Puslapyje pateikiami el. komercijos padėkos el. laiškų šablonai, kurie padeda stiprinti ryšius su klientais, didina lojalumą ir skatina pakartotinius pirkimus. Siūlomi patarimai, kaip kurti efektyvius padėkos laiškus.
El. pašto rinkodara yra vienas iš seniausių rinkodaros komunikacijos kanalų. Sąvoka „senas“ reiškia, kad ji egzistuoja gana ilgą laiką. Viena iš pirmųjų el. pašto programų buvo sukurta MIT (Masačusetso technologijos institute) 1965 m. Ir nors kai kurie rinkodaros ekspertai ir verslo guru skelbia el. pašto, kaip rinkodaros kanalo, pabaigą, toks bendravimas vis dar yra dažnai naudojamas praėjus dešimtmečiams po pirmojo el. laiško išsiuntimo.
El. laiškai yra puiki komunikacijos priemonė, galinti sujungti jus su vartotojais, užmegzti ryšius su jais ir sukurti pasitikėjimą bei lojalumą. Tai gali būti ekonomiškiausias būdas pirmą kartą perkančius žmones paversti lojaliais klientais. Kaip rinkodaros specialistai, jūs galite daug daugiau laimėti puoselėdami esamus klientus, o ne sutelkdami visas pastangas į naujų klientų pritraukimą.
Žinoma, visi kartotiniai klientai kažkada buvo nauji pirkėjai, todėl negalime sakyti, kad neturėtumėte skirti laiko naujų klientų pritraukimui. Tačiau būtų naudinga, jei prisimintumėte, kad daugelio tyrimų (pvz., „BAIN & COMPANY“ tyrimo) duomenimis, grįžtantys klientai išleidžia maždaug 33% daugiau nei pirmą kartą perkantys klientai. Šios koreliacijos poveikis yra akivaizdus ir neturėtų būti nuvertintas įvairių pramonės šakų įmonėse.
Taigi, kur tiksliai el. laiškai įsilieja į šią visumą? El. pašto, kaip kanalo, skirto klientams išlaikyti, raktas yra kiekvieno pirkimo traktavimas kaip galimybė iš naujo sudominti klientą. Tai reiškia, jog siųsite el. laiškus po pirkimo, kad klientai nedingtų visam laikui. Padėkos el. laiškai yra pirmoji strategijos dalis.
Pagrindinis el. pašto rinkodaros strategijų tikslas yra sukurti lojalumą tarp tų, kurie jau yra jūsų duomenų bazėje ir sutinka gauti rinkodaros pranešimus. Sukūrus lojalumą, lengviau paversti savo prenumeratorius klientais, siunčiant įdomias žinutes laiku.
Padėkos el. laiškai yra svarbi komunikacijos rūšis lojalumo fazėje. Tai taip pat labai svarbus šaltinis, naudojamas stiprinti esamų klientų lojalumą, pelnyti daugiau pasitikėjimo ir paskatinti juos vėl apsipirkti pas jus. Pažvelkime atidžiau į padėkos el. laiškų funkciją el. prekyboje.
Planuodami bet kokią internetinės rinkodaros kampaniją, įskaitant padėkos el. laiškus, visada turėkite omenyje savo tikslą. Padėkos el. laiškas gali būti pateiktas keliais skirtingais formatais, tačiau jis visada turi bendrą tikslą – parodyti jūsų pranešimo gavėjams, kokie jie svarbūs jūsų verslui.
Pavyzdžiui, galite išsiųsti padėkos el. laiškus, kad parodytumėte savo dėkingumą tiems, kurie užsiprenumeravo jūsų naujienlaiškį, susidomėjo tam tikru pasiūlymu ar įsigijo tam tikrą produktą ar paslaugą.
Kaip jau minėta, yra keletas skirtingų padėkos el. laiškų tipų.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Pirmasis padėkos el. laiškas siunčiamas po to, kai kas nors užsiprenumeruoja naujienlaiškį ar yra įtraukiamas į adresatų sąrašą. Jis patvirtina prenumeratą ir pristato turinio tipą, be to, kad parodo dėkingumą užsiprenumeravusiam asmeniui.
Šis padėkos el. laiškas siunčiamas po to, kai kas nors kažką įsigyja ir tampa jūsų klientu. Toks pranešimas atitinka klientų lojalumo didinimo tikslą ir tuo pačiu galima pasiūlyti kitų susijusių produktų, kurie gali sudominti klientą.
Kaip akivaizdu, tokio tipo el. laiškais siekiama padėkoti vartotojui už dalyvavimą renginyje (tiek internetiniame, tiek gyvame). Jo funkcija yra paprašyti atsiliepimų apie renginį, leidžiant vartotojams pasidalyti savo nuomone ir priversti juos jaustis išgirstiems.
Šiame straipsnyje pateikti šablonai yra padėkos el. laiškų pavyzdžiai, kuriuos galima išsiųsti klientams po to, kai jie pateikia užsakymą internetu.
Thank you for placing an order with us! We’re delighted to see your interest in our [products or services].
We want to ensure that our products meet your expectations and that you’re satisfied. As such, we’d love to hear from you once you’ve had a few days to tinker around with [product name].
Please use this form [link to the form] to share your opinion, or simply respond to this email with a few words about [product/service].
Your opinion will help us improve our future offers.
Best,
The Customer Success Team at [company]
Thanks for shopping with us. We hope [product or service] will meet your expectations and you will purchase from [online store’s name] again!
While you wait for your package, check out other [products/services] that may be a great addition to your [product or service ordered].
See you around!
[name and surname]
Owner of [online store’s name]
We are really happy to see you placing a new order at [online store’s name]!
There’s nothing more rewarding for us than to know that first-time customers trust us and come back to order more [product/services]. We hope to see you around even more often!
Here’s a small gift from us: [a/an X]% discount code for your next purchase to show our appreciation.
[Discount Code]
Use it at the checkout and enjoy your next shopping experience with us!
The Customer Service Team at [company]
Thank you for visiting our store and placing your first order!
We are glad that you found the [product/services] you were looking for in our store.
Our goal is for our clients to always be satisfied, so let us know how your experience with us was during your first time shopping here.
We look forward to seeing you around again soon.
Sincerely,
Your friends at [company’s name]
Thank you for placing your order with [company’s name/e-store’s name]! We really appreciate that you chose our store, it means the world to us!
We want to let you know that we will inform you about the subsequent stages of order processing via separate emails.
Have a great day!
The [team’s name] at [company’s name]
Atkreipkite dėmesį: tokio pobūdžio el. laiškas turėtų būti išsiųstas pakartotiniam klientui praėjus maždaug metams po pirmojo pirkimo.
Dear [customer’s name],
We are delighted to inform you that you have been our customer for [period of time]!
This message is to thank you for being part of our [family/family of customers/community/group of loyal customers].
We are truly grateful for your constant support and loyalty. We are aware that we wouldn’t be here without devoted customers like yourself.
You could have chosen any other e-store, but you picked and still shop with us. We appreciate you sticking with [company’s name].
Thanks again, and have a wonderful day!
Best,
[company’s representative, can be a decision-maker]
Yra įvairių tipų padėkos el. laiškų, kuriuos galite siųsti savo klientams, ir tik jūs turite nuspręsti, kurį iš jų pasirinkti. Tačiau prieš siųsdami pirmąjį padėkos laišką atsiminkite, kad šie el. laiškai yra apie jūsų klientus, o ne apie jus.
Taigi, padėkos el. laiškų tipai gali būti:
Taip, trumpas padėkos el. laiškas turėtų būti siunčiamas kiekvieną kartą, kai kas nors pateikia užsakymą jūsų internetinėje parduotuvėje. Šiais laikais klientai gauna įvairių tipų el. laiškus: patvirtinimo el. laiškus, padėkos el. laiškus, el. laiškus, informuojančius apie produktų siuntimą ir kt. Jie yra įpratę prie tokio bendravimo ir gali būti susirūpinę, jei ką nors užsisako ir negauna jokio el. laiško.
Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Bet kurio padėkos el. laiško tikslas yra parodyti dėkingumą. Štai kodėl šis pranešimas neturi būti ilgas arba užpildytas daugybe informacijos ir daugybe CTA mygtukų (raginimų veikti). Tiesą sakant, turėtų būti priešingai – padėkos el. laiškas turėtų būti trumpas, glaustas ir jame turėtų būti tik naudinga informacija, pvz., numatoma pristatymo data, informacija apie klientų lojalumo programą ar būsimi išpardavimai.
Taip pat galite naudoti padėkos el. laiškus norėdami alikti kryžminius ir papildomus savo produktų pardavimus ar paslaugas, tačiau bet kokia su pardavimais susijusi padėkos el. laiško skiltis turėtų būti gana trumpa ir aiški.
Paprastai taip. Padėkos el. laiškai yra tam tikras mandagus pranešimas, kurį jūsų įmonė siunčia klientams patvirtindama jų veiksmus ir pranešdama, kad vertina jų susidomėjimą savo produktais ar paslaugomis. Akivaizdu, kad padėkos el. laiškai gali turėti ir kitų tikslų, pavyzdžiui, papildomi pardavimai, kryžminiai pardavimai ar srauto pritraukimas į tinklaraštį. Naudodami padėkos el. laiškus šiems verslo tikslams pasiekti neturėtumėte pamiršti apie pagrindinį tikslą – kurti ir stiprinti gerus ryšius su esamais klientais.
Patartina išsiųsti padėkos laišką kiekvieną kartą, kai kas nors ką nors perka iš jūsų parduotuvės. Šį procesą galite lengvai automatizuoti naudodami el. pašto automatizavimo įrankius. Tačiau nepamirškite suteikti savo klientams galimybės atsisakyti tolesnio rinkodaros pranešimo. Prenumeratos atsisakymo nuorodą geriausia įtraukti kiekvieno laiško viršuje arba poraštėje.
Taip, vizualinė padėkos laiško pusė yra svarbi. Padėkos el. laiško šablonas turėtų atitikti jūsų prekės ženklo gaires, įskaitant šriftus ir prekės ženklo spalvas. Akivaizdu, kad galite kurti žaismingus padėkos el. laiškus, tačiau jie turėtų būti panašūs į kitą turinį, kurį siunčiate klientams arba skelbiate savo tinklaraštyje, svetainėje ar socialiniame tinkle. Jei įprastai siunčiate paprastus tekstinius el. laiškus, laikykitės to paties stiliaus su padėkos el. laiškais.
Nesvarbu, ar siunčiate HTML koduotą, spalvingą ar paprastą tekstinį el. laišką, nepamirškite apie tai, kad žmonėms internete svarbiausias turinys. Dauguma jūsų klientų neskaitys ilgo padėkos pranešimo, pateikto kaip dideli teksto blokai. Sukurkite savo el. laišką taip, kad gavėjai galėtų lengvai jį peržiūrėti. Priešingu atveju jie nustos atidaryti jūsų padėkos el. laiškus ir tai greičiausiai pakenks jūsų el. laiškų atidarymo ir pristatymo rodikliams bei jūsų domeno siuntėjo reputacijai.
Padėkos el. laiškai yra rinkodaros komunikacijos rūšis. Nors pavadinimas to ir nenurodo, tai vis tiek yra tam tikra komunikacijos rūšis, kurią jūsų klientai turi sutikti gauti. Paprastai sutikimas gauti įvairių tipų rinkodaros pranešimus turėtų būti duotas, kai kas nors sukuria paskyrą jūsų internetinėje parduotuvėje. Būtent tada jie turėtų pažymėti langelį, kuriame sakoma, kad leidžia siųsti jiems el. laiškus.
Kadangi padėkos el. laiškai yra tam tikra rinkodaros komunikacijos rūšis, jūsų klientai visada gali jų atsisakyti arba visam laikui atsisakyti prenumeratos jūsų adresatų sąraše. Kaip minėta ankstesniame atsakyme, prenumeratos atsisakymo nuoroda arba mygtukas turėtų būti įtraukti į kiekvieną el. laišką, išsiųstą iš jūsų duomenų bazės, ir tai pat pat galioja padėkos el. laiškams.
Ready to put our e-commerce thank you email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Bendravimo žinių bazėje šablonai
Atraskite, kaip pagerinti klientų aptarnavimo patirtį su „LiveAgent“ bendravimo žinių bazėje šablonais. Sužinokite, kaip efektyviai valdyti informaciją ir naudoti žinių valdymo galią. Išbandykite nemokamai ir padidinkite savo klientų pasitenkinimą!
Elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškų šablonai
Atraskite efektyvius elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškų šablonus su LiveAgent! Sužinokite, kaip rekomendacijų rinkodara gali padėti pritraukti naujų klientų ir padidinti jūsų prekės ženklo matomumą. Pritaikykite aukštos konvertacijos šablonus savo poreikiams ir padidinkite IG. Apsilankykite puslapyje ir pasinerkite į rinkodaros pasaulį!
Neturite išeičių? Padidinkite pardavimus su LiveAgent!
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie leidžia suteikti išskirtinį aptarnavimą. Padidinkite savo pardavimus su LiveAgent jau šiandien.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team