Pasiruoškite pardavimų sezonui su elektroninės prekybos el. laiškų šablonais. Sužinokite, kaip pritraukti daugiau klientų ir sustiprinti rinkodaros strategiją, naudodami patarimus ir tinkinamus šablonus.
El. prekyba auga neįtikėtinai sparčiai, ir šiuo metu šiai pramonės šakai nėra nieko svarbesnio kaip artėjantis pardavimo sezonas. 2019 m. pasauliniai el. prekybos pardavimai viršijo 3,4 mlrd. USD, o 2021 m. jie turėtų pasiekti 4,9 mlrd. USD (šaltinis). Taigi, jei turite elektroninės prekybos parduotuvę, tai paskutinė galimybė pasiruošti. Jei to dar nepadarėte, laikas peržiūrėti savo el. prekybos rinkodaros strategiją.
Į kuriuos strategijos aspektus turėtumėte sutelkti dėmesį? El. laiškai yra pageidaujamas bendravimo būdas elektroninės prekybos įmonėms. Tiesą sakant, 72 % žmonių (įskaitant tūkstantmečio kartą ir paauglius) renkasi el. paštą kaip pagrindinę bendravimo su įmonėmis formą (šaltinis).
Atsižvelgdami į visa tai, pateiksime jums visą reikalingi ištekliai ir patarimai, kaip sustiprinti el. prekybos el. pašto rinkodaros strategiją – įskaitant įvairių tipų el. laiškus, kuriuos turėsite naudoti norėdami atkreipti klientų dėmesį.
Prieš pradėdami masinį el. laiškų siuntimą savo klientams, svarbu apibrėžti savo el. pašto rinkodaros strategijos tikslus. Jūsų tikslai bus visos jūsų veiklos pagrindas ir padės įvertinti rezultatus.
Jei tik pradėsite rašyti el. laiškus be tvirtos strategijos, rizikuojate siųsti žinutes, kurios neduos norimų rezultatų. Klausimas, kurį turite užduoti sau kaip el. prekybos verslui, yra toks: „Ką aš noriu pasiekti?
Jūsų tikslai gali būti:
Akivaizdu, kad jums nereikia pasirinkti tik vieno iš šių tikslų. Tačiau naudojant visas elektroninio pašto rinkodaros teikiamas galimybes, siekiama turėti keletą aiškiai apibrėžtų tikslų. Jei bandysite pasiekti per daug tikslų, jūsų kampanijos bus našios. Sutelkdami dėmesį į jums svarbiausius tikslus, galite efektyviai panaudoti savo išteklius ir nešvaistyti laiko kurdami el. pašto turinį, kuris nesuteikia jokios pridėtinės vertės. jūsų vartotojai.
Pažiūrėkime, ką galite padaryti, kad pasiektumėte aiškiai apibrėžtus tikslus.
Kaip minėjome pradžioje, paruošėme šiek tiek medžiagos, kad galėtumėte pritaikyti teoriją praktiškai ir pradėti bendrauti su potencialiais ir esamais klientais el. paštu.
We are reaching out with some good news: our [annual/seasonal] sale is kicking off soon.
We’ve been working on an exceptional offer for the last few weeks, so you can expect big discounts coming your way.
Click here [link] to set an email reminder for a price drop alert if you don’t want to miss out!
Want to learn more? Go to our website [link]
Best,
The [company] team
Here’s your requested price drop alert!
We lowered prices on [all our products/selected products] by up to [X]%.
To get the discount, use this unique code at the checkout:
PROMO CODE: [code]
Hurry up, the offer expires on [date]!
We think you should know that our prices have just dropped.
You can enjoy discounts of up to [X]% off on [all our products/selected products].
Have a look at some examples of discounted items:
[A list of the most greatly discounted products with images]
Click the button below to start shopping:
[button] ACCESS THE STORE
Our [spring/summer/fall/winter/annual/seasonal] sales have just kicked off.
You can get our products for [X]% less than usual. Just use the following code at the checkout:
[code]
Hurry up, this offer only lasts for [Y] days.
[button] BUY NOW
It’s your last chance to get our products with a [X]% discount.
Have a look at some of the items that are still available:
[Examples of products that are still in stock].
The offer expires [today/tomorrow], so you have only [Y] hours left.
[Button] SHOP NOW
Best,
The [company] Customer Service Team
Our [seasonal/annual] sale ends [today/tomorrow].
This means you only have [Y] hours left to save on selected products.
Discounts are automatically applied at checkout, you just need to add items that you like to your cart.
[Button] SHOP THE SALE
Here’s what you can buy:
[Images of discounted products].
We have something special for you:
Next time you shop with us, use the code below to get a [X]% discount on any item you select.
[code]
Follow this link to use your coupon [link]
[code]
If you have any questions about how to apply the code, don’t hesitate to contact us at [email address].
And once again – thank you for your help!
Regards,
Customer Satisfaction Team at [company]
You left your shopping cart full of cool stuff.
We hope that you are still interested in buying our products.
To help you make up your mind, we’ve created a list of products similar to the one sitting in your cart.
Maybe you’ll find a better fit below:
[A list of products with pictures]
But no worries – the previous products are still waiting for you.
Button: Go my cart
You bought a [product] from us recently.
You may be also interested in a few other products that work well with [item that was bought].
Here’s what we’ve got for you:
[A list of products with pictures]
[SHOP]
Best,
[name and position]
Sign up for our free 30-day trial. No credit card required.
Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right around the corner.
El. laiško po pirkimo šablonai
Atraskite efektyvius el. laiško po pirkimo šablonus, kurie sustiprins ryšius su klientais ir padidins pardavimus. Gaukite patarimus ir pavyzdžius, kaip teikti puikų aptarnavimą, automatizuoti procesus ir integruoti socialines medijas. Išbandykite nemokamai ir paverskite savo klientus lojalumo čempionais!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team