El. laiško po skambučio šablonai B2B pardavimams padeda efektyviai bendrauti su klientais. Naudokite šiuos šablonus, kad apibendrintumėte skambučius, susitartumėte dėl susitikimų ar reklamuotumėte savo paslaugas.
Daugelis pardavėjų, ką tik pradėjusių savo karjerą, niekada nepagalvotų apie el. pašto šablonų naudojimą. Vietoj to jie naudoja pagrindines pardavimo strategijas: skambina, patvirtina susitikimus ir peržiūri įmonės naujienas. Tačiau kai ateina laikas išsiųsti tolesnį el. laišką potencialiam klientui, jie stabteli ir galvoja: „Gerai, bet ką turėčiau parašyti?“
Pardavimai ir el. pašto rinkodara versle yra sudėtingas žaidimas. Galų gale, el. paštas yra tik vienpusis informacijos srautas, kuris laukia atsakymo. Kaip rodo duomenys, dauguma pardavimų el. laiškų tiesiog ignoruojami, tačiau el. pašto rinkodara vis dar išlieka neįkainojama pardavimų strategija. Be to, kai kurie potencialūs klientai el. paštą naudoja tik bendravimui.
Štai kodėl kiekvienas pardavimų atstovas turėtų žinoti, kaip pasinaudoti el. paštu ir kaip parašyti veiksmingą tolesnį pranešimą. Šiame vadove daugiausia dėmesio skirsime el. laiško rašymui po pardavimų skambučio.
Tolesnis el. laiškas turėtų būti neatskiriama bet kurio pardavimo proceso, kai reikia susisiekti su klientais telefonu, dalis.
Bet kas tai yra iš tiesų?
Yra du el. laiškų, sekančių po skambučio, tipai. Pirmasis yra el. laiškas, išsiųstas potencialiam klientui iškart po skambučio. Tokioje žinutėje turėtumėte apibendrinti pokalbį, paminėti veiksmus, dėl kurių abu jau susitarėte ir nustatyti laiko tarpą tam įgyvendinti. Antro tipo el. laiškas turėtų būti siunčiamas tik tuo atveju, jei jūsų kontaktas neatsako į pirmąjį pranešimą arba kurį laiką nesusisiekė su jumis po trumpo pradinio atsakymo.
Po skambučio svarbu išsiųsti tolesnį el. laišką. Priešingu atveju pokalbis su potencialiu klientu tampa tik dar vienu pabendravimu, kuris neatnešė jokios vertės ir nesibaigė pardavimu. Iš esmės aišku, kad be tolesnio pranešimo jūsų kontaktas pamirš jūsų skambutį. Net jei vėliau vėl jiems paskambinsite, antrasis pokalbis neturės tokio didelio poveikio, kokį galėjo padaryti pirmasis.
Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!
I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:
Next step 1
Next step 2
Next step 3
…
As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.
Let me know if that works for you.
If you need anything else, I will be happy to help!
Best,
[name & company]
It was very nice to talk to you.
I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].
As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].
I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s more convenient for you.
I hope we can talk soon.
Yours sincerely,
[name & company]
Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].
I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].
To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.
Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].
Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?
Best,
[name & company]
I’m writing to you because I wasn’t able to reach you today. I was calling you because [leave a phrase as the reason for your call, or the name of the reference/matter you are calling about].
I sent you a voicemail and mentioned that I would call you back on [date] at [time].
However, you can always contact me before that time on [your phone number] at your convenience.
I hope we will reconnect soon!
Best,
[name & company]
Thanks for getting back to me so quickly. I truly appreciate it.
I’ll be happy to contact you again later in [the month].
Does it make sense to schedule a call already to reconnect? This way, we can save time in the future and adjust our calendars accordingly.
How does your availability in [the month] look? Which week and day would be a good one for us to connect?
I look forward to talking with you.
Best,
[name & company]
Pabandykite per valandą po pokalbio išsiųsti suvestinį el. laišką (išvardyti tolesnius veiksmus ir visus susitarimus, aptartus skambučio metu). Jei negalite išsiųsti tokios žinutės iškart po skambučio, tai padarykite per vieną darbo dieną. Jei pokalbio metu sutarsite atlikti kitus veiksmus, kuriems reikalingas jūsų potencialaus kliento dalyvavimas, skirkite jiems laiko atlikti šiuos veiksmus.
Jei atrodo, kad jūsų potencialus klientas nesiima jokių veiksmų teisinga linkme, likus dviems ar trims dienoms iki galutinio termino priminkite apie savo susitarimą.
Ar turėčiau pasiūlyti suplanuoti kitą skambutį ar tęsti bendravimą el. paštu?
Geriausia leisti savo potencialiam klientui nuspręsti dėl pageidaujamo bendravimo kanalo. Galite paprašyti savo kontaktinio asmens sekančiame el. laiške, ar jis nori pasiskambinti ar aptarti tolesnius veiksmus el. paštu. Jei jie leidžia jums nuspręsti, tiesiog pasirinkite sau geriausią variantą.
Jei jūsų potencialus klientas per dvi savaites ignoruoja iki trijų el. laiškų, geriausia kurį laiką nustoti su jais kontaktuoti ir laukti jų reakcijos. Jei nesulauksite, palaukite dvi savaites ir pabandykite išsiųsti dar du tolesnius el. laiškus. Jei tai nepadeda, neturėtumėte daugiau susisiekti su tuo asmeniu.
Ready to put our call follow-up email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Pakartotinio įtraukimo el. laiškų šablonai
Apsilankykite „LiveAgent“ ir sužinokite, kaip pakartotinio įtraukimo el. laiškų šablonai gali padėti atgaivinti klientų susidomėjimą jūsų produktais ar paslaugomis. Patogiai kopijuokite ir įklijuokite šablonus, kurie gali pagerinti pardavimus ir išlaikyti klientus ištikimus jūsų prekės ženklui. Pradėkite savo nemokamą paskyrą jau šiandien!
Sužinokite, kaip efektyviai valdyti skambučių kiekį ir išspręsti didelio skambučių kiekio problemas jūsų skambučių centre. Atraskite strategijas, kurios padės pagerinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti praleistų skambučių skaičių. Pradėkite savo nemokamą LiveAgent paskyrą ir optimizuokite klientų aptarnavimą!
Kaip pradėti rašyti el. laišką (patarimai + šablonai)
Atraskite profesionalių el. laiškų rašymo paslaptis su LiveAgent! Šiame straipsnyje rasite patarimus ir šablonus, kurie padės sukurti teigiamą įspūdį adresatams. Sužinokite, kaip pradėti šaltą pardavimo el. laišką, atsiprašymo tekstą ar klientų aptarnavimo laišką ir užmegzkite svarbius ryšius su klientais bei partneriais.
El. laiško po pirkimo šablonai
Atraskite efektyvius el. laiško po pirkimo šablonus, kurie sustiprins ryšius su klientais ir padidins pardavimus. Gaukite patarimus ir pavyzdžius, kaip teikti puikų aptarnavimą, automatizuoti procesus ir integruoti socialines medijas. Išbandykite nemokamai ir paverskite savo klientus lojalumo čempionais!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team