Pasinaudokite patraukliais išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonais iš LiveAgent, kad padidintumėte registracijas ir dalyvavimą. Šablonai padeda užtikrinti, kad jūsų auditorija būtų įtraukta ir pasiruošusi renginiui.
Taigi jūs ilgai planavote ir organizavote puikų internetinį seminarą, o renginio dienai viskas jau paruošta. Jūsų prezentacija buvo paruošta ir surepetuota, susitarta su pranešėjais, sukurtas renginio puslapis, išbandyta transliavimo įranga ir programinė įranga. Visi svarbiausi dalykai jau aptarti, tiesa? Ne. Jei vyksta geriausias pasaulyje internetinis seminaras, bet ten nėra kam jo žiūrėti, ar jis iš tikrųjų įvyko?
Todėl vienas iš svarbiausių pasiruošimo internetiniam seminarui aspektų yra paskatinti žmones registruoti savo dalyvavimą ir užtikrinti, kad kuo daugiau jų iš tikrųjų dalyvautų internetiniame seminare, kai jis vyksta. Yra daugybė būdų reklamuoti savo internetinius seminarus, įskaitant mokamą reklamą ir įrašus socialinių tinklų platformose.
Tačiau elektroninio pašto rinkodara išlieka vienu populiariausių ir ekonomiškiausių reklamos sprendimų. Taigi internetinio seminaro el. laiškai yra vienas geriausių būdų reklamuoti būsimą internetinę konferenciją ar pokalbį.
Prieš pradedant internetinį seminarą, patartina išsiųsti žinučių seriją el. pašto duomenų bazėje esantiems žmonėms. Pradėkite nuo kvietimo el. laiško, po to seka registracijos patvirtinimo el. laiškas, o baikite vienu ar daugiau priminimų el. laiškų artėjant internetinio seminaro datai. Daugelyje el. laiškų turėtų būti šie informacijos fragmentai, kad el. laiško gavėjai galėtų peržiūrėti, ko jie gali tikėtis:
We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].
We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:
Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…
You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.
[Sign up]
Best,
[Name] from [company]
Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].
You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:
[View the webinar]
Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:
Insight 1
Insight 2
Insight 3…
Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].
Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.
[Video trailer]
More information about the webinar can be found on our website.
[Find out more]
See you soon!
[Name], [position] at [company]
Nedvejodami nusiųskite kvietimą, kai tik jūsų renginys bus visiškai suplanuotas. Registracijos patvirtinimas turėtų būti išsiųstas iškart sulaukus atsakymo, kad asmuo žinotų, jog registracijos procesas buvo sėkmingas. Galiausiai turėtumėte išsiųsti priminimą el. paštu likus savaitei iki renginio, o kitą – likus dienai iki renginio.
Kvietimo el. laiške visada turėtumėte įtraukti raginimo veikti mygtuką, kad gavėjams būtų kuo lengviau užsiregistruoti į jūsų internetinį seminarą. Jūsų raginime veikti gali būti tokių žodžių kaip „Prisiregistruoti“, „Registruotis dabar“ arba „Rezervuoti vietą“. Jūs netgi galite įtraukti kelis raginimo veikti veiksmus, pvz., mygtuką „Skaityti daugiau“, kuris nukreipia į puslapį su daugiau informacijos apie renginį.
Galimybė susisiekti su potencialiais klientais yra bene pagrindinis internetinių seminarų privalumas, todėl norima pritraukti didelę auditoriją gerai parašytais el. laiškais. Sėkmingi internetiniai seminarai gali:
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.
Tiesioginis internetinis pokalbis
Tiesioginis internetinis pokalbis yra realiuoju laiku vykstantis bendravimas tarp kliento ir klientų atstovų naudojant integruotus internetinius pokalbius.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team