perskaityti, kai tik turite svarbų naujinį, kurį, jūsų manymu, turėtų pamatyti visi jūsų klientai. Siekiant užtikrinti, kad naujienos pasiektų kuo daugiau žmonių ir stebėti atidarymų dažnį (kad būtų informacijos, ar gavėjai tikrai skaito), šie pranešimai turėtų būti siunčiami kaip atskirtas nuo kito turinio el. laiškas.
Todėl jie neturės įprasto siuntimo tvarkaraščio, kaip paprastai būna įvairaus turinio el. laiškuose. Vietoj to, jūs turite nustatyti, kada būtina siųsti tokį el. laišką ir jei pastebėsite, kad jų siunčiate per daug, jūsų klasifikacija, kas laikoma esminėmis naujienomis, gali būti neteisinga.
Geriausia vieta pasidalinti svarbiu pareiškimu paprastai yra pačiame el. laiško tekste. Tai leidžia gavėjams greitai ir lengvai perskaityti naujinį, nereikia spustelėti jokių nuorodų ar mygtukų ir būti nukreiptiems kitur.
Tačiau pranešimas gali būti per ilgas, kad būtų įtrauktas į el. laiško tekstą, arba galbūt norite pateikti papildomos informacijos kur nors, kur jį galima būtų rasti visam laikui ir nepasimestų pašto dėžutėje . Bet kuriuo iš šių atvejų vertėtų išsiųsti pranešimą su prisegtu dokumentu arba nuorodą į privalomas skaityti naujienas, paskelbtas jūsų svetainėje, tinklaraštyje ar socialinių tinklų platformose.
Čia didžiausias dėmesys skiriamas privalomoms skaityti naujienoms kaip turinio tipui, kurį vartotojai gali suprasti. Tačiau, žinoma, yra su verslu susijusių naujienų, kuriomis turėtų būti dalijamasi tik viduje. Kai kurie el. pašto šablonai taikomi tiek vidiniams, tiek išoriniams atnaujinimams, tačiau kai kurie pranešimai tinka kaip el. pašto kopija arba vietinis intraneto pranešimas tik todėl, kad juose bus konfidencialios informacijos, kurios neturėtumėte skelbti savo svetainėje, kur ją galima rasti viešai.
Discover all that LiveAgent has to offer.
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
Kaip pradėti rašyti el. laišką (patarimai + šablonai)
Atraskite profesionalių el. laiškų rašymo paslaptis su LiveAgent! Šiame straipsnyje rasite patarimus ir šablonus, kurie padės sukurti teigiamą įspūdį adresatams. Sužinokite, kaip pradėti šaltą pardavimo el. laišką, atsiprašymo tekstą ar klientų aptarnavimo laišką ir užmegzkite svarbius ryšius su klientais bei partneriais.
El. laiško po pirkimo šablonai
Atraskite efektyvius el. laiško po pirkimo šablonus, kurie sustiprins ryšius su klientais ir padidins pardavimus. Gaukite patarimus ir pavyzdžius, kaip teikti puikų aptarnavimą, automatizuoti procesus ir integruoti socialines medijas. Išbandykite nemokamai ir paverskite savo klientus lojalumo čempionais!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team